Had meer verwacht van de e-learning

De uitleg over de diverse onderwerpen was duidelijk maar het meeste wist ik wel. Ik had denk ik meer ins en outs verwacht, helemaal omdat deelname aan deze e-learning nog best veel geld kostte.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Te snel en veel handelingen

De informatie is goed. Als je niet dagelijks met deze onderdelen te maken hebt en je wil je deze kennis eigen maken dan kan her verstrekken van de informatie via de korte filmpjes snel gaan. Verder vind ik dat je veel op “volgende” moet drukken om naar de volgende informatie film te gaan. Ik ben daarnaast verrast dat er voor deze informatie betaald moet worden. Nog niet zo lang geleden werden er bijeenkomsten georganiseerd waar mensen van Bouwend Nederland aanwezig waren, deze informatie deelde en je kon vragen stellen. Nu maken jullie deze opleidingen eenmalig, hoeven geen uitleg te geven op locatie en wij mogen er voor betalen. Kan ik dit aan meerdere collega's laten zien? Ook als ik het zelf heb afgekeken?

• Contact met Academy N.v.t.

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

De e-learning was erg kort

De e-learning was erg kort en beknopt. Korter als de tijd die er voor gegeven stond.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Prima training, overzichtelijk, goede uitleg

Een training in groepsverband blijft de voorkeur behouden, gezien je veel leert van interactiviteit en andersmans vragen. Echter dit alternatief is goed en prettig. En zoals aangegeven, heel duidelijk.

• Meerwaarde in de dagelijkse praktijk

Heldere uitleg in begrijpelijke taal

Ik vond de uitleg helder. Ook het navigeren tussen de diverse schermen was prettig. De achterliggende gedachte bij alle begrippen is me een stuk duidelijker geworden.

Bouwhuis Zilverstraat 69 2718 RP Zoetermeer

Over Bouwend Nederland - Academy

Bouwend Nederland Academy verzorgt diverse trainingen specifiek gericht op de bouw- en infrasector. Deze trainingen worden verzorgd op verschillende locaties in alle regio’s. Daarnaast kunnen ze op verzoek geheel op maat samengesteld worden én bij jou op locatie plaatsvinden. Zo zorg je ervoor dat jouw bedrijf altijd op de hoogte is van de meest recente ontwikkelingen en onderwerpen binnen de branche.