altijd zoekend naar de beste oplossing voor de klant.

ik heb ervaren dat Van Loo Van Riel advocaten altijd zoeken naar de beste oplossing voor hun klant, ook als dat betekent dat er voor hunzelf geen verder werk meer aanzit. Deze attitude levert hun tevreden klanten die ook in de toekomst weer graag gebruik maken van de diensten van hun expertise

Zeer tevreden!

Prettige gesprekken, goede begeleiding en uitleg voor mijn zoon in de lopende zaak. Duidelijk en goed onderbouwt.

• Geholpen door: Tom van Riel

Zeer deskundig, adequate behandeling en persoonlijk contact

Mijn ervaringen met dit kantoor zijn uitstekend. Duidelijk, persoonlijk en deskundig.

Echte betrokkenheid

Afspraak = afspraak, niet voor elk Whatsappje rekenen en altijd doorvragen om alle risico’s in de toekomst te dekken. Gewoon een fijne samenwerking met collega-ondernemers.

Hele goede hulp

Er is goed werk verricht. Goed en serieus naar mijn verhaal geluisterd. Email en bel contact ging soepel. Er een goed resultaat uitgekomen

• Geholpen door: Tom van Riel

Er wordt snel en adequaat op mijn zaken gereageerd

Mijn aanspreekpunt bij Van Loo Van Riel advocaten is Mark. Ik ben daar zeer tevreden over. Er wordt altijd eerst overleg gevoerd eer wij de tegenpartij aanschrijven c.q. aanspreken, zodoende proberen we altijd eerst een zaak in den minne te regelen wat mijn voorkeur heeft boven procederen.

• Geholpen door: Mark van Loo

Goed persoonlijk advies en heldere opvolging

Tom heeft ons zeer deskundig geholpen, geadviseerd en de zaak perfect afgehandeld. Zijn kennis en expertise deed onze zaak veel goed. Ik zou hem van harte aanbevelen.

Prettige communicatie

Makkelijk in de omgang. Doe maar normaal. Duidelijk en helder.

Uitstekend!

Klantvriendelijk, to the point, uitstraling, betrokkenheid en snelheid!

Gewoon goed

Snelle reactietijd!

• Geholpen door: Tom van Riel

Een negen omdat het natuurlijk altijd beter kan, maar zeer tevreden dus.

Mijn persoonlijke ervaring en onze ervaring als bedrijf met Mark van Loo zijn uitstekend. In de advocatuur is niets zwart/wit. Bij de Nederlandse rechtbank al helemaal niet. Het is niet alleen belangrijk om altijd te kunnen of moeten procederen, maar ook om te kunnen sparren met elkaar over de mogelijkheden en kansen. Voor ons is Mark inmiddels een belangrijke sparringpartner geworden in vele zeer uiteenlopende cases.

Perfect geholpen

Bereikbaarheid (Top) Luisterend Oor (Top) dossierkennis (Top) Doorzettingsvermogen (Top) Directe informatie naar mij toe (Top) Kennis van zaken (Top) eigenlijk in een paar woorden een geweldige advocaat die wist wat hij moest doen om mij zo goed mogelijk te helpen in een erg gecompliceerde zaak.

Professioneel, deskundig en prettig

Ik ben snel, professioneel en prettig geholpen. Transparant over juridische mogelijkheden en kosten.

• Geholpen door: Mark van Loo

Komt snel tot de kern, geen poes-pas, ontzorgt

Het was een opluchting om het dossier bij Tom van Riel neer te leggen. Hij is zeer deskundigheid en slim en komt daardoor snel tot de kern van het probleem. Was pro-actief in de stappen daarna. Het vleugje humor maakte de samenwerking af.

• Geholpen door: Tom van Riel

Mark denkt mee en gaat voor zijn klanten door het vuur!

Van Loo Van Riel Advocaten werken super netjes en gestructureerd. Ze nemen echt de tijd; van adviseren tot het uitwerken gaat goed. Ik heb erg veel gehad aan hun expertise, ze ontzorgen en nemen veel werk uit handen. Zeker een aanrader!

Nieuwe Boschstraat 51

4811 CV Breda