Prma

Keurige mensen en ze laten het keurig axhter

Goed bedrijf

Zeer vriendelijke mannen Netjes gewerkt Als iemand mij zou vragen om hun bodem te laten isoleren kan ik dit bedrijf zeer aanbevelen

Deskundig, vriendelijk

Harde en snelle werkers. Attent.

Goede communicatie en vriendelijk personeel

zie titel

Goed advies en prima isolatie installatie.

Duidelijk en eerlijk advies en een nette instalie van bodem isolatie. Aanrader.

Op tijd waren ze Vriendelijke jonge mannen

Bedrijf verkoopt geen onzin verhalen. Van A tot Z alles prima geregeld

Professionele aanbreng van comfort

Binnen anderhalf uur was de klus geklaard door professionals. Nu afwachten wat het energieverbruik gaat doen.

Meedenkend en vooruitstrevend, merkte gelijk verschil doordat er nu warmte blijft hangen. Erg prettig contact ook gehad zeker een aanrader

Goed uitgevoerd

Op tijd gekomen. Goede uitvoering Snel weer klaar

Hele snelle service

Er zat 7 dagen tussen de offerte en uitvoeren werkzaamheden. Aardige gasten die de werkzaamheden deden uitvoeren. Ze waren snel en werkte netjes. En duidelijke uitleg.

top en vriendelijk

duidelijk en zo klaar en vriendelijk personeel

Comfort afspraak en naar tevredenheid klant

Op tijd, en naar tevredenheid vloerisolatie aangebracht.

Een goede ervaring van begin tot eind.

Comfort-isolatie heeft bij ons de spouw en kruipruimte geisoleerd. Vanaf het eerste gesprek tot aan de uitvoering ben ik tevreden over de werkzaamheden. Al het werk is vakkundig en netjes gedaan. Nu afwachten hoeveel het gaat toevoegen aan het comfort en het scheelt in gasverbruik.

teleurstellend

Ondanks de duidelijke vermelding van mij uit en het laten zien over de aanwezigheid van water in kruipruimte ,is de eerste keer de vloerisolatie ploeg onverrichte zaken vertrokken omdat het niet bekend was dat er vocht was ! En als je vragen hebt ,word je naar meerdere bel terug verzoeken, voicemail ingesproken en contact via de app gezocht geen contact met je opgenomen , geen reactie ,, niets ! Zeer teleurstellend !

Super snel geregeld!!

Top contact, alles super snel geregeld en aardige jongens die kwamen isoleren.

Harde werkers

Het begon wat gehaast. Maar eenmaal aan de gang was er “rust”. Het zijn harde werkers. De klus was relatief snel geklaard, ondanks wat kleine tegenslagen

Prima!!

De mannen werken snel en netjes, zijn zeer vriendelijk en geven duidelijke uitleg. Enige minpuntje was dat er een tijdslot was gegeven door de planning tussen 08.00 en 13.00 uur en ze pas na 13.00 uur kwamen. Verder zeer tevreden!

Super netjes uitgevoerd en uiteindelijk weer opgeruimd

super vriendelijke jongens die meteen vol gas aan de gang gaan

Jongens waren keurig op tijd, en lieten er geen gras over groeien. Meteen volle bak aan de gang.

Vriendelijk en snel

Komen afspraak na

Vriendelijke en snelle service!

Dik tevreden over onze vloerisolatie! Snelle en vriendelijke service.

Prima geregeld.

Werken keurig volgens afspraak.

Vriendelijk en super snel!

Vriendelijk, duidelijk en het isoleren ging super snel!

Helemaal goed gegaan

De jongens werkten snel en de klus is goed uitgevoerd

Schieland 18 1948RM Beverwijk

06 34022686

Over Comfort-Isolatie

Comfort-Isolatie biedt u maatwerkoplossingen op gebied van isolatie. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van vloer, spouwmuur en dak isolatie. Onze duurzame producten zorgen voor een hoger wooncomfort, een beter milieu en voorkomen hoge stookkosten.