Top Advocaten!

Altijd telefonisch, of per WhatsApp bereikbaar, reageert heel snel. Je wordt snel en serieus geholpen. Geen spijt van mijn overstap naar dit advocatenkantoor.

• Geholpen door: mr. F. Laros

Zeer positief

Goede advocaat, goede communicatie, goed advies en luisterend oor en zeer behulpzaam helemaal top!

Transparant

Mevrouw van Buuren heeft mij vanaf dag 1 meteen verteld wat ik kan verwachten. Mevrouw van Buuren is erg transparant en heeft altijd klaargestaan voor mij. Ik kan dan niks behalve een woord van dank uitspreken voor hetgeen wat mvr van Buuren voor mij doet/heeft gedaan. Ik zou iedereen aanbevelen (familierecht) om te schakelen met mevrouw van Buuren. Mijn dank is groot.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Vertrouwd en professioneel kantoor met een mooi eindresultaat.

Voor diverse uitdagingen ben ik via een kennis bij De Brouwer Advocaten terecht gekomen. Ik was positief verrast over de snelheid en deskundigheid van hun werk. Voor elk rechtsgebied een andere advocaat. De advocaten stonden dag en nacht klaar en hebben een mooi resultaat bereikt. Ik vind dat zeker 5 sterren waard. *****

Prettig, snel en adequaat

Mw. mr. E. Steekelenburg pakt alles snel op. Na mijn ongeluk heeft zij mij uitstekend geholpen! Prettige samenwerking en snel contact. In de middag na mijn ongeluk al gelijk contact gezocht met De Brouwer Advocaten. Smiddags was de brief naar de verzekeraar er al uit. Ondanks de tegenslagen vanuit de tegenpartij pakte mw. Steekelenburg alles met flair op. De korte lijntjes maar ook de mensen die je doorverbinden maken de ervaring bij De Brouwe Advocaten prettig. Zeker een aanrader! Als je een probleem hebt zou ik zeker mw. Steekelenburg aanraden. Door mijn ongeluk wat problemen met mijn werkgever en zelfs dat pakte ze goed op. Nogmaals bedankt!

Goede ervaring

De heer Brouwer heeft mij goed geholpen.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zeer betrokken advocaat, korte communicatielijnen, deskundig advies

Ik ben zeer tevreden over hoe Mr. De Brouwer en Mr. Van Steekelenburg mijn zaak hebben behandeld. De betrokkenheid van beide personen was heel goed merkbaar. Ik had dan ook altijd het gevoel dat zij zich maximaal ingezet hebben voor mijn zaak. Met name de zeer korte lijnen en (informele) communicatie via Whatsapp, email en telefoon was heel prettig.

Uitstekend.

Ik ben tijdens mijn zaak uitstekend geholpen. Op al mijn verzoeken/ vragen werd er snel en professioneel gereageerd.

Super blij

Mevrouw S.van Buuren Ben blij met mijn keuze,mevrouwen van Buuren legt alles goed uit is er altijd voor je als je iets niet begrijp legt ze het nogmaals uit ik kan alleen maar zeggen ik ben super tevreden.

Professioneel en uiterst snel

Mijn ervaring bij de Brouwer Advocaten is uiterst positief. Mevrouw van Buuren heeft mij bijgestaan tijdens mijn echtscheiding en heeft gedurende het hele proces professioneel en snel gehandeld. Zij is altijd beschikbaar geweest en heeft snel acties ondernomen. In een echtscheidingsprocedure krijg je te maken met veel onzekerheden, dus was het erg fijn dat ik altijd op mevrouw van Buuren kon rekenen. Ik zou haar aanraden aan iedereen die een advocaat nodig heeft voor een echtscheiding.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Duidelijk en goed bijgestaan/ondersteund mijn in mijn zaak.

De heer De Boer gaf mij een duidelijk beeld over hoe ik ervoor sta in mijn zaak. Zo werd mij duidelijk welke opties ik heb en welke kansen van slagen daarbij horen. Ook de eventuele gevolgen van het verliezen van de zaak is duidelijk vermeld. Met dit alles heb ik een goede afweging kunnen maken samen met de heer De Boer hoe ik de zaak wil aanpakken.

• Geholpen door: N.v.t.

Vlot, accuraat en vriendelijke service

Een goede begeleiding tijdens het hele proces. Er werd een hoop last van mijn schouders gehaald. Heel professioneel maar toch met een persoonlijke touch. Geholpen door Dhr. R. de Boer

• Geholpen door: N.v.t.

Tevreden over de uitkomst helaas niet over de advocaat

Mijn zaak betrof een verdeling koopwoning (uitkoop door mijn ex). Ondanks het feit dat ik tevreden ben over de uiteindelijke uitkomst van mijn zaak ging het op een aantal essentiële punten mis: -1- de advocaat stelde niet de juiste vragen om te weten hoe mijn positie (zwak/sterk) moest worden ingeschat. Ik heb uitgelegd dat ik wist dat mijn ex per se in het huis wilde blijven wonen en dus absoluut niet zat te wachten op een rechtszaak en/of openbare verkoop. Dit maakte mijn positie sterk. Toch bleef de advocaat handelen vanuit de gedachte dat ik zwak stond en te snel aansturen op de gang naar de rechter. -2-de parate kennis van de advocaat op het gebied van jurisprudentie liet te wensen over. Van een familierechtadvocaat mag ik verwachten dat zij een uitermate belangrijk arrest van het Hof Den Bosch inzake het onderscheid gebruikerslasten/eigenaarslasten uit het hoofd zou kennen of op z'n minst zou moeten kunnen vinden toen dat nodig bleek. Helaas, maar gelukkig, heb ik dit arrest, dat van doorslaggevend belang was voor de uitkomst van de zaak, zelf van het internet gehaald. -3- de advocaat had onvoldoende strategisch inzicht en tactische vaardigheden om de zaak te sturen richting de gewenste uitkomst. -4- de advocaat maakte in haar conceptversies van de brieven veel spel- en grammaticale fouten.  Bovenstaande gaf mij het idee dat ik de zaak niet volledig uit handen kon geven aan de advocaat met vertrouwen op een goede uitkomst. Ik heb daarom de brieven grotendeels zelf geformuleerd en ook heb ik een stempel moeten drukken op de strategische aanpak.  Als laatste wil ik meegeven dat het opbouwen van een cliënt-advocaatrelatie erg belangrijk is en het zeker niet bevorderlijk is dat in de facturen standaard wordt vermeld dat er bij niet tijdig betalen een incassobureau wordt ingeschakeld. Dat lijkt mij iets dat pas bij een betalingsherinnering aan de orde is. Uiteraard ben ik blij met het positieve resultaat en dankbaar dat er ruimte was voor mijn input.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Proffesioneel, Gedreven en staan altijd voor je klaar!

De heren W. de Brouwer en F. Laros zijn zeer kundig en gedreven. Ze gaan tot het uiterste voor je. Ik ben ze zeer dankbaar voor hun hulp en inzet wat ertoe heeft geleid dat ik mijn zaak gewonnen heb!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Fijn geholpen door mevrouw Van Buuren. Gedurende mijn zaak was ze goed voorbereid en communiceerde over elke stap met mij. Ondanks de corona maatregelen.. Ik ben tevreden over de uitspraak van de rechter, mede dankzij haar voorbereiding en verdediging. Ik raad mevrouw Van Buuren zeker aan (op het gebied van familierecht).

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Professioneel, betrouwbaar en luisterend oor

Positieve ervaring. Benadert de zaak professioneel, snel en zo fijn altijd bereikbaar. Vragen etc is nooit te veel. Je voelt je gehoord. De betrokkenheid is groot. Daarnaast krijg je ook goede adviezen waarmee je wat kan! Advocaten die ik zeker kan en zal aanraden

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zeer positieve ervaring met dit advocaten kantoor. Fijne advocaten. Begripvol, prettig in de omgang. Luisterend oor en zeer betrokken. Wij zijn zeeeer tevreden en sturen onze klanten ook door aan hen. Ze halen alles uit de kast om hun klanten goed te helpen en geven goede en zeer betrouwbare adviezen. Exceptioneel in elke zaak. Voor elke zaak de juiste advocaat. Elke advocaat van dit kantoor is bijzonder en zeer betrouwbaar. Meerdere zaken van ons zijn positief afgerond en klanten van ons zijn zeer tevreden. Dit advocaten kantoor is zeer zeker een aanrader.

Op en top

Neemt je serieus en kan tot in de avond met je appen over hoe het gaat Nee is geen optie En veegt tegenpartij waar kan met gemak onderuit

Professioneel bedrijf

Ik ben blij dat ik me heb laten bijstaand door brouwer advocaten. Professioneel, goed voorbereid en accuraat.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Beste advocaat die er is.

Ken hem langer dan 10 jaar. Heeft mij 5 keer een vrijspraak bezorgd. Is zeer betrouwbaar en kent zijn vak goed.

To the point, snel reagerend. Expert. Een aanrader

Er wordt snel gereageerd als je vragen hebt. Denkt mee. Expert in zijn vak. Eerlijk en zeer te vertrouwen. Neemt veel zorgen weg.

Snel,duidelijk en resultaat gericht

Ik heb De Brouwer Advocaten ingeschakeld ivm een ontslag procedure die mijn werkgever had gestart. Zij hebben mij ontzettend goed bijgestaan en geholpen om deze zaak netjes en tevens rechtvaardig af te handelen. Ik ben DBA Rotterdam erg dankbaar en ik beveel ze dan ook aan. Heb je een zakelijk geschil ? Neem De Brouweradvocaten in uw arm. Weesgegroet Pascal Kurstjens.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Doorzettingsvermogen de Brouwer Advocaten!

Ik was heel terughoudend om een advocaat in de arm te nemen. Dat doe je niet zomaar als je heel lang bij een bedrijf werkt. Maar jullie wisten mij na veel overleg te overtuigen. Gelukkig maar! Alles is naar volle tevredenheid afgerond. Ook de verstandhouding tussen mij en de voormalige werkgever is goed gebleven. Winston en medewerker hartelijk dank daarvoor. Ik zal jullie zeker aanbevelen. BEDANKT!

Identiteit fraude

Helemaal top! Superblij mee! Ik ben ontzettend goed geholpen.Heel vriendelijk,hele goede communicatie,alles verliep zoals het wezen moet .dit gaf vertrouwen in goede afloop,echt een aanrader voor iedereen!

Degelijk en betrokken

Erg stategisch, geduldig en vindingrijk.

Parklaan 11 3016 BA Rotterdam

Over Advocaatscore.nl