Eerlijk respectvol

Samenwerken met Ingrid aan mijn persoonlijke doelen verloopt op een prettige respectvolle manier. Er word een duidelijke spiegel voorgehouden waar nodig en de methode van begeleiden word aangepast op dat wat nodig is en prettig voelt.

Professionele coaching bij het onderzoeken naar je eigen drijfveren.

Ongeveer een jaar geleden door Ingrid een carriereswitch gemaakt. Tijdens de coaching erachter gekomen wat de dingen zijn die mij energie geven in plaats van wat enkel energie kost. Hierdoor mijn droombaan gevonden! Er wordt echt gekeken vanuit een bepaalde basis in jezelf en niet naar wat anderen (de maatschappij) zegt, en wat ‘logisch’ zou moeten zijn. Conclusie: een echte aanrader!

Waardevolle cursus

Naar aanleiding van hoge werkdruk en een ziekteproces heb ik deze Mindfulness training gevolgd. De handreikingen en het lesmateriaal is veel, de cursus intensief, maar zeer de moeite waard. Heb er veel van geleerd en ben nu in staat om al anders/ rustiger met spanning om te gaan.

Geraakt

Ingrid weet mij te raken door haar persoonlijke benadering. Heel prettig dat zij niet alles voor mij invult en dat zij mij zelf laat nadenken en op zoek laat gaan naar antwoorden. Haar eigen vreugde wanneer zij merkt dat haar aanpak duidelijk vruchten afwerpt is aanstekelijk. Persoonlijk zou ik ook coaching buiten de deuren van haar praktijk willen ervaren, in de buitenlucht. Om bijvoorbeeld bij Mindfulness ook daar op te kunnen merken wat ik voel, hoor, ruik of zie. En met Xi Gong lijkt het mij bijzonder om in de buitenlucht de energie van de aarde, natuur en de lucht om mij heen te voelen. Ingrid is voor mij inmiddels meer dan een coach... Ze is een mentor. Een dierbaar en waardevol persoon. Een mensen mens. In de loop der jaren heb ik mogen zien en ervaren hoe zij zich het coachen eigen heeft weten te maken en haar kennis weet toe te passen en overbrengen. Dankbaar.

Helder en doelgericht

Snelle analytische aanpak, goed en efficiënt luisterend oor. Die zorgt voor een heldere reflectie en houd je op het goede pad. Geeft de nodige tools waarmee je de toekomst met het nodige zelf vertrouwen in kunt gaan en weerstaan.

Veel geleerd van Ingrid

Ingrid is een ervaren coach,. Ze geeft gepast advies en handvaten om mee aan de slag te gaan. Tijdens de meditatie vind je echt rust.

Eindelijk rust

Een fijne coach en mooie oefeningen. Ik kon eindelijk weer slapen

Vertrouwd

Ik ben zeer positief over coaching perspectief. Ik voelde mij veilig en kreeg goede begeleiding. Ook de mindfulness training die mij werd geadviseerd heeft me erg goed gedaan.

Objectieve coach voor een goede investering in jezelf

De begeleiding is algemeen, maar ook persoonlijk. (Studie)materiaal is duidelijk en netjes, dit biedt houvast. Ingrid neemt de tijd voor je, haar uitleg is objectief, helder, confronterend en zonder sturing. Je haalt eruit wat bij jou past. Voor aspecten die aan bod komen en die minder bij je eigen persoonlijkheid passen (bijv. yoga o.i.d.) moet je wel in staat zijn om je open te stellen, te incasseren en je eraan over te geven. Het mooie is dat dit je dóór de training steeds beter af gaat. De training beveel ik aan, omdat je er gegarandeerd íets uithaalt, dus ook een aanrader als het niet slecht met je gaat. Absoluut een goede investering in mezelf geweest om te kiezen voor deze coach. Daarnaast is er een vergoeding mogelijk via de verzekering, dus wat houdt je tegen.

Een fijne coach, die me goed begeleid heeft bij mijn leerproces!

In een paar gesprekken, legde ze de vinger op de zere plek en kon ik door haar begeleiding, advies en inzichten aan mijn leervragen werken. Die ik zelf opstelde en waar nodig bijstelde. Ook maakte ze gebruik van meerdere methodes/werkvormen, maar net wat bij de situatie of leermoment paste. Kortom: een fijne coach, die me aanzette tot werken aan mezelf!

Door niets te moeten, ontmoette ik mijzelf.

Ingrid heeft mij geholpen in het moment te zijn. Te voelen wat er te voelen is en het moment echt waar te nemen. Ik dacht dat ik het wel "even" zou doen, maar de ervaring ging verder en opende nieuwe deuren. Door de sturing van Ingrid werd de ervaring intens en waar ik dacht dat ik al was, werd nog maar het begin. Een pad die ik al in geslagen was werd een 2 baans weg. En deze weg rijd ik lekker eindeloos door. Ik geniet van wat ik tegenkom, zie en voel.

Prettig en ontspannend

Een zoektocht naar wat bij mij past. Soms lastig en uiteindelijk prettig en gegroeid in mijn denkwijze en mijn gevoel beter kunnen plaatsen. Ik voel beter mijn grens aan.