klant vriendelijk

word goed behandelt ,

De service was weer uitstekend, zoals ik gewend ben.

De service was weer uitstekend, zoals ik gewend ben.

Geweldig!

Ik wordt altijd zo goed te woord gestaan bij Nefkens Eindhoven, ben hier echt heel tevreden over. Voor mij nooit meer een andere garage!

Goed geholpen

Vervangen voorruit prima geregeld

Zeer klantvriendelijk

Top service

Goede ontvangst en fijne werkplek om te wachten incl koffie, thee, water wat je maar wilt. Goede WiFi! Binnen 2 uur beurt, APK keuring en remmen vervangen. Samen met de medewerker naar de auto gelopen en duidelijke uitleg wat er allemaal gedaan is aan de auto.

Fast and precise

As usual, they are precise with the provided information and quotation. No bad surprises. They are kind and willing to fulfill customers' needs by having the car back as fast as possible.

Deskundig, correct en vriendelijk!

Deskundig, correct en vriendelijk behandeld!

Nix op aan te merken

Soepel proces

goede service

Goed, maar slecht georganiseerd

Goede kwaliteit, slecht georganiseerd. Moet eigenlijk altijd een tweede keer terugkomen, omdat ze te laat beginnen en daardoor onderdelen te laat bestellen. Kost dus twee keer tijd, zonder enige compensatie voor het ongemak. Voor ons extra lastig, omdat we onze bus gebruiken voor het vervoer van ons gehandicapte dochter. Echt een aandachtspunt.

Alles goed en netjes geregeld

Hele goede service.

was uitstekend

vriendelijk, behulpzaam, vakkundig.

Fijne service

Goed geholpen, fijne mensen die goede informatie geven en duidelijk zijn.

Top service! Vooral een hele dikke duim voor service-adviseur Marcel.

Gewoon dik tevreden, al jaren lang eigenlijk. Eén keer een uitstapje gemaakt naar universele garage dichterbij huis vanwege opheffing vestiging Best, maar daarna weer mooi & vertrouwd terug naar Nefkens (Eindhoven).

Plezierig en vakkundig

Efficiënt gewerkt met duidelijke diagnose autoradio storing. Alleen schakelen van deze Peugeot 108 blijft nog steeds ondanks smeren tijdens deze beurt te troef gaan: is daaraan iets te doen?

Goede service, betrouwbaar

Goede klanten en monteur service

Plezierig geholpen

Vriendelijke mensen, lekkere koffie

Goede service, snel klaar en keurige werkplek

Zeer goede en snelle service!!!

Mooie zaak met zeer vriendelijk personeel.

Uitstekende garage , goed georganiseerd bedrijf

Afspraak voor controlebeurt verloopt prima, leenauto stond klaar, een sms wanneer de controle klaar was.

service prima, verkoop jammer

Auto voor beurt met APK weggebracht. Duidelijke communicatie over prijs. Mailtje met openstaande zaken is helder (alleen wordt er wel erg veel als noodzakelijk aangeduid). Telefonisch contact over de echte noodzaak was echter erg positief, er werd meegedacht en er werd niks opgedrongen, erg fijn. Alleen de waardebepaling werd door de commerciële kant afgehandeld en ik kreeg zoveel onzin op me af dat ik geeneens in discussie wilde gaan. Erg jammer want service was prima (hadden 4,5 sterren gekregen) maar door het verkoop praatje denk ik dat het na bijna 20 jaar Peugeot geen Peugeot meer gaat worden en zeker niet bij Nefkens.

Alles goed geregeld

meedenkend en behulpzaam

seizoencheck en bandenwissel. echter probleem geconstateerd met koeling turbo. nwe afspraak gemaakt, echter as over 1 maand agv drukte/tekort personeel?