Vriendelijk, vakkundig, maar niet alle werkzaamheden uitgevoerd

We hadden afgesproken dat er rubbers vervangen zouden worden en sloten vervangen. Rubbers en sloten bleken ondanks vooraf aangegeven en besproken niet aanwezig te zijn. Dat hoorden we pas bij het ophalen van de auto. We hadden verwacht dat dit al gebeurd zou zijn.

Super service always!

Het maken van een afspraak is eenvoudig te regelen online maar ook telefonisch gaat het tijd vlot en vriendelijk. Op de dag van de afspraak krijg je altijd een telefoontje over de kosten en het gesprek is tijd plezierig. Via een bericht hoor je wanneer de auto weer kan worden opgehaald. Ik ben eigenlijk altijd heel tevreden over de geboden service!

goed bedrijf

goed geholpen

Goed geholpen snel en vakkundig

Als het aan mij ligt nooit meer naar nefkens Assen

Mijn auto is in onderhoud bij een andere garage. Na het vervangen van de remblokken wilde hij de automatische handrem niet kalibreren Eigen garage mist de juiste software om te onderzoeken wat nu het probleem is. Met deze diagnose de Peugeot naar Nefkens gebracht. Met vanuit mijzelf en telefonisch vanuit mijn eigen garage de mededeling Kalibreren lukt niet. Daar stellen ze dezelfde diagnose nog een keer maar dan voor 271,- Vervolgens constateren ze daar dat de elektromotor van de handrem kapot is. We moeten deze nieuw bestellen a 1300,- Kunnen we redelijk snel doen auto ligt nu uit elkaar. En dan krijg ik bericht de auto is klaar u kunt hem ophalen Dat is dan 1981,- Terug naar mijn eigen garage Deze heeft inmiddels bij collega’s rondgevraagd en daar krijgt hij overal hetzelfde bericht Is een bekend probleem na vervangen van de remblokken achter. Schijnt iets met de tandwielen in deze motor te zijn Kan eenvoudig gereviseerd worden kosten hiervan rond de 900,- In mijn optiek had Nefkens Assen dit ook kunnen organiseren of aan mij kunnen voorstellen. Ook vind ik het bizar dat ik 271,- moet betalen voor een diagnose die al gesteld was en niet nog een keer gedaan hoefde te worden. Daarbij is het stekker in de auto en druk op de knop. En dat kost zoveel geld ? Al met al een voorbeeld van hoe je als consument door een garage zonder enige schaamte een voor een gemiddeld maandsalaris wordt opgelicht wat achteraf voor zeker de helft van het geld gemaakt kon worden Voor mij nooit meer een bezoek aan deze oplichters in Assen

Zeer goed geholpen en vriendelijk pwrsoneel

Zie hiwrboven.

Prima. Ben blij met de elektrische fietsen, die ze nu ook hebben.

prima.

Hoge prijs voor de beurt die volgens mij nog niet nodig was

Te theoretisch benaderd als ik vraag of de beurt nu wel nodig was.

Altijd goed geholpen.

Uitstekende service en problemen goed opgelost!

Schade aan de auto door steenmarters. Alle schade keurig hersteld en ook een marterverjager geplaatst.

onderhoud goed uitgevoerd.

Onderhoud is volgens het onderhoudsschema uitgevoerd tegen een van te voren bepaald bedrag. Netjes

Keurige service snel gerepareerd!

Kon direkt met de storing langs komen.

Goed geregeld!

Conform afspraak

Vriendelijk ontvangen

Duidelijk bespreken van het onderhoud

Goede service bij pech

Gestrand door een motorstoring en direct geholpen met vervangend vervoer. De volgende dag was de auto weer gemaakt.

Zeer positief..Thom Brons heeft ons deskundig en prettig geholpen!

Helemaal goed!

Snelle service en klantvriendelijk

Snelle service en klantvriendelijk

Top personeel, vriendelijke mensen. Snel geholpen

Snelle service en goede uitleg

Kreeg als storing, probleem met de remmen. Ze hebben dit opgelost (te weinig remvloeistof) en daarnaast nog even gekeken naar de remmen zelf en de banden. Moeten binnenkort vervangen worden, dus dan kan ik daar rekening mee houden.

Altijd meedenkend

Ben van Veendam overgestapt naar Assen om de vriendelijkheid.

Positief

O

Auto loopt weer als een zonnetje, nu weer op zijn winterbanden

Prima als altijd, alleen geen telefoontje gehad zoals beloofd en de factuur was nog niet klaar. Nog een kleine opmerking als verwende klant: vorig jaar stond de auto na een wasbeurt te glimmen klaar, nu niet, misschien omdat de buitentemperatuur het onder het vriespunt was?

Monteur zeer vriendelijk met veel kennis van zaken. Uurtarief erg hoog