Wederom prima geholpen!

Mijn ervaringen (‘t zijn er gelukkig niet veel) zijn altijd prima! Contacten verlopen goed en voor zover het binnen mijn kennis ligt worden uitvoeringen op technisch gebied goed uitgevoerd.

Alles volgens afspraak.

Prima.

Klantvriendelijk goede communicatie mbt reoarayvd auto.

Klantvriendelijk

Prettig

Erg prettige ervaring. Fijne en duidelijke communicatie. Zoals afgesproken kon ik wachten tot mijn auto klaar was. Wacht plek was netjes, schoon, comfortabel en had een fijne koffiemachine. Ik hoefde niet lang te wachten, kon gelijk door.

Goed geluisterd en geholpen!

Mijn 308 SW ging heen voor zijn eerste beurt (20.000 km). Tijdens de telefonische afspraak goed geluisterd naar de opmerkingen welke ik had n.a.v. een uitdaging in de software. Tijdens het wegbrengen van de auto merkte ik dat er intern voorbereid is doordat er gerichter werd doorgevraagd over deze uitdaging. Bij ophalen van de auto goed benoemd wat er is gedaan en met een goed en vetrouwd gevoel weer op weg gegaan. Fijn bedrijf! goede (oprechte) service!

Assen is top: STERN

Mocht Assen onderhoud verdwijnen zou ik niet weten hoe Stern… deze leemte gaat vullen!!! Ik weet in ieder geval dat mijn winterbanden “op advies: geweldig profiel” blijven en de roestige velgen vernieuwd worden in oktober 2023. Ps. De velgen: Nooit gekocht bij nefkens en zelfs de banden nooit (Ehh. deze Continentels zijn top in verbruik maar schaden je rijplezier: harde terugslag in de vering en veel geluid binnen). Ben blij met mijn zomertjes. Rijden zooo mooi!!! Ps: zie steeds meer elektrische 208 op de weg, wel wat heftige kleuren. Hartelijke groet: een oude 405 rijbewijs afrijder en meteen geslaagd (als ook voor motor). Daarna alleen Peugeot

Goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel van de werkplaatsbalie.

Goede service, fijn geholpen

top service

fijn bedrijf,

Heel goed!

Alleen het keuringsrapport ontbrak .

Goede service en zeer klantvriendelijk.

Leveren goed werk af en zijn altijd bereid je te helpen. Staan altijd voor je klaar en denken met je mee.

Auto weer in orde, vriendelijk personeel.

Er wordt uitgelegd wat er moet gebeuren. Tijdens de dag werd er contact opgenomen voor overleg. Overigens staat de leenfietsen in kwaliteit niet in verhouding tot het merk Peugeot

Duidelijk wat de kosten zullen zijn. Overleg als er iets bijzonders naar voren komt tijdens het onderhoud. Vriendelijk personeel

men houd zich aan afspraken en altijd een luisterend oor

zie boven

Prettig en volgens afspraak

Klantvriendelijk en niet duur

vakmanschap, communicatie en service zijn prima in orde, administratie kan beter

De administratie, rapporten, bijwerken My Peugeot en onderhoudsboekje zijn niet altijd even consequent (met Peugeot Nederland samenwerkende computer programma's?). Daarentegen zijn de afspraken, de voorlichting, de uitvoering van de werkzaamheden en de geleverde service van Nefkens Assen prima in orde.

Al jaren uitstekend

Heb al meer dan tien jaar prima ervaringen met klantvriendelijkheid en service van Nefkens Assen. Met deze onderhoudsbeurt was dat niet anders.

Vakkundig, vriendelijk en oplossings gericht.

Zeer positief

Ontzettend vriendelijk en correct te woord gestaan.

Zoal altijd thuisgebracht en gehaald, afspraken altijd nagekomen

Service zoals het hoort. Top

Conform de de afspraak. Met vriendelijk en beleefd personeel.

Alles weer keurig voor elkaar

Zoals altijd vriendelijk en goed geholpen. En fijn dat er goed advies gegeven wordt en met bepaalde zaken coulant omgegaan wordt. (zo is er deze keer onder service de remmen vrijgemaakt vanwege piepend geluid, omdat net vorig jaar nieuwe remblokken en schijven waren geplaatst). Dan voel je je echt gewaardeerd als vaste klant. Keep up the good work!

Rommelig

Rommelig