Professioneel geholpen

Ze hebben meer gedaan dan ik had verwacht

Auto opgehaald en weer thuis gebracht.

Vriendelijk en servicegericht!

Prettige communicatie en flexibele opstelling

Snelle service

Snelle service en goed geholpen

Prima allemaal Kan het iedereen aanbevelen

Top service

Vriendelijke medewerkers, Auto op tijd weer klaar, Goede communicatie.

Geweldige service

Mijn auto was voor reparatie bij Nefkens en ik had een leenfiets meegekregen. Toen de auto klaar was en ik hem wilde halen, bleek de band van de leenfiets lek. Ik belde hierover en Tugay bood gelijk aan mij op te halen met de serviceauto. Hulde! Als ik een 11 kon geven, had ik dat gedaan

is via de afspraak gegaan .en ben tevreden

Klant vriendelijke medewerkers. Goede overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden.

Vriendelijk - snel - correct

Helaas was Roden dichter bij en kleine dingen werden gratis verholpen. Zoals GRATIS vervangend vervoer Nu € 36,00 Kan Assen niet helpen is weer Peugeot Nederland die dicteert.

Geen opmerkingen.

Super geholpen

Goede uitleg , zeer klantvriendelijk en niet duur .

De 308 rijdt weer als een zonnetje

Vriendelijk geholpen en de werkzaamheden zijn ongetwijfeld goed uitgevoerd. Jammer dat het testen van enkel de 13 polige stekker niet als service wordt gezien. Het “wassen & poetsen “ wat inclusief is moet je niet al te serieus nemen.

prima professionele verwerking van de afspraak.

zoals altijd worden wij op een zeer prettige manier te woord gestaan en zijn wij zeer tevreden over de afhandeling van technische opdrachten , vragen en afspraken.

Reparatie prima ( na correctie )

Na correctie uitgevoerd te zijn alles weer dik in orde. Ben zéér goed geholpen met deze na actie. Kan niet anders zeggen dan Tugay dank hiervoor. Je hebt genoeg in het werk gezet om alles tot tevredenheid op te lossen. Dit is wat ik graag zie. Monteurs erg vriendelijk en meedenkend. Wacht ( helaas ) weer een nieuwe reparatie, maar deze gaat ook uitgevoerd worden door Nefkens Assen.

Beste garage van Drenthe !!!

Opnieuw een geweldige service! Onverwachts langskomen omdat ik een raar geluid hoorde bij het remmen en daarvoor een afspraak wilde maken ,kon ik mijn autosleutels afgeven en wachten bij de koffietafel . De proefrit die de monteur maakte gaf een bevestiging van het geluid wat ik hoorde De auto op de brug ,en werd duidelijk dat de remblokken( voor) versleten waren en om erger te voorkomen ( remschijven kapot gaan ) werd er direct aktie ondernomen en in overleg met mij ,nieuwe remblokken erop gezet . Kreeg nog te zien hoe erg het was , vergelijking met een nieuwe remblok . ( geen overbodige vervanging !) Wat een service ! En weer werd er gedacht om erger te voorkomen ....niks niet om winst te maken ! Of geldklopperij !! Nee bij Nefkens draait het om eerlijkheid en veiligheid ! Ze werken punctioneel, houden privay in acht , en je wordt altijd correct bejegend En waar ik altijd op aan kan ..de prijs die ze noemen nooit hoger uitvalt dan ze zeggen. Nou het was zelfs een paar euro goedkoper ! Waar krijg je dat nog in deze tijd ? Nergens ! Ik blijf mij verbazen ...telkens weer hoe goed Nefkens in Assen is . Iedereen die daar werkt heeft een dikke 10 verdiend ! Ik vertel ook altijd aan anderen hoe blij ik ben met u , de garage waar je van op aan kunt!

Uitstekend!

Zeer vriendelijk én behulpzaam personeel. Kundig geholpen!

4e keer om bierbuik gemaakt van hun diensten en het is een zooi....

Nieuwe bus gekocht, lekker veel optie’s ff betalen en klaar! Eerste beurt: rubber los gemeld, lamp stuk gemeld en graag nieuw matje en interieur filter. Bij ophaal stond ie nog aan de navigatie update en heb 2 dagen zonder gereden. Gaat mijn Adbleu aan, hoezo staat op FAC dat is bijgevuld. Ik heen. Smoes komt door update! Gewoon die 11 liter vullen jongens ... geen update nodig! Ook geen inzage oude onderdelen je moet ze maar geloven dat het vervangen is... Daarna weer lamp kapot, heen om te vervangen, geen monteur blablablabla en na 2:15 minuten weer weg! Koffie was Gratis maar wel factuur in de bus.... Nu weer heen op 5 mei, lamp wederom kapot en moet vanavond rijden. Verkoop medewerker (aardige meneer) meld mij dat er op 5 mei niemand in de werkplaats is. Cao blablablabla.... gewoon te beroerd iemand weekend loon te betalen! Dus verder kijken.... Action, lampje gekocht en zelf aan het freubelen, ben ook gek heb een nieuwe wagen! Gebeld met Nefkens Groningen ( Erik) en die melde even Peugeot asist bellen.... deze is nu onderweg! Wil je plezierig rijden in een Peugeot, koop hem dan niet bij Nefkens Assen, volgens mij kunnen ze daar beter een oliebollen winkel beginnen....

Nam veel te veel tijd.

Onze auto moet voor z’n eerste beurt. Deze heeft meer dan twee uur in beslag genomen. De band is vervangen, maar te zacht opgepompt.. waardoor er bij thuiskomst weer een melding was. Blijkbaar is de auto schoongemaakt en is er gemorst waardoor er een vlek op het stuur zit.

geweldig

keurige mensen aan de bali en erg behulpzaam

prettig om de afspraak om 11 uur 's ochtends te kunnen maken. goed overleg m.b.t. de extra werkzaamheden. goede koffie. fijn dat ik na APK controle en revisie van mijn wagen, thuis in Peelo werd afgehaald.

Uitstekende maar dure garage

Prima service,keurige mail van de garage wat ze verricht hebben.alleen de rekening wel aan de hoge kant. Vandaar 1 ster minder.

Altijd een top behandeling vd werkplaats en de baliemedewerkers !

Zie hierboven

De uiteindelijke rekening de volgende keer graag meer specialiseren. Zodat ik niet hoef te vragen wat er nu eigenlijk wel en niet is nagekeken. En wat er precies wel en niet is gebeurd. Bv. zijn de banden opgepompt? Is de olie ververst? Is het licht nagekeken. Zijn de remmen gecontroleerd.? Voor jullie is zo,n beurt gesneden koek. Voor de onwetenden klant niet.

Prima werk geleverd Incl auto ophaal en terug breng service

Onderhoud prima. Extra’s als auto gewassen en auto ophaal / terugbrengservice zeer gewaardeerd.