Snel geholpen en goede service

Ik werd direct geholpen en de service was prima.

Duidelijk en vriendelijk

Zie bovenstaand

Klantenservice uitstekend

Klantvriendelijk en betrokken medewerkers

Zeer snelle actie

Na melding van lekke band om 10.00 uur bij lease maatschappij, kwam dealer auto ophalen en beloofde mij dat de ze band zouden vervangen en om 12.30 uur weer klaar zal zijn. Inderdaad om 12.30 uur was de auto weer klaar. Hulde

Keurige afhandeling van de aangegeven storingen

Keurige afhandeling

Zeer correct alles en goed afgestemd

Zeer prettige medewerkers met een luisterend en mee willen denken in oplossingen.

Prima goede begeleiding. Top.

Wordt goed ontvangen, prettige ontvangen, goede hulp. Uitleg kortom Prima

Top, duidelijk en aardige uitleg. Welwillend personeel.

Goed en snel geholpen

Heel vervelende ervaring

Toen ik mij gemeld heb bij de receptie heb ik aangegeven dat de ruitenwissers niet goed waren. Nu blijkt dat deze in het geheel niet zijn gecontroleerd. Bovendien vind ik een prijs van € 280 erg veel voor minder dan 1 uur garagebezoek en vraag ik mij af of alle werkzaamheden, zoals in het overzicht voor een complete inspectie bij een basisbeurt staan vermeld, wel zijn uitgevoerd.

Ik ben al klant van jullie sinds eind jaren 70

Ik word meestal goed geholpen. Bij de laatste grote beurt van mijn auto KG-804-X was beloofd om de auto ook schoon te maken van binnen en de navigatie up to date te brengen. Dat is toen helaas niet gebeurd. Bij mijn laatste bezoek heb ik alle medewerking gehad en ben ik zeer tevreden over

Alles volgens afspraak

Grote beurt uitgevoerd , distributie riem vervangen , remblokken voor en schijven en blokken achter vervangen. Alles in 1 dag, werd telkens goed ingelicht hoe laat de auto klaar was.

Top service

Erg vriendelijk desk personeel, behulpzaam en netjes

Ben erg tevreden.

Vriendelijk ontvangst, goede service en zeer klantvriendelijk.

Deskundig, vriendelijk en vlot.

Gemakkelijk afspraak te maken en ik werd vlot en goed geholpen aan de balie. E-bike mee en gaan en in de loop van de dag de auto weer snel gereed.

Vriendelijke medewerkers, duidelijke terugkoppeling welke reparaties noodzakelijk zijn en uitgevoerd zijn

Prettig ,vriendelijk, personeel en goede service .

Er wordt altijd een oplossing gevonden als er iets hapert aan de auto en ik kan snel geholpen worden ! Ben heel tevreden !

Tevreden

Alles keurig afgehandeld. Vooraf gebeld over de werkzaamheden en kosten. Kortom zeer tevreden.

net bedrijf

Keurig netjes, snel, prachtige showroom.!! Een bedrijf waar je trots op mag zijn. Ik ben behandeld zoals je als klant in gedachten hebt. Doe maar gewoon!!! Chapeau!!

Top, vriendelijke collega's.

Prettige ervaring. Voorzien van lekkere keuze koffie. Met een leuke tijdschrift, ook keuze hierin is het wachten op je auto te doen. Niet vergeten dag krant ook aanwezig. Ook kan je genieten van de nieuwste auto.

Uitstekende service

Uitstekende service en prettige uitleg wat er aan de auto is gedaan.

Super tevreden, volgende keer zeker weer naar Nefkens

De service was precies zo als afgesproken. Ook de vervangende auto stond netjes klaar. Prijs eveneens als afgesproken en goed uitgelegd wat er allemaal was gedaan. Super tevreden, Nefkens, een aanrader voor iedereen

Goede ervaring

Afspraak nagekomen. Moest effe iets langer wachten maar alternatief vervoer aangeboden.

Netjes en zorgvuldig

Duidelijke afspraak over reparatie en de kosten

Geweldige service.

Ontvangst enz