Mijn ervaring was top met DV Advocatuur. Ik ben van A tot Z correct ingelicht van hoe mijn dossier opgepakt zou worden en wat mijn verwachtingen konden zijn. Mijn case is dan ook in dit volledig geslaagd terwijl mijn slagingskans er eigenlijk een soort van er niet was. Communicatie is precies wat je wilt en verwacht, korte lijnen en een direct terug koppeling van vraag en antwoord. Eindstand, extreem blij klant erbij jongens. Nogmaals dank voor alles.

super persoonlijk

Maarten heeft na zijn vertrek bij Vorstman advocaten, de zaak zeer snel voor mij op poten gezet. Zijn persoonlijke benadering en deskundigheid stemt ,mij uitermate tevreden.

• Betrokkenheid

zeer deskundig, begrijpend en duidelijk

Mijn ervaring met DV is zeer positief vanuit een underdog situatie heeft Maarten de Vries dit omgebogen naar een winnende situatie en de zaak heel goed afgerond.

• Betrokkenheid

Goede en kundige juridische ondersteuning

De opdracht werd snel, kundig en ruim boven verwachting voldaan. Goede communicatie en afstemming. Van harte aanbevolen.

• Betrokkenheid

buiten gewoon prettig ondanks een vervelend onderwerp

Deskundig, prettige gesprekspartner, luisterend oor.

Zeer betrokken

Maarten de Vries is een zeer persoonlijke advocaat en leeft erg mee met je juridische en niet juridische problemen. Een zeer aimabel mens,

• Betrokkenheid

Altijd voor je staat als je hun nodig heb

Vriendelijk, meedenkend advocaten kantoor, ook internationaal uitdagende zaken goede keuze.

Kundig, Inventief, Doordacht en Pragmatisch

Ten behoeve van onze onderneming schakelden wij Maarten in op een "al lopende case" waar geen schot in kwam. In onze ervaring was er direct een professioneel en toch persoonlijk contact met korte lijnen. Op de inhoud kundig en inventief, dit leidde tot een doordacht en pragmatisch advies. En dit heeft relatief snel geresulteerd in gewenst resultaat.

• Betrokkenheid

Fijn luisterend oor en daadkracht!

Doet precies wat je van een goede raadsman verwacht ; luisterend oor, concreet advies en plezierig contact ! Zeer aan te bevelen!

Over DV Advocatuur

Ervaren advocaat voor ondernemers. Contracten, aansprakelijkheid en herstructurering.