Helder en betrokken!

Voor mr. Liefting hadden we een andere advocaat met een hoop praatjes, enfin, u kent het gezegde... Met mr. Liefting hadden we met een totaal ander mens te maken; integer, betrokken, scherp, transparant, deskundig, altijd openstaand voor tips en suggesties, maar bovenal realistisch. Acties werden altijd in goed overleg ondernomen waardoor 'ruis' werd voorkomen. Kortom, een advocaat zonder poespas!

• Betrokkenheid

Ad ontzorgt en neemt stress weg bij opstellen van vaststelling agreement.

Ad heeft mij snel en vakkundig geholpen met opstellen van een vaststellingsovereenkomst. Ad heeft in simpele bewoording alles uitgelegd zodat, ik als niet juridisch onderlegd persoon, de gehele inhoud van overeenkomst begreep. Fijne samenwerking met een prima resultaat.

• Betrokkenheid

Een punctuele, duidelijke, strategische en betrokken advocaat

Vanaf het begin dat wij onze complexe zaak met Ad overlegde voelde wij direct dat hij heel punctueel en methodisch te werk ging. Daardoor was hij in staat om een heel duidelijk beeld te krijgen van de verschillende actoren en welke verhoudingen zij hebben tot de zaak. Dit om zo de juiste strategie te kiezen om onze zaak juridisch aan te kaarten. Ik ervaar Ad als een zeer punctueel, duidelijk, betrokken een strategisch advocaat die ons helpt om voor ons op te komen en de zaak te winnen. Wij hebben al daardoor een eerste overwinning geboekt …

• Betrokkenheid

Werkwijze als communicatie zijn professioneel en betrokken.

Helderen en zeer prettige communicatie. lefting Leagal heeft een overzichtelijke werkwijze. Daarnaast is de betrokkenheid groot. Dit geeft een aangename samenwerking.

• Betrokkenheid

Goede advocaat met ruime ervaring

Dhr Liefting staat altijd voor je klaar. Zelfs in zijn vakantie Hij is deskundig. Geeft goede adviezen en denkt mee. Hij is betrokken. Ik zou dhr Liefting aanbevelen. Is een fijn mens om mee samen te werken.

Professioneel en snel

Makkelijk en snel contact. Aan de voorkant wordt direct duidelijk wat betekent kan worden voor jou. Er is veel kennis in huis en dat geeft een goed en professioneel gevoel.

• Betrokkenheid

Heldere communicatie, direct en betrokken.

Snelle opvolging van vragen en heldere communicatie op efficiënte wijze.

• Betrokkenheid

Ad Liefting is een topadvocaat! Een luisterend oor met een terdege zakelijk zeer goed advies. Emphatisch zeer sterk en zeer betrouwbaar. Kortom juridisch vakwerk.

• Betrokkenheid

Advocaat Liefting heeft verstand van zaken!

Advocaat Mr. Liefting heeft mij zeer vakkundig en uitermate prettig bijgestaan. Wat mij vooral aanspreekt; - zijn vakkundigheid, (je merkt direct dat hij jarenlange ervaring heeft), - zijn gedrevenheid om alles goed en duidelijk te formuleren en beargumenteren en - zijn grote mate van inlevingsvermogen. Hierdoor voelt het direct zeer vertrouwd en aangenaam. Mr. Liefting neemt ruim te tijd voor je en luistert aandachtig. Vervolgens weet hij het uitstekend te formuleren en goed te onderbouwen. Hij doet er echt alles aan om het zo goed mogelijk voor zijn cliënt te regelen. Ik ben echt heel erg tevreden.

• Betrokkenheid

Zeer snelle en accurate support

Mijn ervaring met Ad Liefting is positief. Hij is professioneel en geeft op een prettige manier advies en bereid ons altijd voor op verschillende scenarios. Is altijd op korte termijn beschikbaar en zal nooit meer uren proberen te maken wanneer dat niet nodig is.

• Betrokkenheid

Fijn en helder contact met Ad, en prima medestander!

Ad ingeschakeld om een kwestie op te lossen, dat ging snel en goed. Ik beveel hem zeker aan, Ad is goed benaderbaar en to the point.

• Betrokkenheid

Prima luisterend oor en goede raad

Mijn bevinding is in een woord deskundig en oprecht. goed advies waar je wat mee kan.

• Betrokkenheid

Zeer efficient en kundig !

Ad heeft mij geholpen met het op een zeer soepele manier ontbinden van mijn arbeidsovereenkomst. Dit soort processen zijn niet altijd even leuk maar wijze waarop Ad adviseerde om het proces te doorlopen gaf mij het juiste vertrouwen en zicht op een goede en vlotte afloop. De communicatie richting mijn werkgever was doelgericht en zorgde ervoor dat het proces niet langer duurde dan nodig was.