Genoeg ruimte om te trainen

Top, helemaal top.

Top, helemaal top.

Top gym

Super leuke gym, chille mensen en goeie apparaten

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Goede ervaring, fijne hulp gekregen en een gezellige sfeer

Bij New style in Overvecht werken gezellige mensen die mij goed helpen bij de oefeningen en weten wat ze doen. Ze hebben goede kennis en dat dragen ze goed over. Het is niet al te druk dus dat is ook fijn! Ook is er een gezellige sfeer. Over het algemeen dus een hele goede ervaring

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Veel materiaal, niet altijd schoon

Prima gym, veel verschillende apparaten al mis ik wel echt een extra squatrack. Weightlifting platforms met 15 barbells en waar je gewichten mag droppen zou ook een grote aanwinst zijn. Verder is het niet altijd even schoon. Op en tussen de matten, het WC papier is nog wel eens op. En geen foamrollers.

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Fijne sportschool kan hier prima je ding doen

Dat het niet te druk is om voor elke oefening te wachten

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Goede begeleiding met Pepijn en uitleg.

Hele fijne fitnis club

fijne moderne sportschool

lekker gesport

Top sportschool

Altijd fijne sfeer, je wordt goed geholpen en niet te druk

Erg goed

Klantvriendelijk

Een break van 4 weken was vlot geregeld. Gratis upgrade in januari en februari was top! Altijd even sauna is toetje op de taart

Fijne sportschool

Fijne sportschool echter 1 groot nadeel. Vanuit buiten kan iedereen naar binnen kijken. Voel mij soms een etalage pop. Voel mij als vrouw dan totaal niet op mijn gemak. Ik hoop echt dat daar wat aan wordt gedaan. Het lijkt mij een kleine moeite.

Prettig

Fijne sportschool in omgeving Utrecht. Vaak niet te druk.

Lekker pompen

Die chest pump kan je het best hier krijgen

Hele goede gym!

Ik heb altijd een heel fijn en veilig gevoel in de gym. Personeel is heel vriendelijk en helpt graag waar nodig!

Top gym!

Erg fijne gym, werd goed ontvangen door het personeel en kon terecht met mijn vragen. Zou het zeker aanraden aan iedereen!!

Top sportschool

Alle apparaten die ik wil gebruiken zijn in de gym aanwezig. Erg vriendelijk personeel en fijne begeleiding waar nodig!

prima sportschool!

Veel, voor mij, nieuwe apparaten die je moet leren kennen. Je kan er altijd hulp bij vragen. De cardio-apparatuur is fijn en nieuw. Het 'oude circuit' is er ook nog. Dat is lekker vertrouwd. Ook veel groepslessen.

Super fijne sportschool

Alles wat je nodig hebt. Lekker overzichtelijk en rustig. Ook fijn dat het 24/7 is. Ik heb me aangemeld!

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Gemoedelijke sportschool

Goede gym met een gemoedelijke sfeer.

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Een sportschool waar je wél echt naar blijft terugkomen!

De Newstyle sportschool aan de Arnodreef is een kleine en (misschien wel daardoor) uitstekende sportschool. Het is een rustige omgeving waar alle apparaten , free-weights en accessoires aanwezig zijn (de Tryon ergonomische handgrepen zijn een persoonlijke favoriet). De groepslessen heb ik nog niet geprobeerd, maar de verhalen hiervan zijn uitstekend. Saving the best for last: de werknemers. Bekwaam, vriendelijk en super in het creëren van een sfeer waarbij iedereen zich thuis voelt.

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Leuk sfeer en genoeg ruimte

INewstyle is een top sportschool in Utrecht. Eerder was ik lid in Basic-fit, en ik vind Newstyle beter, want het is niet zo druk altijd en de locatie is ook beter.

Goeie sportschool

Goeie sfeer, goede apparaten.

Goed en proffesioneel

Mooie plek, aardig / behulpzaam personeel Prettige work out ruimte.

Helemaal top

Ik kwam samen met een maatje van deze sportschool proberen en het beviel me heel erg goed

Constructieweg 2 3433 NN Nieuwegein