Hele fijne gym met veel apparaten

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Een hele fijne en rustige sportschool

Ik vind dit een hele leuke en fijne sportschool. Ik vind het heel fijn dat het heel rustig is.

Goede sportschool

Hele fijne sportschool alleen meer dumbells zou fijn zijn. Kwam hier vandaag mee in de knel

Leuk

Aardig personeel

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Prettige locatie, aardige mensen.

Uitstekende sportschool!

Aardig personeel, nooit druk!

Uitstekende sportschool

Alleen meer dumbells zou fijn zijn

Heel leuk

Lekker rustig

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Vind het fijn personeel en goede vestigingen

Epic

Goede gym, leuke sfeer

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Uitstekende begeleiding, nieuwe apparatuur, goed onderhouden, gezellige sfeer, verzorgde sauna

Ik train nu al een paar jaar bij deze sportschool en ben ontzettend tevreden met mijn ervaring. De begeleiding van de trainers is top. Ze zijn altijd beschikbaar om te helpen en geven nuttige adviezen om mijn training te verbeteren. Hun persoonlijke benadering zorgt ervoor dat ik me welkom en gesteund voel. De apparatuur is allemaal nieuw en van hoge kwaliteit. Alles wat je nodig hebt voor een complete workout is aanwezig. Bovendien worden de apparaten en de hele sportschool goed onderhouden en schoongehouden, wat voor mij erg belangrijk is. Als je vragen hebt, kun je altijd bij de trainers terecht. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam, en nemen echt de tijd om je te helpen. Het is niet alleen een plek om te trainen, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten. Er hangt een gezellige sfeer waardoor ik me elke keer weer thuis voel. Daarnaast is het er op goede tijden lekker rustig, waardoor ik in alle rust mijn training kan doen zonder te hoeven wachten op apparaten. En als kers op de taart is er een sauna waar je gebruik van kunt maken. Ook hier wordt goed voor gezorgd, zodat je heerlijk kunt ontspannen na je workout. Kortom, een geweldige sportschool die ik iedereen kan aanraden!

Top gym

Genoeg ruimte en altijd een veilige en gezellige sfeer

Matig

Geen gevoel om met ouderen om te gaan (geen 50+ training) Laatst een spierblessure opgelopen en toen bleek dat er geen ijskompressen zijn I de heren kleedkamer meer kledinghaken op hangen om bij j de douches .If net als op de Ambachtsweg een bank en hangers plaatse in het midden van de kleedkamer

Vriendelijk

Heel goed!

Fijne sportschool, aardig personeel

Goede en rustig

Leuke sportschoool, rustig. Alleen weinig dubbels

Klantvriendelijk

Hele leuke sfeer. Iedereen serieus bezig

Top gym!

Leuke gym, fijne sfeer en goede apparaten. Wellicht kunnen de kabel machines een upgrade gebruiken.

Goede gym

Gezellige sfeervolle sportschool. Goede apparatuur

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Top club, schoon, veel sportlessen en fijne begeleiding. Sauna waardeer ik ook!

Ik sport hier al zon 10 jaar en ben heel blij met deze club. Het is er schoon, aanbod is groot en begeleiding vriendelijk en goed.

Fijne rustige gym!

Relaxed

Goeie gym met sauna

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Top sportschool, vriendelijk personeel!

Recent lid geworden van Newstyle Health Centres, en ik vind het een super fijne sportschool! Hele aardige mensen, fijne sfeer en een breed scala aan mogelijkheden! Voor ieder wat wils.

• Bij welke vestiging sport u? Overvecht

Klein maar fijn

Niet altijd uitnodigend om te gaan sporten omdat de schermen het niet doen. Jaren terug is er toegezegd dat leden tv kunnen kijken tijdens het fietsen of hardlopen. Deze belofte is tot heden niet nagekomen. Ik vind het persoonlijk echt een gemis en daardoor geen top ervaring voor mij en zou ik het niet per se aanraden aan anderen

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Fijn om te kunnen kiezen voor zowel individueel als in groepsverband te kunnen sporten.

Mooie locatie met grote hoeveelheid verschillende apparaten waarmee je je spieren van top tot teen kunt ontwikkelen. Alleen jammer dat op de nieuwste apparaten niet wordt aangegeven voor welke spiergroepen het apparaat bestemd is.

Constructieweg 2 A

3433 NN Nieuwegein