Prettige behandeling

Ik ben fijn behandeld door de huidtherapeuten van Huidprofs. Er werd goed naar mij geluisterd, er werd de tijd genomen en ik heb eerlijk en passend advies gekregen.

Al sinds 2008 dik tevreden.

De huidtherapeutes zijn deskundig en zorgzaam.

Sinds jaren een goede begeleiding!

Jullie zijn een fantastisch team en ik word erg professioneel en betrokken behandeld door jullie!

Perfect!!

De mensen luisteren, en weten wat je wilt. En het gevoel van altijd welkom zijn, zelf als je ze tegenkomt bijvoorbeeld op de parkeerplaats en je hebt n vraag zijn ze behulpzaam!

Perfecte behandeling

De behandelingen zijn altijd heel goed. En er is resultaat.

Huidprofs is een all-round

Erg positieve ervaringen, inmiddels ruim 7 jaar klant. Goede voorlichting, flexibele houding, goede communicatie. Fijn en betaalbare producten. Behandelingen zijn volledig en effectief.

Professioneel, met goed resultaat

Ik heb de zorg als zeer professioneel en kundig ervaren. Personeel is zeer vriendelijk en integer.

Uitstekend!

Marloes is heel professioneel en kundig!

Ze zijn geweldig en behulpzaam

Ze zijn behulpzaam

Klantvriendelijk en professioneel!

Ik laat mij behandelen door Helena. Een erg fijne therapeute die professioneel handelt. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak en ze neemt de tijd voor elke behandeling! Ik raad iedereen aan om naar huidprofs te gaan!

Fijn en professioneel

Zie boven

Beter kan niet! Jullie zijn toppers

Helemaal top.

Deskundig werk

Goed en zeer deskundig en prettig naartoe te gaan

Goeie behandelingen

Zeker verbeteringen in mijn gezicht. Al jaren last van meeëters en puistjes. De huidtherapeut heeft mijn gezicht goed behandeld. En de producten die ze heeft gebruikt en die ik nu nog steeds gebruik, doen het goed. Ik ben Huidprofs echt dankbaar!

Professioneel!

Professioneel, kundig.

Toppers!

Alle dames zijn altijd vriendelijk, stellen je op je gemak. En de behandelingen zijn altijd professioneel.

Komen al jaren en zijn erg tevreden

heel fijn!

Vriendelijk, respectvol en zeer professioneel.

Aangename service

Zie titel.

Zeker voor herhaling

Ik kwam voor een camouflagebehandeling Zeer professioneel, ik had nog een paar gerstekorrels en die heeft ze ook nog weggehaald, top. Ik kom hier zeker terug!

Vriendelijk, empathie en meedenkend.

Goede ervaring.

Goed en vertrouwd

Ik ben nu bijna 2 jaar bezig met laser behandelingen om mijn extreme haargroei in mijn gezicht te bestrijden. En ik ben nu meerdere behandelingen gehad en het is nagenoeg weg. Ik durf weer normaal over straat zonder een sjaal te gebruiken omdat mensen me altijd aan staarde. Voor dit jaar staat er nog 1 behandeling gepland en dan gaan we kijken of het ook echt definitief weg blijft.. Maar ik ben de lieve dames zo ontzettend dankbaar voor het terug geven van een groot gedeelte van mijn zelfvertrouwen!

Uitstekend resultaat

Professioneel en vriendelijk, erg blij met het resultaat, laseren van de bikinilijn en oksels. Afspraken altijd op tijd!

Ze zijn goed

Ik ben heel goed behandeld en ziet veel veranderingen in korte tijd.

Vakkundig en persoonlijk. Aanrader!

Voor huidproblemen zoals acne zeker aan te raden. Fijne uitleg en stappenplan zowel in de praktijk als voor thuis goed advies. Resultaat mag er zijn!

Danielsplein 3 6543NA Nijmegen

024 360 66 09