Tevreden alles snel gegaan

Geen bijzonderheden verder

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Klantvriendelijk, meedenkend en top minteurs!

Daar ik twijfels had i.v.m de negatieve relatie met de verhuurder, ben ik door de afdeling verkoop gerustgesteld, waarna het screen door echte professionele aardige boys is gemonteerd is!

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Duidelijke communicatie, goede installatie, mooie rolluiken. Hoewel het door een typefout van de inmeter in eerste instantie 4 rolluiken te groot waren, hebben ze het goed opgepakt en alles in orde gemaakt. Ben zeer tevreden.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Uitstekende en snelle service.

Uitstekend geholpen en geadviseerd in showroom Gouda. Vervolgens snelle en professionele plaatsing van de zonwering!

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Goede prijs/kwaliteit verhouding, correcte werkwijze

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Alles is keurig opgehangen en werkt naar behoren.

De medewerkers hebben netjes gewerkt en goede uitleg gegeven. Ik ben uitermate tevreden.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Had een plisse gordijn besteld waarvan was aangegeven dat de stof verduisterend was. Dat bleek niet te zijn. Na contact met de klantenservice is dit plissegordijn zonder problemen omgewisseld voor een plissegordijn die wel verduisterend is. Mijn ervaring is dat fouten netjes worden opgelost.

Prima, niets te klagen

Tevreden

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Keurig werk, goed en net personeel

Schermen zijn keurig aangebracht. Netjes gewerkt, rommel opgeruimd, goede uitleg over afstandbedieningen. Personeel was netjes en beleefd.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

De zonnewering hangt nog steeds niet !!!

Na een jaar wachten zou de zonnewering worden opgehangen. Ondanks de in meting bleek het op het moment suprême het niet te lukken. De twee ophangers gingen weer gedesolutioneerd weg. Weer een opmeting Daarna niets meer vernomen van Zon en Scherm!!! Ondanks aanbetaling Er is iets met de communicatie in het bedrijf en met de klant

• Advies & deskundigheid Matig
  • Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Matig

Op tijd en vakkundig opgelost

De monteur was op tijd en heeft het probleem van een losse hordeur vakkundig opgelost en netjes afgewerkt. Ook de andere hordeur zonder probleem is onderhanden genomen. Helemaal top!

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goeden en snelle levering en goed gemonteerd.

Goeden snelle montage maar voor het ophangen vind ik het een best bedrag wat je moet betalen voor 25 minuten werk.

snel en ervaren.

3 elektrische rolgordijnen en een bamboe lamellen zon wering snel en in overleg netjes gemonteerd. tevens waren ze behulpzaam bij het bestellen van onderdelen voor mijn batterij buis voor de rolgordijnen. kortom tevreden

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Prettig bedrijf en goede behandeling.

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering zeer tevreden.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Heel goed probleem verholpen dat ik had

Zoals gebruikelijk weer subliem

De afgelopen jaren (vanaf 2018) hebben we achtereenvolgens een zonnescherm en een hordeur op het balkon, screens voor de woon- en slaapkamer, een screen voor de zijkant van het balkon en nu een screen voor de werkkamer aangeschaft. Dit is alle keren tot volle tevredenheid geïnstalleerd.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goed en deskundig geholpen.

Vriendelijk, deskundig en vlot geholpen. Afspraken nagekomen; helemaal goed.

Redelijk positief

Levering volgens afspraak, vriendelijke monteurs, netjes, ruimen het afval op. Maar dan de vraag waarom de zonwering niet recht onder het bovenbalkon gemonteerd is, het hangt ca. 3 cm teveel naar links, niet storend maar had beter gekund, wellicht gemoeten. Ook had ik de elektra voorbereid waar bij montage van afgeweken is ? Op basis van het geleverde product ben ik positief. De wijze van montage vraagt dus om verbetering.

• Kwaliteit & Afwerking Gemiddeld

Alles heel goed afgeleverd zoals beloofd

Het zonnescherm is kundig en op tijd geplaatst.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Van begin tot eind een correcte behandeling en alles volgens afspraak uitgevoerd hebben.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Kwaliteit goed...maar afspraken nakomen Matig!

Voor het inmeten afspraak gemaakt en op afgesproken tijd thuis gekomen om te wachten. Helaas kwam er niemand(bleek 5 uur eerder langs te zijn geweest) Nieuwe datum en tijd ingepland en dat is nagekomen. Dag van plaatsen werd ik eind vd middag gebeld dat het helaas niet meer ging lukken vandaag. Na aandringen kon het ineens wel??? Sterker nog ineens stonden er 5 man op de stoep om het scherm te plaatsen. Ik begrijp dat er dingen gebeuren in de loop van een dag waardoor er planningen anders lopen maar dit was erg onbegrijpelijk aangezien het toch ineens wel kon. Kwaliteit van de spullen is gewoon goed..als nou ook de afspraken na gekomen worden is het Top!

• Communicatie Matig

Uitermate tevreden klant.

Verano plisse gordijnen besteld. Prijs/kwaliteit, het beste op de markt. Bovenal een sublieme after sales, service and communicatie. Na mijn bestelling werd ik na-gebeld om te dubbel-checken of de bestelling klopte. Bleek dat ik iets verkeerd had aangevinkt. Meteen gecorrigeerd. Bij levering had de leverancier bij een van de gordijnenen een magneetaansluiting vergeten. Meteen werd dit opgepakt, samen in overleg bekeken we of ik het kon oplossen ivm wellicht simpele ingreep. Bleek iets meer inspanning nodig te zijn. Vanuit Zon en Scherm monteur ingepland. Werd meteen alle plisse gordijnen ook nog eens perfect ingesteld. Ik uitermate tevreden of het heel de sale-cycle, after sale en service. Zouden meer bedrijven moeten doen. Uiteraard mijn advies en of volgende aankoop op dit gebied is en zal zijn, je raad het nooit, Zon en Scherm natuurlijk!

Snel en goed

Het scherm hangt perfect aan de gevel. Netjes gewerkt.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Mijn favoriete bedrijf ion deze categorie in Zoetermeer

Keurige service

Prima geholpen bij mijn keuze en heel tevreden met het mooie zonnescherm.

Bredeweg 11 2742KT Waddinxveen

06 18434749

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.