Goede service, en snel opgehangen

De monteurs van zon en scherm hebben ons oude manuele zonnescherm ontmanteld en afgevoerd. En deze vervangen voor een mooi nieuw zonnescherm inclusief afstandsbediening. Prima geregeld en ze konden nog eerder ook komen dan de initiële planning.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Super bedrijf, komt netjes afspraken na en zeer goede service. Zelfs op 7hoog in flat geen probleem. Na plaatsing ook netjes alles opgeruimd, dus echt een aanrader.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Een goed en kundig bedrijf

Vanaf bezoek aan winkel tot en met de uitvoering allemaal prima geregeld.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Goede ervaring en de screen was vlot gemonteerd.

Goede ervaring en vlot gemonteerd de Solar Screen. Ik was er in eerst instantie een beetje scepties over om een zwart doek te nemen, maar in de praktijk blijkt het echt de meest warmte buiten te houden. Tis echt de moeite waard geweest om een screen te laten plaatsen en scheelt zomaar 3 tot 4 graden dat het nu koeler is in huis.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

zonnescherm is vorig jaar gemonteerd en dit jaar werd deze kosteloos gecontroleerd op werking

Kan beter

De service in de persoon van beide monteurs was prima. Heel slecht was de lange wachttijd van ruim 6 weken voor een klusje van 10 minuten! Juist de warmste dagen van het jaar zat ik zonder scherm. Kortom: de service als geheel kan wel wat beter.

• Advies & deskundigheid Gemiddeld
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Hoogwaardige producten, uitstekende montage en service

We hebben veel soorten producten afgenomen. Vanaf aankoop in de winkel tot aan de montage was het een uitstekende ervaring als consument. We zijn goed geadviseerd, de monteurs waren zeer vakkundig, netjes en vriendelijk. Alle afspraken zijn nagekomen.

Professioneel

Klacht over de montage serieus genomen en professioneel opgelost.

• Advies & deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk, informatief,kwalitatief,afspraak is afspraak

Vriendelijk, informatief,kwalitatief,afspraak is afspraak,komt bovengenoemde zaken uitstekend na.

Heel blij mee!

Ontzettend snel geleverd. De jongens van de montage waren erg vriendelijk en netjes. Van verkoop tot montage ging alles soepel. We bevelen dit bedrijf aan!

Service/nazorg zeer slecht

Bestelling en plaatsing raamhorren OK. Klacht over eerder geplaatste screens niet goed opgepakt. Zeer teleurgesteld. Geen goede reclame. Misschien in de herkansing beter. Jammer dat je als klant dan eerst heel erg 'boos' moet worden.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Goede service en nette monteur.

Zoals heirboven, goede service en nette monteur. Tevens de werkplek netjes achtergelaten.

1 woord: perfect

Goeie info en adviezen gekregen in de winkel. Prijzen zijn conform de markt. Montage team was super gemotiveerd, vriendelijk en werkte netjes. App werkt eenvoudig. Alles gekoppeld aan Google Nest systeem. Kan niet beter! Top gedaan en een tevreden klant dus.

Beetje chaotisch

Bestellen prima. Inmeten goed. Levering zeer vertraagd. Zeer vriendelijk personeel. Veel medewerkers gezien op dag van instalatie. Uiteindelijk alles goed opgelost. Volgende dag windmolen los. Hiervoor moet een hele reparatie opdracht gemaakt worden. Na aandringen redelijk snel opgelost.

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Erg blij met onze nieuwe rolluik!

Fijn geholpen in de winkel, en tevreden hoe de monteurs werkte. Knap werk.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Ik kreeg goed advies en een mooi zonnescherm

In de zaak werden we prettig ontvangen en kregen goed advies. Bij het inmeten bleek er een aanpassing nodig te zijn, die is prima uitgevoerd. De levering was snel en de plaatsing werd vlot en netjes uitgevoerd. Al he personeel dat we ontmoetten was vriendelijk.

Prima werk

Vriendelijke monteurs Duidelijke uitleg Goed werk geleverd

Prima geholpen

We hadden een probleem met onze cassette, er kwam spoedig een monteur en keurig opgelost! Top geregeld bij zon en scherm

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Tot nu toe werkt alles prima.

Ik heb mijn scherm maar kort. Tot nu toe werkt het prima. Ik had niet opgelet bij de bevestiging en wil gewoon uit nieuwsgierigheid weten hoe lang de bevestigingsbouten zijn.

Buitengewoon goed oprecht.

Onze ervaring met zon en scherm is buiten gewoon goed afspraak is afspraak van a tot z.we hebben twee rolluiken laten plaatsen en zijn naar volle tevredenheid geplaatst door Mick werkzaam voor filiaal Spijkenisse een leuke knul die ook alles duidelijk uit heeft gelegd en tot in de puntjes verzorgd en opgehangen naadloos en mooi en schoon alle rommel die er af kwam verzameld en gescheiden kortom sjappoo!!we zijn er super blij mee en buurman vroeg aan mij welke firma dit was en ging ook kijken voor een solar zonnescherm bij jullie nogmaals dank en prima werk geleverd voor een goede prijs Mvg fam boom Hendrik Ido ambacht

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Snelle en goede afstelling van het zonnescherm.

De monteurs waren op tijd, legden uit wat ze gedaan hadden en waren correct in de omgang.

Professionele en plezierige monteurs

Op mijn verzoek een service verzoek gedaan voor reparatie aan een rolluik en een storing aan het zonnescherm. Keurig uitgevoerd!

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

alleen communicatie tussen de service en klant ging niet helemaal goed Ik had afgesproken om de screen af te halen op het filiaal in gouda en dat was ook daar afgesproken. Toch werd er een afspraak gemaakt via mail om de screen te monteren Via mail weer geannuleerd. Toch komen ze op de dag van afspraak de screen thuis afleveren dat was opzichzelf niet verkeerd . Maar niet zo wat was afgesproken Maar alsnog tevreden over zo'n en scherm

• Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking N.v.t.

zeer slechte service

Na een renovatie aan mijn appartement heeft Zon en Scherm, mijn zonneschermen op een foutieve manier teruggeplaatst, waardoor ze niet goed werkten. Een andere firma herstelde de fout en maakte foto's van de foutieve aansluiting .Het maakte niks uit. Ze namen geen verantwoording, omdat het later pas aan het aan het licht kwam. Namen ook niet de moeite contact op te nemen met de firma die het herstelde. Ook zijn ze niet aangesloten bij de branchevereniging , waardoor je nergens met je klachten naar toe kan gaan. Ik draai dus voor de kosten op. Van mij dus geen aanbeveling voor Zon en Scherm, gewoon slecht.

• Advies & deskundigheid Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Matig

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

06 18434749

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.