Onvriendelijke monteurs, en slechte service.

Belofte om kanels weg te werken niet na te komen, vreemde monteur, gebruiksaanwijzing en afstandbediening in de regen/modder gelegd, geen doosje om de afstandsbediening en geen handleiding van de afstandsbediening. De nieuwe monteurs hebben alles naar tevredenheid opgelost. Mocht ik rolluiken aan de achterkant nemen, dan wil ik deze monteurs.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Zeer tevreden over het plaatsen van het zonnescherm

De monteurs van Zon en Scherm hebben keurig werk geleverd met betrekking tot het plaatsen van het elektrische zonnescherm.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Jammer van het lange wachten

Opmerking . Zijn vorige keer geweest zeiden dat motor kapot was en kwamen nu met nieuwe motor bleek de oude niet stuk te zijn heb bijna 2 maanden met dicht luik gezeten terwijl dat niet hoefde jammer voor de rest prima gegaan

• Advies & deskundigheid Gemiddeld
  • Communicatie Gemiddeld

Prima werk en kwaliteit

prima aankoop

goede voorlichting, prettige inmeting en snelle levering en plaatsing

Goed en snel

Netjes gewerkt en snel

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Spijt dat ik dit bedrijf heb gekozen.

Tijdens een verkoopdemonstratie werd een veiligheidssysteem voor de monteurs gedemonstreerd waarmee de monteurs op hoogte veilig zouden werken. Bij installatie bleken de schermen en screens met een touwtje omhoog te worden getrokken waarbij tegen de passerende balkons werd gebotst en groot gevaar voor val werd veroorzaakt. Monteurs bleken fysiek niet in staat om op deze wijze te werken.

• Advies & deskundigheid Matig
  • Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Gemiddeld

Beste Martin Franssen, Bedankt voor uw review. Jammer te lezen dat u niet tevreden bent met onze manier van werken. Zoals telefonisch uitgelegd hebben wij van tevoren onze manier van monteren voorgelegd aan de zonweringscommissie van uw appartementencomplex. Zij hebben ons als leverancier gekozen door ons plan en manier van werken. Als organisatie hechten wij een groot belang aan de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers. Daarom vertrouwen wij op de goedkeuring van de Nederlandse arbeidsinspectie welke ons is gegeven op locatie. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Team, Zon en Scherm

Zeer tevreden, mooi en keurig opgehangen.

Goede kwaliteit

Betere communicatie En controle nodig

Monteurs zijn aardig maar met betere communicatie zou het allemaal sneller kunnen. Geen onderdelen vergeten.... Betere en snellere afspraken maken met klant ....klant moet niet er de dupe van zijn als iets opnieuw besteld moet worden wat gewoon op voorraad is bij leverancier

• Communicatie Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Goede prijs voor een mooi product

Goede prijs voor een mooi product. De installatie verliep niet helemaal soepel (afgezegde afspraak vanuit Z&S, paar struikelblokjes bij de tweede poging), maar over all zijn we erg tevreden met het product en de algehele ervaring.

Positive experience

It took quite long to get an appointment but the service was good.

• Would you recommend us? Yes

Goed gemonteerd

Vorige keer slecht gemonteerd Nu 100 x beter

was goed.

• Advies & deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

netjes op tijd beleefd en keurig afgewerkt

heel erg tevreden 100 procent

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Probleem opgelost met versterker.

Heel goed geholpen

• Communicatie Goed
  • Kwaliteit & Afwerking N.v.t.

Ĝoede ervaringen het personeel.

prettig contact

deskundig

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Ik had het verzoek om eerst de oude rolluiken te demonteren zodat de schilder eerst zijn werk kan doen en daarna een afspraak gemaakt om de nieuwe rolluiken te monteren. Dat was geen probleem! Inmiddels heeft de demontage plaatsgevonden. Aardige mannen en alles netjes achtergelaten.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Prima hersteld maar wel wat lang moeten wachten

Reparatie prima maar wel wat lang moeten wachten

Tevreden alles snel gegaan

Geen bijzonderheden verder

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Klantvriendelijk, meedenkend en top minteurs!

Daar ik twijfels had i.v.m de negatieve relatie met de verhuurder, ben ik door de afdeling verkoop gerustgesteld, waarna het screen door echte professionele aardige boys is gemonteerd is!

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Duidelijke communicatie, goede installatie, mooie rolluiken. Hoewel het door een typefout van de inmeter in eerste instantie 4 rolluiken te groot waren, hebben ze het goed opgepakt en alles in orde gemaakt. Ben zeer tevreden.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Uitstekende en snelle service.

Uitstekend geholpen en geadviseerd in showroom Gouda. Vervolgens snelle en professionele plaatsing van de zonwering!

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Goede prijs/kwaliteit verhouding, correcte werkwijze

• Communicatie Gemiddeld

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.