Vriendelijk snel en informatief

Vriendelijke monteurs gehad en werken snel en goed

Super tevreden!

Goed begeleid met de keuze in de winkel. Redelijk termijn voor levering en plaatsing. Professionele en vriendelijke medewerkers, die het nieuwe scherm geplaatst hebben en het doek van een ander scherm vervangen hebben! Kortom erg tevreden klant!

Topservice !

Ons zonnescherm begon na 4 jaar op een stiknaad te scheuren. We hebben foto’s gemaakt en opgestuurd naar Zon en Scherm en kregen binnen een paar dagen hun reactie waarin ze aangaven er een middensteun ontbrak die er bij de montage destijds bij moeten zitten. Het scherm werd op hun kosten vervangen. Toen de monteurs kwamen was er veel regen. Ze besloten de constructie te demonteren en mee te nemen naar de zaak om daar het doek te spannen. Goede monteurs die mee dachten en zelfs aandacht hadden voor ons kleinkind van 5, die ook even mee nog “monteren”. Zeer tevreden met de garantie en de vervanging.

Top gedaan

Leuk personeel en vriendelijk! Houden zich aan afspraken!

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Screen is snel en goed gerepareerd

De monteurs waren op tijd en hebben de screen snel en goed gerepareerd. De screen werkt weer goed. Wij zijn zeer tevreden.

Uitstekend nu

Zeer vakkundig en uiterst vriendelijk medewerkers.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Super, niets op aan te merken

Ze zijn altijd goed bereikbaar en producten zijn top!

zeer goed

maand langer moeten wachten dan afspraak heb mij wel een vrije dag moeten opnemen.

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij wensen uw veel plezier met het gebruik van uw product! Team, Zon en Scherm.

Alles volgens afspraak geleverd en uitgevoerd

Zeer tevreden over de geleverde screens en de communicatie vooraf.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Dirk, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met gebruik van uw product. Team, Zon en Scherm.

Matig

Onze ervaring is niet best. Zaterdag,s binnen gelopen en prima geholpen in eerste instantie. ( jammer vd koffie ) . Daarna meting bij ons thuis gedaan dit kwam niet professioneel over, maar ik dacht het zal wel goedkomen. Bij levering helaas maar zoals een beetje verwacht niet de juiste spullen. Bij het zoeken naar betreffende vertegenwoordigers gaf niemand thuis. Gelukkig nog goed gekomen door attente medewerkster. Vervolgens maanden moeten wachten op laatste jaloezie. Het stoort ons het meest dat de verkoper zich verschuilt en zich aan alle verantwoordelijkheid ontrekt.

• Advies & deskundigheid Matig
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Wim, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben eerder contact gehad en dat was een prettig gesprek. Uiteraard ben ik van mening dat dit soepeler had kunnen verlopen, waarvoor nogmaals mijn excuses. Wij hopen dat we nu alles naar tevredenheid hebben kunnen monteren en dat u er zorgeloos gebruik van kunt maken. Mocht u nog telefonisch contact willen over de afhandeling, dan hoor ik dat graag. U kunt mij bereiken op 085-4858350. Loah, Zon en Scherm.

Probleem snel opgelost

Stroomloos was volgelopen met regenwater. Schoongemaakt, opnieuw waterdicht gemaakt en zonnescherm werkt weer als een zonnetje!

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review! Team, Zon en Scherm.

Klantgericht, kundig en snel.

Na mijn aanvraag werd er heel snel gehandeld. Nog dezelfde dag kwam Sven opmeten en adviseren. Het scherm werd snel geleverd en deskundig gemonteerd. Nu de zon nog!

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Beste fam vd Heuvel, Bedankt voor uw mooie woorden. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. We hopen dat het zonnetje snel gaat schijnen, zodat u met veel plezier gebruik kunt maken van uw product. Team, Zon en Scherm.

Netjes gemonteerd. Professionele mannen, weten precies wat ze (moeten) doen.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Beste O.T. Beekman, Bedankt voor uw positieve woorden! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en wensen wij u veel plezier met het gebruik van uw product. Team, Zon en Scherm.

Leveren kwaliteit

Prettige zaak en zeer service gericht !

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Beste Erick, Bedankt voor uw positieve review en fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van uw product. Team, Zon en Scherm.

Ok

Werkt perfect

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve review! Team, Zon en Scherm.

Van begin tot eind prima

Wegens vervanging van een defect rolluik bij hun uit gekomen. Vanaf binnen komst tot vertrek werden we prima geholpen. De plaatsing was ook prima, deskundige mensen die weten wat ze doen, geen rommel achter latend en goede uitleg na plaatsing.Een be3zoek en gesprek is aan te bevelen.

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Beste Herman, Bedankt voor uw positieve woorden! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en zullen wij dit zeker delen met onze collega's. Team, Zon en Scherm.

Goede service en nette behandeling bij reparatie

De monteur gaf een duidelijke uitleg over de oorzaak en heeft adequaat het probleem verholpen.

• Communicatie Zeer goed
  • Kwaliteit & Afwerking N.v.t.

Beste I. Post, Bedankt voor uw review! Wij wensen uw veel plezier met het gebruik van uw product. Team, Zon en Scherm.

Slechte communicatie

Onderling hebben jullie geen of ze slechte communicatie. Je spreekt met de 1 iets af en de andere afdeling weet van niets

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Wilma, Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad, waarvoor dank. We hopen dat het bloemetje de vervelende nasmaak enigszins heeft kunnen wegnemen. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons uiterste best doen om te bewijzen dat het ook op een andere manier kan. Loah, Zon en Scherm.

Snel en vakkundig geholpen

Bij mijn windschermen was de sluiting niet meer goed en dat is gerepareerd. Hierdoor kan ik de schermen weer goed gebruikenII

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Jef, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u weer zorgeloos gebruik kan maken van uw windschermen. Team, Zon en Scherm.

Goed advies en vakkundige montage

Goed geadviseerd over welke rolluiken ik moest toepassen. Na de bestelling kwamen ze definitief inmeten. Tijdens het bestelproces goed op de hoogte gehouden over de montagedatum. Monteurs waren netjes op tijd en werkte zeer netjes en veilig. Complimenten

• Kwaliteit & Afwerking Zeer goed

Beste Edwin, Bedankt voor uw positieve woorden! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en zullen wij dit zeker delen met onze collega's. Team, Zon en Scherm.

Vooral doorgaan zo!

Goede duidelijke communicatie en advies, afspraak is afspraak

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review! Team, Zon en Scherm.

Het personeel in de winkel is heel klantvriendelijk echter het vervolg traject is matig tot slecht

Het afhandelen na het plaatsen is niet gebeurd, Men heeft geen contact meer opgenomen hoe het verder is verlopen,

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Vlekkeloos in afspraken, bejegening, service

Zeer zorgvuldig beoordeeld of een zonnescherm wel bevestigd kon worden op een gepleisterde muur. Bleek uiteindelijk niet verantwoord. Er werd niet alleen commercieel gedacht

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Arie, Bedankt voor uw mooie woorden en fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen uw veel plezier met het gebruik van uw product! Team, Zon en Scherm.

Neutral

Ervaring was goed.Reactie ging wat lastig, we werden vergeten Werd later goed opgepakt

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Mieke, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u werd vergeten! Ons excuus daarvoor. Gelukkig hebben we het naar tevredenheid kunnen afhandelen en wens ik u veel plezier met gebruik van uw product. Team, Zon en Scherm.

Prachtige screens en goede communicatie

De twee nieuwe screens zijn naar tevredenheid en ik krijg er veel positieve reacties op. De communicatie in het hele traject was zeer bevredigend: duidelijk en snel.

• Kwaliteit & Afwerking Goed

Beste Bertine, Bedankt voor uw positieve woorden! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en zullen wij dit zeker delen met onze collega's. Team, Zon en Scherm.

Bredeweg 11 G

2742KT Waddinxveen

06 18434749

Over Zon en Scherm

Zon en Scherm is dé grootste in binnen- en buitenzonwering. Wil je langer buiten genieten van je tuin of balkon? Een prettiger binnenklimaat creëren? Wij zorgen al jaren voor schaduw, beschutting, privacy en veiligheid bij woningen en bedrijven met onze binnen- en buitenzonweringsartikelen. Je kunt bij ons terecht voor alle A-merken raamdecoratie en buitenzonwering, zoals op maat gemaakte shutters, houten jaloezieën en zonneschermen maar ook terrasoverkappingen en nog veel meer! Je kunt bij ons je product naar eigen wens en stijl laten samenstellen en alles wordt vervolgens op maat gemaakt en vakkundig gemonteerd.