Zoals altijd top!!

Je voelt je als een gewaardeerde gast.

• Prijs/Kwaliteit

Goede snelle service en professioneel

Snelle goede service prijstechnisch prima Netjes en vriendelijke. Ii heb mijn garage gevonden Tot over 15000 km

• Prijs/Kwaliteit

Echt heel tevreden over deze garage!

Ervaren mensen, normale prijzen en snelle service. Wat kan je nog meer wensen?

• Prijs/Kwaliteit

Voortreffelijk uitgevoerd groot onderhoud. Heldere afspraken. Goed werk geleverd.

Vakmanschap

Vakkundig personeel en prettige service. Helaas langere wachttijden in de zomerperiode, maar dat was het me wel waard.

Deskundig en duidelijk

Auto voor elektronisch probleem en apk langsgebracht. Meteen duidelijk hoe deskundig de garage is. Veel ervaring. Probleem werd aangepakt door de grootste kans van veroorzaken eerst aan te pakken. Snel duidelijkheid, snel de auto weer terug.

Zeer goede garage

Goede garage goed personeel en goede service heel klantvriendelijk

Altijd betrouwbaar. Goed advies

Aardige mensen. Ik kom hier al jaren

Snel , klantvriendelijk en deskundig

Jacco communiceert in Jip en Janneke taal en zorgt voor snelle en deskundige reparatie

• Prijs/Kwaliteit

Altijd weer die goede service

Altijd prettig. Bij maken van afspraak kan ik altijd terecht. Gewoonweg een top bedrijf met top medewerkers. Altijd even vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Open, eerlijk en deskundig geholpen!!!

Open, eerlijk en deskundig geholpen!!! Geconstateerde gebreken onderbouwd met foto en uitleg.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd super aardig en ook behulpzaam. Ze maken tijd voor je

• Prijs/Kwaliteit

Waar vind je deze service nog...?

Tijdens de kleine beurt van mijn auto, waren de bougies niet op voorraad. In overleg met Jacco, kon ik op een eigen gekozen dag en tijdstip even langs rijden om deze te laten vervangen. Meteen ook de kapotte lamp vervangen en een betaalbare rekening... Dit is ouderwetse service, zonder poespas. Allemaal even vriendelijk. Een aanrader...!!

Altijd een goede service

Heel vriendelijk staan altijd voor me klaar super garage

• Prijs/Kwaliteit

Altijd super snel, betrouwbaar en goedkoop.

Na zoveel jaren nog steeds grote fan van Jacco Buitenkamp en Co. Altijd meedenken, altijd snel en altijd gevoel goedkoop uit te zijn. Aanrader voor iedereen in de omgeving.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en betrouwbaar. Doen geen overbodige reparaties en of vervanging!

Altijd top

Betrouwbare garage, mensen die hun vak verstaan EN meedenken. Concurrerende tarieven! Voor mij geen andere garage, kom er al jaren.

• Prijs/Kwaliteit

Klantgericht, houden zich aan afspraak en prijsbewust

Uitstekende service.

Het team van garage Alex Buitenkamp denkt altijd mee, is vriendelijk en behulpzaam. Heel fijne garage.

Klasse garage

Zeer aangename garage, eerlijk snel en goed. Een duidelijke prijsopgave komen afspraken na, en doen wat ze zeggen. Service en deskundigheid een dikke 10. Nu mijn vaste garage voor mijn 2 wagens

Afspraak is afspraak. Top

Vooraf en tussentijds maken ze goede afspraken en bellen bij afwijkingen. Volledig transparant. Top

perfecte service en vriendelijkheid

Prima vaklui met oog voor de klant.

Top garage

Goed advies, goed contact, goede service. Alleen maar lof!

Geweldige service

Vorige week was het tijd voor een kleine onderhouds beurt en APK. Via vrienden had ik de aanbeveling gekregen om naar Garage Buitenkamp te gaan. Met mijn huidige garage is niets mis, maar erg ver van mijn huidige woning. Ik kreeg een fantastische leenauto mee en doordat Jacco vlakbij mijn werk een aantal onderdelen moest ophalen bood hij aan om meteen de leen auto om te ruilen voor mijn eigen auto, na de beurt en keuring. Wat een topservice...!! Betaalbaar, vriendelijk en echte service. Dat vind je niet vaak meer.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar, klant is koning.

Zoals altijd is de service fantastisch. Ze geven je altijd een goed advies. Denken met de klant mee. Vriendelijk personeel.

Gilze-Rijenstraat 50 3045 PJ Rotterdam