Leuke en fijne BSO!

Mijn zoontje heeft het erg naar zijn zin (gehad) op BSO Small Villa. De medewerkers zijn lief en betrokken, en hebben oog voor de kinderen. Ze organiseren leuke activiteiten, zowel tijdens de vakanties als op 'gewone' dagen. Er zijn verschillende dingen om te doen binnen en buiten, dus je kind kan altijd kiezen waar hij/zij zin in heeft. De communicatie verloopt prettig bij de overdracht, en er worden bijna altijd foto's gedeeld in de app. Ons zoontje gaat naar een andere BSO omdat zijn klasgenootjes daar naartoe gaan en hij dus wat meer aansluiting kan vinden, als dit niet het geval was geweest zouden we zeer zeker bij Small Villa gebleven zijn en we gaan met een beetje pijn in ons hart weg...

• Veiligheid

Very helpful and friendly staff

My daughter spent over 1 year at Small Villa and our overall experience is great! Ladies in charge of planning are very kind and professional, were always able to find appropriate solution for us. Also very interesting holiday program and friendly atmosphere there.

kleinschallig, persoonlijk opvang

Goed opvang

• Deskundigheid N.v.t.
  • Accommodatie N.v.t.
  • Veiligheid

Fijne locatie aan een rustig park leuke en lieve leidsters

• Veiligheid

Super leuke BSO met veel vakantie uitstapjes

Small Villa biedt een heel divers activiteitenprogramma, met een heel stabiel team met hele lieve groepsleiding.

Super mooie BSO lieve leiders leuke activiteiten

Super mooie BSO lieve leiders leuke activiteiten

Betrokken en meedenkend

Heerlijke, kleinschalige BSO. Betrokken medewerkers, die actief een band opbouwen met de kinderen. Duidelijk regels en regelmaat. En planning die (binnen de mogelijkheden) zo flexibel mogelijk is, en verder denkt dan standaard protocollen. Ik heb al veel mensen doorverwezen naar Small Villa en zal dat ook blijven doen. Top team.

• Veiligheid

We hebben een paar jaar heel erg veel plezier gehad op Small Villa. Relaxed en fijne terugkoppeling als er eens iets was. De vaste begeleiders waarvan er nog steeds een paar zijn waren echt top. Dat geldt ook voor de leidinggevende. Lief, zorgzaam en pedagogisch slim. De laatste wisseling van begeleiders was voor beide kinderen toch veel minder fijn. Ze ervaarden het als strenger en veel minder gezellig. En de terugkoppeling was vooral negatief. Dat is echt jammer want voor die tijd was het altijd heel constructief. Het leek niet in verhouding. Corona hielp daar niet aan mee. Dus zonder de laatste periode had ik gezegd heel goed. Ik hoop dat de sfeer weer is verbeterd.

Betrokken!

Zeer betrokken, wij hadden een super goed gevoel bij deze buitenschoolse opvang. Wegens verhuizing gaan wij Small Vill verlaten!