No-nonsense en heldere adviezen

De adviezen die we bij twee casussen hebben gekregen van Gerdi waren uitstekend. Niet vertellen wat we willen horen maar hoe het werkt en hoe we de kansen moeten inschatten. Kort en krachtig!

• Geholpen door: Advocaat

Gerdi Snippe heeft ons deskundig en professioneel geholpen.

Gerdi heeft ons goed geïnformeerd over een mediation traject loopt. Daarnaast is Gerdi in het traject een goede gesprekspartner. De snelheid waarmee ze kon schakelen was top tijdens het traject.

• Geholpen door: Mediator

Snel, doelgericht en deskundig is mijn ervaring met de ondersteuning van Faire.

Gerdi pakt de vraag om ondersteuning snel op, denkt altijd mee, spiegelt goed en brengt haar expertise mee voor een gedegen onderbouwing!

Topper!

Gerdi is helder, kundig, benaderbaar én zeker zo belangrijk bereikbaar! Bij een lastige kwestie is het prettig een luisterend oor en het juiste advies in te kunnen winnen. Ik heb al vaker fijn met Gerdi samengewerkt.

• Geholpen door: Advocaat

Een professionele en begripvolle mediation

Eerste ontvangst 1 op 1: Als zeer prettig ervaren, zodat je zonder druk van de tegenpartij je verhaal kunt doen. Tweede ontvangst met tegenpartij een brainstorm. Hierin werden alle zaken in kaart gebracht. Ook een duidelijke afbakening van onderwerpen, zodat het voor een "leek" op juridisch gebied ook duidelijk is.

• Geholpen door: Mediator

Vriendelijk, ter zake kundig en duidelijk zonder poespas!

Gerdi Snippe van Faire Advocatuur & mediation heeft mij een aantal keren geholpen. Dat gebeurde op een empathische, vriendelijke manier en in duidelijke taal. Zij heeft een kundige en doelbewuste manier van aanpak. Mocht dat nodig zijn dan zal ik zeker weer een beroep op haar doen.

Van harte aanbevolen!

Het contact met Gerdi Snippe - Faire Advocatuur en Mediation - was vanaf het begin direct zoals het hoort. Samenvattende woorden voor haar aanpak en werkwijze zijn: vakkundig, direct, behulpzaam, verschilmakend, helder en concreet. Ze streeft haar doel na, communiceert duidelijk, geeft helderheid en rust daar waar nodig en is in staat ook datgene uit handen te nemen waar ze inhoudelijk met haar taak voor staat zodat je als ondernemer kunt bezig zijn en blijven met je business. Ik beveel Gerdi Snippe dan ook van harte aan!

Toegewijde advocate !

Van minuut één tot het einde is ze vol toewijding met ons vraagstuk bezig geweest, heeft belangrijke adviezen gegeven en verliest daarbij de realiteit niet uit het oog . Belangrijk is dat er altijd gevraagd wordt wat je verwacht qua tijdspad, haar daadkrachtige aanpak heeft een duidelijke kop en een staart, je weet dus waar je aan toe bent, ze laat het niet los ! Daarnaast een fijn mens om mee te sparren .

• Betrokkenheid

Zeer goede en vakkundige begeleiding met bevredigend resultaat.

Na een vriendelijke kennismaking werd mij duidelijk uitleg gegeven, welk traject er gevolgd kon worden. Traject werd gevolgd met tussentijdse up-dates. Erg fijn. Resultaat werd besproken en evt. vervolgstappen toegelicht. Ervaring met Faire Advocatuur & Mediation was top!

Uitstekende hulp

Ik heb de juridische hulp van Faire Advocatuur & Mediation als heel prettig ervaren. Mevrouw Snippe is zeer kundig en heeft mij goed geïnformeerd bij ontwikkelingen in het proces.

• Betrokkenheid

Fantastische Advocate die heel deskundig is met arbeidsrecht

Daags na mijn onredelijk en respectloos ontslag na een dienstverband van twintig jaar, drie jaar voor mijn pensioen had ik eerst een andere advocaat die ook arbeidsrecht in zijn portefeuille had . Omdat ik nog nooit met dit te maken had gehad heb ik hem gebeld maar was niet tevreden over zijn manier van handelen. Via de zwager van onze zoon werd ik attent gemaakt op advocate mevrouw Snippe. Nadat ik eerst telefonisch mijn verhaal had gedaan gaf ze mij hele goede tips. Toch kwam ik er met mijn werkgever niet uit en heb mevrouw Snippe gevraagd mijn belangen te behartigen. Mevrouw Snippe is een advocate die vraagt eerst hoe het met je als mens gaat en bijt zich daarna vast in het hele proces. Ze is zeer deskundig en weet heel goed te verwoorden dat de tegenpartij niet reëel heeft gehandeld en dat ze daar zeker niet mee akkoord gaat. Ik heb tijdens het gehele traject veel steun aan haar gehad in voor mij een emotioneel proces , vooral dat ze mij duidelijk maakte dat dit zeker niet mijn schuld was en dat ik zeer respectloos was behandeld. Samen met haar ben ik er voor mijzelf naar tevredenheid uitgekomen t.o.v mijn werkgever en heeft het mij op de een of andere manier genoegdoening gegeven. Wanneer je een conflict hebt op arbeidsrecht is mevrouw Snippe zeker aan te bevelen. Ze weet precies waar ze over praat en hoe het arbeidsrecht in elkaar steekt. Dank je wel Gerdi voor al jou hulp.

Snelle en kundige advisering

Loop je met een juridische vraag en wil je snel en kundig advies dan zit je hier goed. Vragen worden snel opgepakt en de beantwoording is to the point en kundig. Het advies was goed en behulpzaam waardoor de juiste stappen in de juiste volgorde gezet konden worden.

Lange Brugstraat 17

4871 CL Etten-Leur