goed gesprek

Dank

• Geholpen door: Mediator

Een luisterend oor met heldere uitleg

Een katalysator tussen alle partijen die de belangen van een ieder hoort en goede terugkoppeling geeft. Sturend in de zin zoeken naar oplossing door schetsen van mogelijkheden. Neemt de tijd voor eenieder.

• Geholpen door: Mediator

Professioneel advies met een persoonlijke tint

Faire Advocatuur geeft een gedegen en helder advies voor zowel persoonlijke als zakelijke kwesties. Gerdi Snippe onderscheidt zich door haar persoonlijke benadering en is goede bereikbaarheid.

Vriendelijk, deskundig, oplossingsgericht

Vriendelijk ontvangst, deskundig advies, snel antwoord op mijn vragen via mail of app.

• Geholpen door: Advocaat

Erg klantgericht en uitstekend juridisch advies

Wij vinden het erg fijn samen te werken met Gerdi. Door de klantgerichte benadering en deskundig advies weten we snel waar we aan toe zijn op juridisch vlak. Rebro

Professioneel, objectief, confronterend

Ik heb Gerdi als prettige mediator ervaren die gericht naar oplossingen zoekt daar waar partijen ver uit elkaar liggen. Ondanks haar objectiviteit heb ik het gevoel gehad dat ook mijn belangen gediend werden.

• Advies N.v.t.

Professionele begeleiding

We hadden een uitdagend mediationtraject met een (ex-)werknemer. Gerdi heeft het proces professioneel en met veel geduld begeleid. We zijn tevreden met het resultaat.

• Geholpen door: Mediator

Haalt het maximale uit je zaak

Betrokken en vakkundige ondersteuning

Ik heb Gerdi Snippe leren kennen als een vakkundige en betrokken mediator. Zij handelt snel en kijkt goed naar wat nodig is om een issue op te lossen. Ze heeft op een goede manier ondersteund bij meerdere casussen binnen onze organisatie.

• Geholpen door: Mediator

Geweldig, fijne communicatie en perfecte onderhandeling!

Via een vriendin kwam ik terecht bij Faire Advocatuur. Gerdi heeft me kundig en prettig geholpen bij mijn zaak met een fijn eindresultaat voor beide partijen. Een aanrader voor iedereen!

• Geholpen door: Advocaat

Goed gesprek en positief afwikkeling

Zoals voor de werknemer en werkgever een positief afwikkeling.

• Geholpen door: Mediator

Snel en effectief met oog voor de menselijke kant

Wij hebben de samenwerking op het gebied van mediation als bijzonder goed ervaren waarbij vooral de snelle zakelijke afhandeling en de juiste balans met de menselijke kant van de zaak als zeer prettig ervaren is.

Geweldige steun

Ik had nog nooit met een mediator van doen gehad. Maar in deze situatie waar ik in zat heb ik het als zeer prettig ervaren. Waarin ruimte was voor vragen. Als ik ergens mee zat dan kreeg ik hulp. Mijn man was steeds aanwezig. Ook hij mocht vragen wat hij wilde. Wij beide hebben het als zeer prettig ervaren om door Gerdi begeleid te worden. Als het nog eens ooit nodig zou zijn dan bellen we haar. Een topvrouw met veel kennis en ik voelde me daar veilig bij. Gerdi bedankt voor alles.

• Geholpen door: Mediator

Gedegen, daadkrachtig, helder in communicatie

Op een snelle, daadkrachtige en gedegen wijze met partijen tot een oplossing gekomen. Helder in communicatie en onderlinge afstemming

Zeer prettig

Mijn ervaring met mevrouw Snippe was erg prettig. Że heeft mijn case zeer goed en succesvol afgerond. Ik raad haar ten zeerste aan omdat ze zowel op mediation als op arbeidsrecht zeer goed in haar vak is.

• Geholpen door: Mediator

Prettig, vertrouwd en deskundig!

Gerdy heeft mij heel fijn geholpen bij een ontslagprocedure. Omgang met Gerdy voelt meteen heel erg vertrouwd en zou haar bij iedereen aan kunnen raden! Ze kan heel goed de werknemer een bepaalde richting op sturen, het beeindigingscontract was dan ook snel en zonder problemen getekend! Dankjewel Gerdy!

• Geholpen door: Mediator

Duidelijk. Snel met haar reacties en kundig.

Gerdi staat altijd voor ons klaar en snapt hoe het werkt.

Professioneel

Gerdi heeft een goede mix tussen zakelijk en nabij. Geeft ruimte en pakt door t.b.v. proces. Prettig persoon.

• Geholpen door: Mediator

Deskundig, zakelijk, rechtvaardig, prettig in omgang

Wij werken al geruime tijd met Faire samen. Dit naar volle tevredenheid. Toegankelijk, open im communicatie en zoekt naar gemeenschappelijke oplossingen op “faire” manier.

• Geholpen door: Mediator

Dik tevreden met het resultaat en de wijze waarop mijn zaak is behandeld

Faire is professioneel, to-the-point, no nonsense en resultaatgericht. Dat heeft er toe geleid dat mijn zaak snel en naar volle tevredenheid is afgehandeld.

• Geholpen door: Advocaat

Ontzettend zakenkundig en prettig persoon

Gerdi heeft voor ons een zaak behandeld tussen een leidinggevende & een medewerker. Dit is voor beide partijen succesvol verlopen. Gerdi weet heel snel een conflictsituatie naar een prettig gespreksniveau te krijgen. De medewerker heeft gekozen voor een andere functie in ons bedrijf en voelt zich hierbij als een vis in het water.

• Geholpen door: Mediator

Prima mediation, voortvarend en eerlijk

Fijn traject. Doorpakken en benoemen juiste zaken.

Correct, snel en vriendelijk

Gerdi staat ons altijd snel, juist en bijzonder vriendelijk bij wanneer het ons aan juridische kennis ontbreekt. Dit doet zij al jaren en zal dit nog jaren blijven doen.

No-nonsense en heldere adviezen

De adviezen die we bij twee casussen hebben gekregen van Gerdi waren uitstekend. Niet vertellen wat we willen horen maar hoe het werkt en hoe we de kansen moeten inschatten. Kort en krachtig!

• Geholpen door: Advocaat

Gerdi Snippe heeft ons deskundig en professioneel geholpen.

Gerdi heeft ons goed geïnformeerd over een mediation traject loopt. Daarnaast is Gerdi in het traject een goede gesprekspartner. De snelheid waarmee ze kon schakelen was top tijdens het traject.

Lange Brugstraat 17 4871 CL Etten-Leur

Over Advocaatscore.nl