Ik ben snel en zorgvuldig geholpen door Janne

Dit was mijn eerste ervaring met een advocaat, Janne heeft mij hierin goed ondersteund en duidelijk de stappen doorlopen. Wanneer ik vragen had kon ik hier direct mee terecht.

Ik ben uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen met alles in mijn rechtszaak. Van begin tot eind ben ik goed geadviseerd en geholpen van detail tot detail. Over de communicatie was ik ook zeer tevreden. Ik raad deze advocatenbureau zeker aan. Geholpen door Janne Koolen.

Helemaal blij mee

Heel snel geholpen en altijd gunstig advies en altijd berijdbaar als ik een vraag heb ben 100% tevreden met haar dienst hartstikke bedankt

• Geholpen door: Advocaat

Super vriendelijke en deskundige hulp die je hier krijgt

Mijn ervaring met Faire advocatuur is heel erg positief geweest. Ze helpen mij super geholpen met het afhandelen van een vaststelling overeenkomst, ze nemen goed de tijd voor de cliënten en begeleiden ze stap voor stap op een manier zodat het voor de gewone mens ook te begrijpen is.

Persoonlijk, Professioneel en met Resultaat

Een deskundige en fijne aanpak met oog voor zowel de client als de case, met een goede uitkomst.

Snelle en Betrouwbaar

Met twee advocaten had ik slechte ervaringen. Ik heb geld betaald en geen service ontvangen. Ik zocht de derde advocaat. Vervolgens heb ik het bestand aan Janne gegeven. Het deed zijn werk zoals het moest. We boekten zeer snel resultaat. Ondanks dat ik geen Nederlands of Engels sprak, ging hij empathisch en geduldig met mij om. Bedankt Janne. Top! Het is lastig om een ​​betrouwbare advocaat te vinden. Ik heb Fair Advocaten gevonden op aanraden van Juridisch Loket. Ik zal ook een e-mail sturen naar Juridish L. en haar bedanken voor deze zeer nuttige begeleiding.

• Geholpen door: Advocaat

Een 10 geven we niet snel.

Vanaf ons eerste contact met Janne een goed gevoel. Heeft ons uitstekend bijgestaan zodat we nu eindelijk van een grote belasting verlost zijn. Altijd snel en correct gereageerd en gehandeld. Zoals aangegeven, een 10 geven we niet snel maar deze is wat ons betreft verdiend!

• Geholpen door: Advocaat

mijn advocaat was echt met mijn zaak bezig, en het hielp mijn probleem heel snel op te lossen, sneller dan ik dacht!

• Geholpen door: Advocaat

Vriendelijke, snelle en goede service

In contact gekomen met Janne Koole. Zij heeft mij vriendelijk te woord gestaan en hier snel en duidelijk een advies op gegeven, kort en bondig is één en ander geregeld. Ik waardeer de betrokkenheid en interesse in het verloop.

Netjes en keurig geholpen

Netjes en keurig geholpen Luistert echt naar je verhaal en doet er alles aan om je te helpen

Duidelijk & vertrouwenswekkend

Na contact op te nemen met Mw. Snippe voor een dispuut waar ik op heel korte termijn op moest reageren, heeft ze mij ondanks dit korte tijdsvak toch heel goed kunnen helpen en mij laten zien wat voor rechten ik nou precies had. Hierdoor hebben beide partijen toch een oplossing kunnen vinden waar we het beide eens mee kunnen zijn. Bedankt voor alle hulp en het snelle advies.

• Geholpen door: Advocaat

Een top advocaat ze doet haar uiterste best om je bij te staan.

Kundig en duidelijk

Onze ervaring met Faire was zeer positief. De communicatie verliep duidelijk en professioneel. Gerdi heeft ons goed geholpen en heeft tijdens het proces de belangen van alle betrokkenen zeer goed behartigd.

• Geholpen door: Mediator

Heel professioneel

Als student kan het erg spannend zijn om in een situatie te belanden met een advocaat etc. Gelukkig voelde ik mij vanaf het eerste moment van kennismaking al op mijn gemak bij Janne. Janne heeft mij super goed geholpen met de desbetreffende kwestie en heeft mij veel kunnen leren voor de toekomst. Ook was de communicatie super snel. Dat vond ik erg fijn. Heel erg bedankt Janne!

Toppertje!

Gerdi voelt de situatie feilloos aan. En geeft je super goed advies. Waardoor een positieve uitkomst bewerkstelligd wordt.

Accuraat en snel

Gerdi is een professionele advocaat die mij perfect met raad en daad heeft bijgestaan. Ze is zeer helder in haar communicatie waardoor het proces voorspoedig verliep en snel werd afgehandeld.

• Geholpen door: Advocaat

Kordaat en vriendelijk behulpzaam.

Effectieve uitwisseling van informatie, met duidelijke uitleg. Zeer tevreden over het contact.

• Geholpen door: Advocaat

Vakkundige hulp met aandacht voor de menselijke kant

Als je juridische hulp nodig hebt ben je enerzijds naar vakkundige ondersteuning op zoek, maar ook naar een luisterend oor met aandacht voor de menselijke kant. Dat krijg je bij Faire advocatuur. De persoonlijke aandacht wordt hier gecombineerd met vakkundig advies en ondersteuning met een goed resultaat.

• Geholpen door: Advocaat

Fijne informele benadering met ruimte voor de mens.

Een luisterend oor, maar zakelijk waar nodig. Goede focus, meedenkend en strijdvaardig.

• Geholpen door: Advocaat

Een goede ervaring, waarin alle partijen het eens zijn geworden.

Aandachtige, bondige, duidelijke en vriendelijke mediator/advocate. Hield duidelijk de doelen voor ogen en stelde scherpe, recht doorzee vragen waar dit nodig was. Beide partijen hebben hier een positieve ervaring aan overgehouden en zouden Mevr. Snippe dan ook elders aanbevelen.

• Geholpen door: Advocaat

Help in terminating the employment contract

Gerti is a very helpful person who is deeply involved in her work. She helped me a lot with my employment contract. I recommend it with all my heart.

Ik ben heel goed bijgestaan door mw. Mr. G. Snippe

Ik heb mw. Mr. G. Snippe ervaren als een zeer betrokken advocaat met een groot empathisch vermogen, ze reageert altijd snel en kordaat en windt er geen doekjes om.

• Geholpen door: Advocaat

goede samenwerking en zeer tevreden

je bent een topadvocaat

Deskundig en daadkrachtig

Gerdi trad op als mediator tijdens de gesprekken die ik had met mijn werkgever. Ze had een positieve inbreng en was streng maar rechtvaardig. Dit heb ik als zeer prettig ervaren, omdat mede door haar deskundigheid en daadkracht het mogelijk was om snel ter zake te komen en de VSO te ondertekenen.

• Geholpen door: Mediator

super top

very positive, top feedback, top quality

Lange Brugstraat 17 4871 CL Etten-Leur

Over Advocaatscore.nl