Zeer prettige deskundigen

Zeer goed geholpen en netjes top zaak

• Geholpen door: Hans Hueting

Ze heeft meer gedaan dan ik mogelijk achte

Ik had haar ingeschakeld om mijn contract met me werkgever te beëindigen en dat heeft ze voor elkaar gekregen en tevens extra dingen meegenomen waardoor ik er beter vanaf kwam. zodra ik haar voor andere dingen nodig heb zal ik haar zeker opnieuw vragen zeker de moeite waard om haar te vragen, ze hielp me tevens ook bij andere zaken waar ze me niet voor hielp

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Beste Raymond, Hartelijk dank voor de review en de aanbeveling! Ik heb je met veel plezier bijgestaan! Met vriendelijke groet, Lisa Witvliet

Superfijne ervaring!

Vanaf het begin tot het einde ben ik fantastisch bijgestaan door Elmers Hueting advocaten en mr. Witvliet. Ik voelde mijzelf welkom, gehoord en begrepen en was mij direct duidelijk dat ze hier de kennis in huis hebben om mij te helpen. Ze zijn niet alleen als kantoor goed bereikbaar, maar ook de advocaten zelf zijn goed benaderbaar en ik heb het contact altijd als zeer prettig ervaren. Snelle en duidelijke terugkoppeling bij ontwikkelingen, wat voor mij zeer belangrijk is. Zeer professioneel en ik raad Elmer Hueting dan ook aan.

Fijn advocatenkantoor

Voor letselschade een goede keuze, met fijne en betrokken advocaten die echt naar je luisteren en goed doorpakken.

• Geholpen door: Marieke van Loo

wat je van een advocaat verwacht .

Liza is duidelijk ,pakt goed door , zou zeker bij haar terug komen .

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Heel goed in geholpen en gerustgesteld

Goede afspraken kunnen maken. Altijd rustig de tijd. Bekwaam op meerdere vlakken.

• Geholpen door: Hans Hueting

Zeer bekwaam en betrokken bij cliënten

Mevrouw Witvliet heeft mij bijgestaan in een zaak tussen mij en werkgever. Zij heeft mij enorm geholpen en verstaat haar vak. Ook de persoonlijke betrokkenheid ervaarde ik als erg prettig, zeker omdat dit soort zaken veel stress kunnen geven. Ik raad Elmers en Hueting Advocaten kantoor zeker aan!

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Beste Cindy, Hartelijk dank voor de review. Wij hebben u met plezier bijgestaan en wensen u alle goeds voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Elmers Hueting Advocaten

Onwijs betrokken en professioneel.

Een van de advocaten van Elmers Hueting heeft ons bijgestaan in een letselschadezaak. De wijze waarop wij hierbij ondersteund zijn, zijn wij zeer over te spreken. Zowel kundig als empathisch.

• Geholpen door: Marieke van Loo

Snel en correct afgehandeld

Behulpzaam. Snel en correct alles afgehandeld

Super goed behandeld

Ik heb het erg fijn gevonden dat ze mij geholpen hebben en ik wil Mr L.J. Lisa Witvliet hartelijk bedanken voor alles.

• Geholpen door: Lisa Witvliet

Het beste advocatenkantoor ooit!!!

Beste mensen! Als u op zoek bent naar een echt goed advocatenkantoor, dan is dit het beste dat ik ken. Hele aardige mensen, ze pakken het probleem precies aan. Zeer grondig in wat ze doen. Ik zou dit bijzondere advocatenkantoor aan iedereen aanbevelen. Ze zijn gewoon goed in wat ze doen. Twee geliefde mensen hebben mij geholpen : de heer Hans Hueting en mevrouw Lisa Witvliet.

Professioneel en vriendelijk

perfect

goed geholpen, stond altijd klaar en deed ook daadwerkelijk zijn uiterste best om het tot een goed einde af te ronden. niks om op aan te merken.

• Geholpen door: Hans Hueting

met kennis van zaken en to the point begeleiding

Mevrouw Witvliet heeft mijn geschil met mijn werkgever perfect begeleid en met kennis van zaken aanpassingen aangedragen. De vaststellingsovereenkomst is beoordeeld en met de aanpassingen aan mijn werkgever verzonden. Nu nog een vlotte afhandeling van mijn werkgever.

• Geholpen door: Hans Hueting

Word echt naar je geluisterd en zeer professioneel. Reageren altijd heel snel terug hebben echt een super team. En daarbij vechten ze keihard voor je .

• Geholpen door: Hans Hueting

Bij het eerste intake gesprek werd ik heel erg op mijn gemak gesteld. Ze lieten zij zien dat ze mij ook graag wilde helpen met mijn zaak. Ook doen ze de moeite om termen uit te leggen die je als leek niet snapt. Tussentijds werd ik steeds op de hoogte gesteld en namen zij met mij de stappen door. Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben met de keuze voor deze advocaat en ik ze zeker zou aanraden!

Parallelstraat 1 3161 BD Rhoon

Over Advocaatscore.nl