Erg goed geholpen zowel aan de telefoon als aan de balie. Zeer goed opgeleide vriendelijke monteurs die verstand hebben van elk merk auto, s Als er meer aan je auto moet gebeuren dan is afgesproken word je netjes van te voren gebeld en word er overlegd of je de reparatie laat uitvoeren en wat dat ongeveer extra gaat kosten. Zeker een garage om aan te bevelen

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk personeel, gelijk geholpen met mijn probleem

Na wat problemen te hebben gehad met mijn vorige garage ben ik bij Kroon terecht gekomen via mijn ouders afijn, Laatst moest ik naar mijn werk en was mijn accu kapot dit gebeurde om 8:20 toen gelijk Kroon gebeld en het probleem voorgelegd ze kwamen mijn auto opstarten en ik kon gelijk meerijden naar de garage. Daar is de accu doorgemeten en helaas was die kapot er werd een nieuwe accu gehaald en geplaatst en 9:10 kon ik weer tevreden vertrekken naar mijn werk Goede service en vriendelijk personeel Ton

Fijne top garage.

Autobedrijf kroon is een fijne garage. De mensen die daar werken zijn beleefd en willen je graag helpen met de dingen waarvoor je komt. Al met al een fijne garage waar ik graag naar terug ga.

• Faciliteiten wachtruimte

Een heerlijke taart bij aflevering

Tijdens het ophalen van onze nieuwe auto was de auto netjes opgepoetst en stond er nog mooier bij als afgesproken. Maar de taart die we erbij kregen was echt top. Wij zijn zeer tevreden en raden zeker aan om eens bij kroon te kijken voor een andere auto. Ook voor onderhoud blijven we zeker bij jullie bedankt voor alles.

Deskundig en prettige sfeer

Een aanrader duidelijkheid met de afspraak maken en juiste informatie en advies bij reparatie