Fijne ervaring

Mijn ervaring is alleen maar positief te noemen. Dankzij KLAR Slachtofferadvocatur voelde ik een groot stuk betrokkenheid. Ik kon de zaak volledig los laten en toe vertrouwen aan hen.

• Betrokkenheid

Duidelijk, vriendelijk, begaan. Top !

Erg fijne communicatie. Duidelijk, vriendelijk en begaan zoals ik al benoemd had. Ten alle tijde bereikbaar en zoniet dan werd je binnen een dag of 2 vanzelf terug gebeld of gemailt. Als ik nog een keer een advocaat nodig heb zal ik zeker weer terug keren want het voelt na 1 zaak al vertrouwt.

Zeer betrokken advocaat

De keuze voor Renee, was voor mij vanwege dat zij een slachtofferadvocaat is. Dat feit vond ik al zeer fijn. Voor de rest is zij toegankelijk, zeer betrokken en emphatisch.

• Betrokkenheid

Geweldige advocate met veel kennis en kunde

Zeer gedreven en gaat zeer professioneel te werk en laat niets aan het toeval over.

Zeer positief

Daar slachtofferhulp mijn zaak te complex vond om mij bij te staan ben ik op aanraden naar Klar advocatuur gegaan. Bergripvol,zeer deskundig en adequaat met oog voor de zaak en gevoel voor de cliënt. Toppers

• Advies N.v.t.

Goede advocaat

Zeer goede,vriendelijke advocaat. Heeft ons goed bij gestaan in het proces. Zeer betrokken bij de cliënt.

• Betrokkenheid

Ik raad iedereen Renee van Hoogstraaten aan !!!

Ik ben zeer dankbaar voor de hulp en deskundigheid die ik kreeg van Klar advocatuur. De communicatie was goed, snel en doelgericht, er was sprake van goed voorbereiding en daarom is deze zaak naar wens afgerond. Bedankt daarvoor

• Betrokkenheid

Zijn zeer betrokken bij de zaak.

Bij de eerst kennis making kreeg wij het advies om zo veel mogelijk door de advocaten te laten regelen. Zo dat wij rust kregen en ons op de genezing van onze dochter konden richte. Dat bleek later een geweldig advies te zijn. Hun betrokkenheid bij ons deed ons ook goed. Regelmatig een belletje of ze kwamen even langs om te kijken hoe gaat het nu met je dochter en met jullie. En verloopt alles volgens plan zo niet werd er bij gestuurd. Mag wel zeggen ze zijn zeer deskundig en betrouwbaar een aanrader als je een advocaat nodig hebt.

Top advocaat

Nogmaals een goede advocaat. Heeft mij uitstekend geholpen in een slachtoffer rechtszaak. Denkt goed mee en is makkelijk te bereiken.

• Betrokkenheid

Toegankelijk en handelt snel.

Erg fijne advocaat die zich goed kan inleven en luistert naar wat haar cliënt wil om daar vervolgens op te anticiperen. Kan vakjargon goed vertalen naar Jip en Janneke taal. Transparant en is erg duidelijk. Goed bereikbaar zowel telefonisch als per mail. Nazorg is ook erg prettig. Neemt ook de moeite om na de rechtzaak te vragen hoe het verder gaat.

Goede ervaring

Ik kreeg goede hulp van mijn advocaat. Ik ben tevreden met mij resultaat.

• Betrokkenheid

Profesioneel, deskundig en heel duidelijk

Een hele fijne advocaat. Deskundig, duidelijke taal zodat een ieder dat begrijpt, snelle reactie op de mail. Iemand die weet waar ze mee bezig is en wat ons betreft een hoop zorg uit handen nam. Zeker een aanrader.

• Betrokkenheid

Geeft deskundig advies. Gedreven.

Klar Advocatuur als zeer prettig ervaren. Er was telefonisch contact waarbij ik mij begrepen voelde.

• Betrokkenheid

Staat snel voor je klaar

Aardig, positief, duidelijk en sterk Dit zijn de hamworden als het om deze dame gaar. Ze staat snel voor je klaar staat ook echt achter je en is heel eerlijk en duidelijk naar je toe wat ze gaat doen en wat ze van jouw verlangd. Ze is heel goed met kinderen heel geduldig en vooral duidelijk Ze is goed berijdbaar en reageerd snel of mail of app ja een aanrader

• Betrokkenheid

Zo een advocaat ga je nergens ander vinden top✅

Als je in een situatie als ik zit zou ik je zeggen kies voor Klar zij kunnen je het beste helpen met je problemen! Mw. Renée hoogstraten

• Betrokkenheid

Zeer vakkundig, empathisch en betrokken vanaf het eerste contact!

Ik ben (helaas) als slachtoffer in een strafzaak in contact gekomen met Renée Hoogstraaten. Vanaf het eerste contact heeft zij een bepaalde geruststelling over weten te brengen die erg fijn voelde en erkenning gaf. Door haar vakkundige en duidelijk communicatie viel er een last van mijn schouders. Ze is zeer toegankelijk en open geweest gedurende het complete proces. Ik raad haar dus ten zeerste aan als strafrecht advocaat!

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met mevrouw Hoogstraten was heel goed !

Ik heb gekozen voor mevrouw Hoogstraten om mij bij te staan. Mevrouw heeft mij goed geïnformeerd en geadviseerd. Ik ben tevreden met de hulp die ik heb gehad. mocht ik ooit weer een advocaat nodig hebben neem ik zeker weer contact op met mevrouw.

Prettig en deskundig

Renée heeft mij goed begeleid in het proces waarin ik mij bevond. Het beeld van een advocaat heeft mij nu zeker over een andere boeg gegooid, ik had hele formele sferen verwacht, maar het blijkt dat Renée zich aanpast aan hoe iemand is en wat overigens heel prettig is. De moeilijke vraagstukken en teksten van de tegenpartij werden in duidelijke woorden naar mij vertaald. Uiteindelijk hebben wij een mooie overeenstemming bereikt met de tegenpartij, maar wat is het prettig om een advocaat als Renée te hebben. Toch het extra gevoel dat ze je geeft en ook tot bedaren houdt. Bij elke communicatie/ handeling zat een gevolg, wat je ook direct aan het denken zette en vanuit daar kan je goed sparren met elkaar. Zij gaat echt voor je door het vuur om uiteindelijk tot een resultaat te komen waar je recht op hebt. Renée zou ik daarom ook zeker aanraden.

Duidelijk

Zelfs tijdens de corona crisis goed te word gestaan en geholpen naar de beste uitkomst

• Advies N.v.t.

Passie voor het vak

Goede deskundige hulp, een advocaat waar je op kan bouwen en vertrouwen.

Uitstekende advocate

Heeft mij goed geholpen. Is standvastig en kundig. Weet wat ze doet en weet vooral waar ze over praat. Ook een fijn persoon om mee in zee te gaan! Zeker aan te raden om haar als advocaat in te schakelen.

Proffesioneel, duidelijk en vriendelijk

Mijn ervaring met KLAR advocatuur is zeer goed. Omtrent een schadevergoeding heb ik ondersteuning gekregen vanuit KLAR advocatuur. D.m.v. professionele en duidelijke correspondentie naar een zorgverzekeraar is er tot een positieve overeenstemming gekomen. Contact met KLAR advocatuur verliep snel en vriendelijk. Zeer tevreden over KLAR advocatuur en zal deze zeker aanraden.

Zeker een aanrader!

Vanwege een heel vervelende zaak beroep moeten doen op mevrouw Hoogstraten. Ze is heel erg duidelijk in de communicatie. Ik wist meteen waar ik mee te maken had. Geen enkele vraag bleef onbeantwoord. Uiteindelijk ook mooi resultaat behaald in deze zaak. Zeker een aanrader!

Hele fijne ervaring!

Reneé is een dame met pit. Ze is van het aanpakken en heeft veel kennis van zaken. Ze is ook heel concreet en duidelijk in de communicatie. Wat er geregeld moet worden doet ze en koppelt dit ook gelijk aan je terug. Je krijgt gelijk het gevoel dat zij er alles aan zal doen om de zaak te laten slagen.

• Betrokkenheid

Goede ervaring met de advocaat

Ondanks dat de samenwerking met mr. R.S.J. Hoogstraaten op korte termijn tot stand werd gebracht en over een korte periode heeft plaatsgevonden, ben ik tevreden over de manier waarop de advocaat mij heeft ondersteund. De goede communicatie zorgde ervoor dat wij op één lijn stonden, wat uiteindelijk gunstig was voor het gehele proces. Bedankt voor de inzet en wellicht tot de volgende keer, maar dan wel onder positieve omstandigheden!

Over Advocaatscore.nl