Betrokken, deskundig, laagdrempelig, duidelijke uitleg.....

Betrokken, deskundig, laagdrempelig, duidelijke uitleg..... alles wat je wil als je een slachtofferadvocaat nodig hebt....

Heel vriendelijk

In de afgelopen jareb ben ik bijgestaan door mevrouw Renée Hoogstraaten Gedurende het gehele proces altijd duidelijke informatie gekregen over de stand van zaken. Haar manier van communiceren was altijd correct en prettig. Mevrouw Renée Hoogstraaten heeft kennis van zaken en weet processen helder uit te leggen. Ik zou Renée Hoogstraaten zeker aanbevelen. Nogmaals bedankt! Ela Atis

Behulpzaam & ervaren

Ik heb slechts een intakegesprek gehad. Mevrouw Hoogstraaten was zeer behulpzaam, ervaren en vanuit haar kundigheid de kans van slagen van mijn mogelijke proces toegelicht. Tevens heeft mevrouw Hoogstraaten mij gewezen op andere mogelijkheden. Het was een verhelderend gesprek en nadien nog zeer behulpzaam.

Professioneel en meedenkend

Wij hebben het professionele advies, de goede en snelle communicatie en de betrokkenheid bij ons dossier als zeer prettig ervaren.

Heel erg fijn

Renee is een superfijne advocaat. Ze was op het laatste moment gevraagd om mij bij te staan in de rechtzaak, maar hier was niks van te merken. Ik voelde me enorm gesteund. Ik zou haar zeker aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Zeer bekwame, maar ook meelevende advocaat

Naast haar bekwaamheid als advocaat viel mij ook haar menselijkheid en medeleven op. Een juridisch proces is vaak al heel intens, zwaar en ingewikkeld en dan is het heel erg fijn als de advocaat naast heel bekwaam ook heel menselijk is. Het hoger beroep loopt nog, maar ik heb vertrouwen in een goede afloop met haar naast mijn zijde.

• Betrokkenheid

Ik heb goede ervaring met KLAR gehad ze jebben mij altijd goed geholpen en altijd op tijd alles op de hoogte gehouden!!

Sterke en kundige ondersteuning

René is zeer sterk en alert op de inhoud. Samen met haar standvastigheid en doortastendheid komt zij tot het gewenste resultaat.

Een dikke 10

Zeer goede communicatie zpwel per teleffon en mail Een superadvocaat

• Betrokkenheid

Deze advocate heeft haar werk goed en gedegen uitgevoerd.

Slachtofferadvocate Rene Hoogstraaten heeft naar ons idee de zaak goed aangepakt en naar een voor ons goede uitslag en uitspraak van de rechter gebracht. Dit is een voor ons goede advocate met de nodige kennis van zaken die zij op haar had genomen om deze zaak tot deze bevredigende uitslag voor ons te komen. Zij verdiend een pluim.

Heldere communicatie

Duidelijke uitleg van de procedure en we worden goed op de hoogte gehouden van het verloop. Prettige communicatie.

• Betrokkenheid

Betrokken, deskundig, duidelijk en behulpzaam.

Ik ben erg tevreden over de hulp van Renée. Zij is betrokken, weet waar ze over praat, is erg duidelijk in haar communicatie en zeer behulpzaam. Al met al zeer tevreden en dankbaar voor haar hulp.

Fijne ervaring

Mijn ervaring is alleen maar positief te noemen. Dankzij KLAR Slachtofferadvocatur voelde ik een groot stuk betrokkenheid. Ik kon de zaak volledig los laten en toe vertrouwen aan hen.

• Betrokkenheid

Duidelijk, vriendelijk, begaan. Top !

Erg fijne communicatie. Duidelijk, vriendelijk en begaan zoals ik al benoemd had. Ten alle tijde bereikbaar en zoniet dan werd je binnen een dag of 2 vanzelf terug gebeld of gemailt. Als ik nog een keer een advocaat nodig heb zal ik zeker weer terug keren want het voelt na 1 zaak al vertrouwt.

Zeer betrokken advocaat

De keuze voor Renee, was voor mij vanwege dat zij een slachtofferadvocaat is. Dat feit vond ik al zeer fijn. Voor de rest is zij toegankelijk, zeer betrokken en emphatisch.

• Betrokkenheid

Geweldige advocate met veel kennis en kunde

Zeer gedreven en gaat zeer professioneel te werk en laat niets aan het toeval over.

Zeer positief

Daar slachtofferhulp mijn zaak te complex vond om mij bij te staan ben ik op aanraden naar Klar advocatuur gegaan. Bergripvol,zeer deskundig en adequaat met oog voor de zaak en gevoel voor de cliënt. Toppers

• Advies N.v.t.

Goede advocaat

Zeer goede,vriendelijke advocaat. Heeft ons goed bij gestaan in het proces. Zeer betrokken bij de cliënt.

• Betrokkenheid

Ik raad iedereen Renee van Hoogstraaten aan !!!

Ik ben zeer dankbaar voor de hulp en deskundigheid die ik kreeg van Klar advocatuur. De communicatie was goed, snel en doelgericht, er was sprake van goed voorbereiding en daarom is deze zaak naar wens afgerond. Bedankt daarvoor

• Betrokkenheid

Zijn zeer betrokken bij de zaak.

Bij de eerst kennis making kreeg wij het advies om zo veel mogelijk door de advocaten te laten regelen. Zo dat wij rust kregen en ons op de genezing van onze dochter konden richte. Dat bleek later een geweldig advies te zijn. Hun betrokkenheid bij ons deed ons ook goed. Regelmatig een belletje of ze kwamen even langs om te kijken hoe gaat het nu met je dochter en met jullie. En verloopt alles volgens plan zo niet werd er bij gestuurd. Mag wel zeggen ze zijn zeer deskundig en betrouwbaar een aanrader als je een advocaat nodig hebt.

Top advocaat

Nogmaals een goede advocaat. Heeft mij uitstekend geholpen in een slachtoffer rechtszaak. Denkt goed mee en is makkelijk te bereiken.

• Betrokkenheid

Toegankelijk en handelt snel.

Erg fijne advocaat die zich goed kan inleven en luistert naar wat haar cliënt wil om daar vervolgens op te anticiperen. Kan vakjargon goed vertalen naar Jip en Janneke taal. Transparant en is erg duidelijk. Goed bereikbaar zowel telefonisch als per mail. Nazorg is ook erg prettig. Neemt ook de moeite om na de rechtzaak te vragen hoe het verder gaat.

Goede ervaring

Ik kreeg goede hulp van mijn advocaat. Ik ben tevreden met mij resultaat.

• Betrokkenheid

Profesioneel, deskundig en heel duidelijk

Een hele fijne advocaat. Deskundig, duidelijke taal zodat een ieder dat begrijpt, snelle reactie op de mail. Iemand die weet waar ze mee bezig is en wat ons betreft een hoop zorg uit handen nam. Zeker een aanrader.

• Betrokkenheid

Geeft deskundig advies. Gedreven.

Klar Advocatuur als zeer prettig ervaren. Er was telefonisch contact waarbij ik mij begrepen voelde.