Fijn dat alle zorgen uit handen zijn genomen en de zaak tot tevredenheid is afgehandeld

Begripvol, regelmatig contact en weten hoe te handelen

Zeer persoonlijk betrokken

Vanaf het begin af aan heel betrokken geweest zowel in de zaak als in mij als persoon. De communicatie altijd als zeer prettig ervaren en altijd mijn kijk op bepaalden dingen kunnen delen waardoor er goed overlegd kon worden over de mogelijkheden waardoor ik het idee kreeg dat ik ook echt iets te zeggen had in mijn eigen zaak

goede berichten & advies gekregen

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Van begin tot einde altijd goed bijgestaan. Er werd met regelmaat met ons gesproken over updates vanuit zowel onze kant als de kant van de verzekering. Al om al top service!

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Goed advies. Zeer positieve uitkomst.

Goed advies, zelf was ik niet op het idee gekomen.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Het contact verliep vanaf de start goed. Zowel met de telefoniste als met de advocaat. Erg vriendelijk, duidelijk, geduldig, informatief en zeer professioneel.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Enorm betrokken advocaten die zich tomeloos blijven inzetten. Enorm aan te raden!

Munneke Lourens advocaten heeft me bijzonder goed geholpen. Ze hebben een enorme betrokkenheid getoond en ze gooien niet zo maar de handdoek in de ring.

• Geholpen door: Monique Snijder

Ik heb een positieve service ervaren. Periodieke updates en goed advies. Het positieve is ook dat er persoonlijke aandacht wordt gegeven en je het niet het gevoel bent dat je alleen een zaak bent. Bijzonder veel dank voor al jullie werkzaamheden.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Leven mee in de situatie

Vakkundige mensen die je echt helpen. Mensen met gevoel en visie maar ook luisterend naar de klant je wordt echt goed geholpen en netjes behandeld. Open eerlijk en oprecht. Ik ben heel tevreden

Super goede service

Buiten de goede adviezen hele betrokken en vriendelijke mensen. Zeker een aanbeveling om met dit kantoor in zee te gaan !

• Geholpen door: Monique Snijder

Stressvol proces maar met een uitstekend resultaat

Met een werkgever die na het bedrijfsongeval (brandwonden) toch nog wat extra druk op mij uitoefende om aansprakelijkstelling in te trekken. Was de deskundigheid en begeleiding vanuit Munneke Lourens zeer waarden vol.

Voortvarende aanpak en betrouwbaar

Dit is de tweede keer dat mw. mr. I.E. Hilhorst mijn belangen heeft behartigd. Evenals de eerste keer is het probleem met voortvarendheid aangepakt. De gehele procesgang is onder heldere afspraken, voorlichting, advies en met betrokkenheid tot mijn volle tevredenheid tot een einde gebracht.

Alles is prima verlopen

Het contact verliep goed en waardeerde dat er begrip naar mij toe was.

Heel goed geholpen

Ben zeer professioneel en eerlijk bijgestaan door Munneke Lourens Advocaten in een letselschadezaak. Zeer tevreden met de uiteindelijke uitkomst van de zaak. Iris Hilhorst heeft me goed geholpen met mijn letsel schade. Heel erg betrokken en behulpzaam. Bedankt.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Vanaf het moment dat Iris me is gaan bij staan voelde ik vertrouwen in een goede afloop.

Na mijn zware auto ongeluk werd ik erop gewezen dat het belangrijk is om een letselschade advocaat in te schakelen. Ik heb toen contact opgenomen en Iris is langs geweest en heeft mijn gezin en mij ontmoet. Ze heeft zich ingeleefd hoe het is als je niks meer kan met 4 kinderen om je heen. Wat de belasting is geweest voor mijn vrouw. Kortom iemand die begrip had voor de emotie. Iris heeft mij compleet ontzorgt en van a tot z alles keurig afgehandeld. Altijd in overleg met een gemeend advies erbij.

uitstekend

• Geholpen door: Iris Hilhorst

nou had een ongeluk gehad en daarbij ben ik goed geholpen erg geduldig ook!

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Het was een uitstekende ervaring!!

Ik ben goed geholpen!!!!!!

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Gedreven ,meelevend, duidelijk en menselijk!!

Snelle, duidelijke en menselijke antwoorden. Ze nemen de tijd voor je , zijn zeer begaan. Een goed advocaten kantoor die alles voor de ‘klant’ doet ,over heeft en waar je je snel, ondanks de ellende waarom je daar zit, ‘ thuis ‘ voelt. Kortom een goede keus!

• Geholpen door: Monique Snijder

Prettig en steeds heel correct geïnformeerd over gang van zaken

Mw van Venrooij heeft zich hevig verzet tegen de lakse en arrogante houding van de tegen partij. Ze heeft ons altijd goed op de hoogte gehouden over de laatste ontwikkelingen en waar nodig druk gezet! Wij zijn heel tevreden en dankbaar met het resultaat. Mw. van Venrooij heeft zich goed verplaatst in de rol van het slachtoffer en haar heel vriendelijk bijgestaan.

• Geholpen door: Nicole van Venrooij

mijn ervaring was super

alles werd voor me geregeld door mijn advocaat

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Persoonlijk, integer en goede vertegenwoordiging van belang.

voldoende

voldoende

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Voelde me gesteund

Mijn ervaring met Advocaat Iris Hilhorst is erg prettig. Ik voelde me erg gesteund door haar en ze doet haar uiterste best voor je. Als ik ooit weer een letselschade advocaat nodig zal hebben zal ik geen seconde twijfels hebben om haar te bellen.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Volledig zijn al mijn zorgen m.b.t. aansprakelijkheid uit handen genomen, met succes!

Flemingweg Alphen aan den Rijn 8

2408 AV Alphen aan den Rijn