Voelde me gesteund

Mijn ervaring met Advocaat Iris Hilhorst is erg prettig. Ik voelde me erg gesteund door haar en ze doet haar uiterste best voor je. Als ik ooit weer een letselschade advocaat nodig zal hebben zal ik geen seconde twijfels hebben om haar te bellen.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Volledig zijn al mijn zorgen m.b.t. aansprakelijkheid uit handen genomen, met succes!

Prima behandeling van zaken

Na een goed intakegesprek de zaak beetgepakt en alles netjes voorgelegd en overzichtelijk weergegeven Geen loze woorden en alles keurig afgewerkt

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Prima, professioneel en vriendelijk geholpen

Zeer betrokken en gedreven juriste, die mijn zaak heeft behartigd.

• Geholpen door: N.v.t.

Ik kan nog steeds niet tot mezelf komen

Hey beste Iris, Jij heb je best gedaan en de zaak afgerond. En ik ben nu in strijd met mezelf, Om weer normaal te worden. Excuses voor het laat invullen van deze anquete Met vriendelijke groet, Edward Bukowski

• Geholpen door: N.v.t.

Vriendelijk Duidelijk Komt afspraken na Heel aardige mevrouw Transparant Deskundig Goed berijkbaar per mail en telefonisch Gewoon in een woord top

• Geholpen door: N.v.t.

Mijn ervaring is uitstekend mevrouw 'manon zintel heeft mij goed geholpen gesteund en een mooi resultaat opgeleverd.

Goed en deskundig geadviseerd

Ik ben door Iris goed bijgestaan tijdens mijn zaken. Iris is duidelijk in haar advies en betrokken bij de zaak en de persoon.

Uitstekende begeleiding!

Alle zorg werd mij uit handen genomen. Ook waren er regelmatig updates, was er altijd begrip en werd er altijd heel snel gereageerd.

Top deskundige mensen!

Kundig en behulpzaam

Het bureau(Iris Hilhorst) had snel in de gaten hoe ernstig de situatie van Ivon van Beek was en heeft snel en alert gereageerd. Voorschotten waren snel en ruim voldoende geregeld. De correspondentie met de verschillende gesprekspartners liep goed. Maw daar hebben we niets van gemerkt. In het advies omtrent de hoogte van de schadevergoeding konden we ons vinden

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Zeer professioneel en toch met persoonlijke touch.

Mijn ervaring is echt positief vanwege het vlotte handelen en makkelijk bereikbare juristen. Professionele aanpak en toch met de juiste persoonlijke aandacht voor cliënten.

Geweldig klantvriendelijk kantoor.

Altijd netjes te woord gestaan. Komen alle gemaakte afspraken na. Kortom een prima kantoor met advocaten.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Prima in contact, duidelijke communicatie

Ondanks de omstandigheden toch een positieve ervaring. Professioneel en toch empathisch.

• Geholpen door: Monique Snijder

Duidelijk, eerlijk en mensenlijk

Bij letsel een letselschade advocaat nemen is een serieuze, dikke tip! Zelf heb je geen zin en geen idee waar en hoe je moet beginnen en wat er allemaal kan, mag en moet. Een letseladvocaat weet de weg, ontzorgt en laat je niet met financiele schade zitten. In mijn geval

• Geholpen door: Iris Hilhorst

De juridische medewerker heeft zich goed voor mij ingezet

De juridische medewerker (mw Yvonne Demmendaal) had veel inlevingsvermogen en heeft haar best gedaan om voor mij een mooie schadevergoeding te regelen.

• Geholpen door: N.v.t.

Werd zeer goed geholpen met alles.

Als ik vragen had werd ik uitstekend geholpen . Het werd allemaal duidelijk uitgelegd.

• Geholpen door: N.v.t.

Ze zijn betrokken en luisteren goed

Ze hebben een luisterend oor. Zijn erg betrokken bij de zaak. Alles wordt lekker snel terug gekoppeld en het eind resultaat mag er ook zijn.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Prima opgepakt veel kennis en accutaresse

Zaak is na 3 jaar met veel hobbels in het traject zelf nu afgerond. Zeer bedankt voor de professionele aanpak. M.langereis

• Geholpen door: Nicole van Venrooij

Accuraat, meelevend, deskundig

Onze ervaring is, nadat ik eerst nogal sceptisch was over de letselschade, zeer positief.

• Geholpen door: Monique Snijder