Hele snelle en goeie service! De beste!

Aardige mensen snelle service EERLIJKHEID Houden we van hartstikke bedankt¡

Beste Barry, Allereerst hartelijk bedankt voor je reactie, dit is ontzettend fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Tevreden met het werk

Snel geholpen en resultaat naar tevredenheid afgerond. Aardige monteur

Beste Ryanne, Wat fijn dat u tevreden bent over onze vakmannen en dat u goed geholpen bent, dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Snelle service

Gelijk geholpen goede service. Helemaal top.

Beste Danielle, Wij proberen ons altijd snel en effectief in te zetten voor onze klanten en wij vinden het fijn om te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren, dank voor de reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Heel professioneel en klantvriendelijk

Zie hierboven

Beste Jasmien, Professionaliteit en klantvriendelijkheid staat bij ons voorop, wij vinden het fijn om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Goede betrouwbare en snelle service

Waren erg blij met hun snelle komst en goede service. Zijn echt fantastisch geholpen met goede tips.

Beste Dylan, Bedankt voor u reactie, wij vinden het fijn dat u de afspraak als prettig heeft ervaren en dat wij u hebben mogen helpen. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Gebeld voor een gaslekkage. Het probleem was snel en efficiënt verholpen. Zeer tevreden

Beste Camillo, Allereerst hartelijk dank voor u reactie! Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft met ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Snelle en goede service!

Vriendelijk geholpen met een duidelijke uitleg wat het probleem was. We werden snel geholpen en goed geadviseerd wat er verder moest gebeuren, tevens werd er hulp aangeboden mocht dit nodig zijn voor de woningbouw!

Beste Lindsay, Bedankt voor u reactie, wat fijn dat u een goede ervaring heeft met ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Snelle en goede service

Prima service.

Beste Jacqueline, Bedankt voor u reactie, goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft met ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Proffesioneler service!

Goede ervaring! Goede communicatie en snel mogelijk om een afspraak te maken. Monteur was erg vriendelijk en kon goed uitleggen wat het probleem was. Één onderdeel was niet op voorraad, monteur is week daarna terug gekomen om dit, zonder voorrijkosten, te installeren. Overall erg tevreden met de geleverde service!

Beste Nienke, Allereerst bedankt voor u reactie! Wij zijn blij dat u op ieder punt tevreden was met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Wij hadden problemen met onze oude ketel. Binnen 24-uur zijn ze gekomen om e.e.a. te controleren. We kwamen tot de conclusie dat onze oude ketel aan vervanging toe was. Binnen 24-uur was alles geregeld en geïnstalleerd. Prima service, vakkundige en vriendelijke servicemonteurs. Topper!

Beste Walter en Petra, Bedankt voor jullie reactie, wij zijn blij dat wij jullie zo snel en effectief konden helpen. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Vriendelijke en efficient

In het weekend, goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Probleem dezelfde dag (zaterdag) opgelost. Nieuw onderdeel gevonden en geïnstalleerd. Vriendelijk, betrouwbaar en efficiënt

Beste Alexander, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf, wij waren blij u zo snel te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Snel en behulpzaam en zeer service gericht

Spoedservice Duurzaam verwarmen heeft mij snel en efficiënt geholpen. Zowel met vervanging van onderdelen als het plaatsen van een nieuwe cv ketel. Communicatie verliep zeer soepel en eenvoudig en Brian was niet verlegen om ons van advies te voorzien en ook de aftercare was uitstekend. Ik zou de service zeker aanbevelen.

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor u reactie, wat fijn dat u een goede ervaring heeft met ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Redders in nood!

Snel proffessioneel, secuur, vriendelijk, vaklui! Overbezet en megadruk en tóch in de avond nog gekomen om ons hart en huis te verwarmen!

Beste Petri, Wij streven ernaar om onze klanten snel en effectief te helpen, wat fijn dat u dat zo heeft ervaren. Dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

100% te vreden

Mijn onderhoud laten doen en 100% tevreden. Tot volgend jaar. Grt Jerro

Beste Jerro, Bedankt voor u reactie, fijn dat wij jaarlijks u ketel mogen onderhouden! Tot volgend jaar. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Een bedrijf met vakkundige mensen.

Snel, vakkundig, aardig en flexibel. Conclusie: een aanrader. Klantenservice is aangenaam.

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Snelle service, kundig en denkt mee

Toegankelijk en denkt mee. Komt afspraken na.

Beste Ilse, Dank voor u reactie, wij zijn blij dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

foute conclusie getrokken en niet geholpen.

Mijn boiler maakte herrie. De medewerker concludeerde dat het een ontluchtingsventieltje was maar had dat ding niet in de bus. Die dingen worden op elke radiattor gebruikt en behoren standaard aanwezig te zijn maar volgens de medewerker niet. Wel even 85 euro aftikken voor deze vereerde conclusie en geen werk. Feenstra heeft het ware Euvel gevonden, het bijvullen van het systeem. Na contact met SDVH zou ik worden teruggebeld. Ik heb meermalen contact gezocht maar krijg geen reactie. Ik wil mijn geld terug, ze hebben niks gerepareerd en niks geconstateerd.

Beste Jochum, Allereerst onze excuses dat u het als onprettig en ontevreden heeft ervaren, dit is uiteraard nooit de bedoeling. Onze monteurs hebben bepaald materiaal op voorraad in de bus maar wij kunnen nooit van te voren weten wat er precies vervangen moet worden, dit onderdeel was die dag helaas niet meer voorradig in de bus maar wij hadden deze wel bij de groothandel kunnen ophalen om het vervolgens op te kunnen lossen. De €85,- is bij ons een standaard starttarief die gerekend wordt, wij hadden een nieuwe afspraak kunnen plannen waarbij wij het onderdeel hadden meegenomen en daar komen uiteraard geen extra kosten bij omdat het starttarief al gerekend is dus dan had het probleem direct en netjes opgelost geweest. Helaas is het niet gelukt om er samen uit te komen en is het verkeerd begrepen hoe wij te werk gaan. Wij hebben voor het ongemak het volledige bedrag teruggestort op u rekening en hopen u zo voldoende te hebben geholpen. Mocht u nog vragen hebben kunt u gerust contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen.

Snel en vakkundig

Probleem met de afvoer. Wasmachine was aan het afpompen en water (met een hoop narigheid erbij) kwam via de douchput omhoog. Badkamervloer stond blank. Dezelfde middag kwam Brian met collega's en probleem was binnen no time verholpen. Erg blij mee. Vriendelijk, professionele mensen en erg blij met de snelle afhandeling.

Beste Ans, Wat ontzettend fijn dat u zo een goede ervaring heeft met ons bedrijf! Dank voor u reactie. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

10/10 service! Recommended!

I already used their services several times, every time it's great! Reaction speed is fast, communication is good! The work quality is also super good. We don't speak Dutch, but they are very patient, honest, English is also fluent. Definitely recommended to everyone!

Best Lixiao, First of all, thank you very much for your response! How nice that you have such a good experience with us. Sincerely, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Niet prettig

De monteur was onkundig, kende de ketel CV niet. Hij begon gelijk onze CV af te kraken als slecht product. Dat is helemaal niet onze ervaring. Het kwam over alsof hij een nieuwe wilde verkopen. Verder waren de kosten veel te hoog voor de geleverde diensten. Ik zou jullie niet aanbevelen helaas.

Beste Rick, Allereerst willen wij u mededelen dat wij het erg jammer vinden dat u dit zo heeft ervaren. Onze monteurs zijn gespecialiseerd in hun werk en hebben netjes onderhoud uitgevoerd en de ketel in zijn geheel nagelopen. De monteurs delen vervolgens hun bevindingen met de klant. Onze excuses dat u dit als onprettig heeft ervaren, dit was uiteraard niet de bedoeling. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen.

Snelle vriendelijke service

we kochten een nieuwe huis met een oude lekkende CV en naar meerdere bedrijven benaderd te hebben kon "spoedservice" ons wel snel helpen en ook voor een betere prijs.

Beste Joanne, Allereerst hartelijk dank voor u reactie, wat fijn dat u zo tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Geweldig bedrijf

Mijn nieuwe ketel is geplaatst! Wat een vakwerk en service. Ik ben er helemaal blij mee!! Mannen nogmaals dank voor de snelheid en vriendelijkheid.

Beste Marleen, Wij hebben bepaalde doelen in ons bedrijf en wij vinden het fijn om terug te lezen dat de klant het ook zo heeft mogen ervaren, hartelijk dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Het probleem was snel verholpen.

Twee vriendelijke heren die snel zagen wat er aan de hand was en hoe het opgelost moest worden.

Beste Lisa, Wat fijn dat wij je konden helpen, dank voor je reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Snel, duidelijk en professioneel

Uitstekende ervaring gehad bij Spoedservice Duurzaam Verwarmen Haarlem. Dit komt vooral door de snelle en pragmatische handelswijze, luisterend oor tijdens het gesprek en de geweldige manier van oplossen van mijn CV probleem. Ik zal Spoedservice Duurzaam Verwarmen zeker aanraden bij familie of vrienden.

Beste Marvin, Bedankt voor je fijne en duidelijke reactie, wij zijn erg blij om te lezen dat u zo een prettige ervaring heeft met ons bedrijf! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Ze doen wat ze zeggen. Ik kan ze zeker aanbevelen

No nonsense betrouwbaar kundig en snel.

Beste Carmen, Fijn dat u het zo heeft ervaren, dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Duurzaam Verwarmen en Riool Ontstoppen.

Van Marumstraat 38 2012XW Haarlem

06 48729962

Over Spoed service duurzaam verwarmen

Wij zijn specialist op het gebied van duurzaam verwarmen, de installatie van HR- en cv-ketels, warmtepompen of zonnepanelen, storingen en onderhoud. Lees hier meer over de mogelijkheden! Spoedservice Duurzaam Verwarmen / Riool ontstoppen beschikt over 15 jaar ervaring en is in geval van nood 24 uur per dag bereikbaar via 085-5004002.