uitstekend

Toilet verstopt binnen no time verholpen

Makkelijk een afspraak en snel gewerkt

Makkelijk een afspraak kunnen maken voor het onderhoud. Communicatie was goed en onderhoud snel gedaan.

Spoedservice duurzaam verwarmen, was snel ter plaatsen bij onze cv storing toestel was 23 jaar oud binnen 1 dag de ketel vervangen. vriendelijke, personeel snel ter plaatsen prijs kwaliteit in goed verhouding ik raad Spoedservice duurzaam verwarmen aan voor iedereen!

Snelle service, goed contact, vriendelijke medewerkers

Er wordt vakkundig gewerkt, snelle service en keurig op tijd.

Zeer goede en vriendelijke service.

snel en vakkundig

rustig geordend en snel

Vriendelijk en snel

Ik zat met totale lekkage, en er werd avonds zonder problemen gerepareerd. Later werd mijn leidingwerk vervangen en mijn elektrische cv geïnstalleerd. Wederom vriendelijke snelle service.

Zeer professioneel aan de telefoon En ook bij mijn thuis

Beste David, Hartelijk dank voor u bericht en wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Perefect geholpen

Een lekkage in het keuken kastje. Een kleine keuken afvoer verstopping. Snel een afspraak kunnen maken volgende dag direct geholpen. Snel en vakkanundig

Beste Minka, Dank voor u fijne review en blij u te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Op tiid vakkundig en betrouwbaar

We werden zondagochtend geconfronteerd met lekkages in de eetkamer en de logeerkamer. Spoedservice gebeld voor een analyse en advies. We zijn diezelfde zondag zeer goed geholpen met een goede inspectie, conclusie, advies en verslag op het afgesproken tijdstip en tegen afgesproken prijs.

Beste heer/mevrouw Clemens, Hartelijk dank voor u bericht. Wat fijn dat u zo een goede ervaring met ons heeft, wie weet tot in de toekomst, wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Vriendelijk, snel en professioneel

Mijn cv ketel hield er mee op, 1 telefoontje, gelijk een goed advies en binnen 2 dagen een nieuwe ketel geplaatst. Top service! Ik heb gelijk onderhoudscontract afgesloten.

Beste J Schram, Hartelijk dank voor u leuke bericht! Wij zijn blij u zo snel te kunnen helpen en een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Geweldige service, zelfs in het weekend!

CV ketel gaf geen warm water meer. Zaterdagmiddag om 15:00 uur gebeld. Zondagmiddag voor 15:00 uur gemaakt. En wij waren geen klant. Waar kom je dat vandaag nog tegen?

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, wij staan voor onze snelle service en zijn u dankbaar voor het vertrouwen. Als u blij bent dan zijn wij ook weer tevreden! Hartelijk dank voor u leuke reactie! Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Vriendelijk, doch absurd hoge prijs en onopgelost probleem

Acuut probleem met riool. Weliswaar vriendelijke bejegening maar uiteindelijk opgezadeld met een meterprijs voor de ontstoppingsveer (wat betrouwbare bedrijven nooit vragen dus opgelet!), een megarekening voor een verstopping die NIET is opgelost en een door de werkzaamheden ontstane schade waar niet meer op gereageerd wordt. Ook valse informatie over vergoeding door de gemeente waar men, werkzaam in Haarlem, echt van zou moeten weten dat dit niet zo werkt. Recensies kunnen hier overigens door iedereen ingevuld worden, dus onbetrouwbaar systeem.

Beste F R, Allereerst hartelijk dank voor u reactie. Wat vervelend om dit te lezen, nadat u ons netjes aan de telefoon heeft gehad en het een fijne communicatie was. U vertelde dat wij de tarieven niet vermeld hadden, maar nadat wij vervolgens het telefoongesprek gemaild hebben naar u ter duidelijkheid heeft u excuus gemaakt voor de beschuldigingen. Wij zijn in het weekend met spoed uitgereden nadat u ons had gebeld en een meterprijs word netjes vermeld en is iets wat veel voorkomend is. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent en hadden graag gekeken naar een passende oplossing indien u ons nogmaals gebeld had met een duidelijke vraag. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies.

Binnen no time aanwezig en de verstopping toilet proffesioneel opgelost.

Vriendelijk en oplossingsgericht

Was een moelijke klus die goed en snel geklaard werd

Hulpvaardige en vakbekwaam

Door receptioniste vriendelijk te woord gestaan. Afspraken werden snel ingepland. Er werd goed meegedacht met onze situatie en professioneel vakwerk afgeleverd. Mensen werken netjes en hebben verstand van zaken.

Beste Lisette, Hartelijk dank voor u fijne bericht en het vertrouwen in ons bedrijf. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Goede flexibele service en snel opgelost

Brian heeft mij zeer goed geholpen bij het oplossen van mijn riool probleem in mijn tuin. Hij was snel beschikbaar voor een eerste afspraak om de situatie te bekijken en heeft goed nagedacht hoe we het op zouden moeten lossen. Nadat de aannemer de grond had verwijderd was hij direct beschikbaar om het riool opnieuw aan te leggen wat vakkundig is gebeurd. Ik zou ze zeker aanbevelen aan anderen.

Beste Casper, Bedankt voor u reactie. Wij zijn tevreden als onze klanten tevreden zijn, wat fijn om dit te lezen! Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Fijne relaxte service

Fijn dat er nog bedrijven zijn die snel beschikbaar zijn en doen wat er is afgesproken. Alle loodgieterswerk gedaan in verbouwing naar tevredenheid.

Beste Leon Pluk, Wij waren blij u te kunnen helpen en alles naar wens te maken. Bedankt voor u reactie en wat fijn dat alles zo goed is ervaren. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Zeer behulpzaam, ging door om het op te lossen, betaalbaar

Beste Joris, Hartelijk dank voor u reactie en fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Goede vakmensen en zijn er snel zodra je hebt gebeld.

Beste Ertan, Wij staan voor onze snelheid en spoedservice, fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Hartelijk dank voor u vertrouwen. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Snelle afspraak, vriendelijk en netjes!

Eind van de dag gebeld en ze kwamen de volgende ochtend al langs. Vriendelijke mensen die alles netjes schoon hielden.

Beste Mike, Fantastisch dat u zo tevreden bent! Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Prima,we zijn blij dat de verstopping is verholpen. Goed gedaan.

Aardige mannen die het ook goed uitleggen .Weet qat we nu moeten doen.

Beste Hannie, Bedankt voor u reactie. Wij geven u graag de juiste adviezen en mocht er toch ooit weer een probleem optreden dan helpen wij u erg graag. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Zeer aardige en goede cv ketel monteur

Ik werd zeer aardig te woord gestaan bij het maken van een afspraak. Er kon binnen 1.5 week iemand langs komen voor een cv ketel controle. Lekker snel dus. Ik ben geholpen door een aardige monteur. Hij heeft van alles uitgelegd en goede tips gegeven. Kortom ik ben zeer blij met deze snelle en klantvriendelijke service!

Beste Joris, Hartelijk dank voor u reactie. Wij zijn ook zonder spoed inderdaad snel beschikbaar, dit is waar wij voor staan. Wij zijn blij dat u het zo prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Zeer professioneel en vriendelijk.

Zeer professioneel. Erg vriendelijk. Vertrouwd gevoel

Beste Bismarck, Het is altijd fijn om te lezen dat een klant blij is met onze service, dat is waar wij voor staan. Bedankt voor u reactie. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Vakkundig, betrouwbaar en supervriendelijk!

Ik had problemen met mijn verwarming op een lastig tijdstip. Geen probleem, een afspraak was zo gemaakt, ook zonder onderhoudscontract. Alles zo gefixt. Het monteren van een nieuwe cv installatie verliep ook heel vlot. De medewerkers zijn zonder uitzondering kundig en vriendelijk. Een absolute 100% aanrader!!

Beste de Bruin, Hartelijk dank voor u bericht. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen.

Over Spoed service duurzaam verwarmen

Wij zijn specialist op het gebied van duurzaam verwarmen, de installatie van HR- en cv-ketels, warmtepompen of zonnepanelen, storingen en onderhoud. Lees hier meer over de mogelijkheden! Spoedservice Duurzaam Verwarmen / Riool ontstoppen beschikt over 15 jaar ervaring en is in geval van nood 24 uur per dag bereikbaar via 085-5004002.