Hallo, Ik ben vandana en phillepe de milliano was en is nog steeds mijn advocaat. Hij heeft mij bijgestaan in mijn zaak en ik ben zeer tevreden hoe hij zijn werk heeft gedaan. Ik raad iedereen aan als ze een advocaat nodig hebben dat ie bij phillepe gaat voor juridische zaken. Ik ben erg tevreden met hem als advocaat. Groetjes, Vandana Bisoen

Super hulp

Ik heb ,o goede ervaring met deze persoon Buiten. Dat hij je echt te word staat als cliënte had ik ook het gevoel dat hij je als mens/persoon behandeld

Wat een steun!

Philippe weet echt van aanpakken en weet alles ook duidelijk te verwoorden en uit te uitleggen. Daarnaast ontzorgt hij ook zover mogelijk en weet door zijn sociale karakter je ook aan het lachen te maken in moeilijke tijden.

• Betrokkenheid

Goede en oprechte advocaat!

Goede en oprechte advocaat. Heeft verstand van zaken en oprechte aandacht voor zijn cliënt.

• Betrokkenheid

Goede communicatie, uitleg en begrip voor de situatie

Prettig!!!

Zeer aardig prettig meedenkend en servicegericht. Ook qua duur afhandeling zeer snel! Contact op prettige wijze en profesioneel!

• Betrokkenheid

Strijdvaardig, luisterend oor en zeer deskundig advies

De Milliano Advocaten is een kleinschalig no nonens kantoor. Mr. Elly de Milliano en Mr. Philippe de Milliano zijn zeer betrokken bij de klant, maar ook recht door zee en dat heb ik als zeer prettig ervaren. Er wordt al snel een goede inschatting gemaakt in het verloop van de procedure bij de Rechtbank. De klant staat voorop zodat je niet wordt geconfronteerd met uit de hand gelopen nota's. Ik kijk terug op een prettige samenwerking met positieve resultaten. Maatwerk!!!!!

• Betrokkenheid

Ik ben zeer goed geholpen

Zowel Jacqueline Schonenberg als Elly de Milliano hebben mij zeer goed geholpen en bijgestaan. Ik ben erg tevreden met hoe het contact verliep. Ik had een probleem met de verhuurder van mijn woning. Vanaf het begin merkte ik al dat ze over enorm veel kennis beschikken wat betreft het huurrecht. Waardoor ze de zaak ook gewonnen hebben. Ik ben ze daar heel dankbaar voor! Daarnaast zijn ze ook heel behulpzaam en steunen je. Zou ze zeker aanraden!

• Betrokkenheid

Ik werd ontzettend goed geholpen , duidelijk en heldere uitleg . Goed overleg en duidelijk communicatie. En het allerbelangrijkste ik werd serieus genomen Bedankt voor de fantastische hulp

• Betrokkenheid

Super snelle en goede afhandeling bij mijn echtscheiding. Philippe is een zeer vriendelijke en bekwaamde advocaat. Een advocaat met ook een stukje humor.

Helemaal super!

Zeer professioneel en vriendelijk.ik weet waar ik terecht kan.

• Betrokkenheid

Fijn, deskundig advies wat een goed resultaat heeft opgelevert.

Ik ben door mevrouw Schonenberg uitstekend geholpen met juridisch advies. Uiteindelijk heeft dit voor mij ook een goed resultaat opgeleverd. Ik kan de Milliano van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Deskundig, betrouwbaar en met een juiste advisering.

Wij kunnen terug kijken op een prettige samenwerking met de advocaat. Zij boden een luisterend oor, het juiste advies en een goede ondersteuning tijdens het proces. Milliano advocaten geeft je het vertrouwen en een goede inschatting in het verloop van de procedure bij de Rechtbank. Door de deskundigheid van de advocaat is het voor ons tot een goed einde gekomen.

Super geweldig

Ze denken mee, kijken mee, luisteren goed, ondersteunen je ontzettend! Echt een top ervaring gehad met ze!

Betrouwbaar en duidelijk

Wij zijn heel blij met de steun die wij van U hebben ontvangen. Naast deskundig advies en handelen ook een luisterend en begripvol oor hebbend.

• Betrokkenheid

Ze helpen je goed waar je mee zit

Een advocaat die goed helpt en gelijk voor je aan de slag gaat en lekker dicht bij in ons eigen dorp

Super sociale top kerel

Een professionele aanpak, verstand van zaken,

Dynamisch en actief advocatenkantoor

Ik heb door mijn werkveld een aantal casussen gehad waarbij ik mr Philippe de Milliano, Mr Elly de Milliano en Mr Jacqueline Schonenberg om juridische bijstand heb gevraagd. Ik heb hun hulp voor mijn cliënten als zeer effectief en slagvaardig ervaren. Ze zijn kordaat, reageren snel en winden er geen doekjes om. Zijn ook realistisch wat wel en niet in een procedure haalbaar is en geven mij en mijn klanten dan ook eerlijke, concrete informatie. Draaien er niet omheen. Zijn rechttoe en rechtaan en dat past bij mij en mijn doelgroep. Het is dan ook prettig om advocaat te kunnen consulteren die het belang van hun klant voorop heeft staan en waarbij je later niet wordt geconfronteerd met uit de hand gelopen nota's. Ook wat betreft het arbeidsrecht is dit advocatenkantoor een zeer goede partij.

persoonlijke aandacht

Mijn ervaring met de Milliano advocaten is zeer positief, de heer Philippe de Milliano is zeer betrokken en adviseert op een professionele wijze zonder de persoonlijke situatie uit het oog te verliezen.

• Betrokkenheid

Vanaf eerste kennismaking positief gevoel over afwikkeling rechtszaak

Na een dag onschuldig in de cel te Noordwijk medio augustus 2020 wegens een valse aangifte van een buurvrouw wegens vermeende mishandeling ben in bezocht door De Milliano Advocaten uit Katwijk. Binnen 1 week volgde een schriftelijke reactie of er verdere hulp en/of bijstand nodig was. Dit heb ik als bijzonder positief ervaren. In de maanden daarna diverse keren contact gehad zowel op kantoor als telefonisch en via de mail. De rechtszaak die na medio augustus 2020 volgde tot volle tevredenheid afgewikkeld.

Werd hartelijk ontvangen. Goed gesprek. Voelde me begrepen. Aardige mensen

Goed en snel geholpen

Kon snel afspraak krijgen en alles is goed geregeld. Ook netjes per mail op hoogte gehouden

• Betrokkenheid

Ik ben uitstekend geholpen en bijgestaan!

Ik ben uitstekend geholpen en bijgestaan door jacqueline. Vooral de betrokkenheid vond ik erg fijn. Als je in een lastige situatie zit is vooral die betrokkenheid, een luisterend oor en hun deskundigheid, heel belangrijk!!! Communicatie was heel goed, snel en duidelijk! Of het nou persoonlijk, via de mail of telefonisch was.

• Betrokkenheid

Mijn advocaat heeft mij uitstekend ondersteund en geholpen gedurende een paar maanden. Ik had geen betere advocaat kunnen wensen!

Scheiding

Super goed Was goed geadviseerd en ben op ,zeker goed geholpen en goed contact alles werd door gemaild. Bedankt. Vriendelijk groet fatiha benissaid

Over Advocaatscore.nl