meelevende en duidelijke Advocaat die vecht voor gerechtigheid

geen afstandelijke werkwijze maar betrokken Advocaat Mr. Rik Sieben die goed weet hoe de zaken in elkaar steken. Blijft strijden voor je en een warme persoonlijke communicatie. Heeft ons zeer goed geholpen en bleef strijden om het recht te halen. Nogmaals Rik hartelijk dank voor al je Werk. Naast zijn vakkennis een zeer fijne man.

• Geholpen door: Mr. Rik Sieben

Rustig en eerlijk verhaal van de advocaat

De advocaat had snel inzicht en overzicht in een complex dossier. Standpunt en onze rechtspositie waren snel duidelijk. Heeft minnelijke schikking geadviseerd om aldus een langdurige procedure (die voor hem zelf profijtelijk zou zijn) te voorkomen. Hierdoor is ons een langdurig proces bespaard gebleven. Hij heeft de schikking snel gerealiseerd. Duidelijk verwachtingsmanagement gedurende de samenwerking.

• Geholpen door: Mr. Rik Sieben

deskundig en betrokken vanuit klantbelang

Prettige samenwerking. Fijn om rechtstreeks te communiceren. Hartelijk dank!

Profesioneel, vriendelijk en snel

Vriendelijk, goede communicatie en telefonische bereikbaarheid bij vragen. Ik zou Rik Sieben zeker aanraden bij mijn vrienden en kennissen.

• Geholpen door: Mr. Rik Sieben

Empathische, plezierige & professionele begeleiding.

Hartelijk dank voor de samenwerking en de kundige adviezen welke mochten leiden tot het gewenste resultaat!

Deskundig, vriendelijk, professioneel

Open communicatie, toegankelijk, klantvriendelijk, ook qua tarievering. Enige verbeterpuntje: bewaking (in de agenda) van de terugkoppeling s afspraken.