Wouden mijn APK niet keuren

******* Hun hebben de keuring gedaan en zeiden me voorbanden zijn een beetje versleten daarom kunnen ze niet goed gekeurd zijn en wouden mij nieuwe banden aansmeren. Meestal ga ik na de Volkswagen dealer maar die hadden geen tijd. Na me vakantie toch maar na mijn eigen vertrouwde garage gegaan en die hebben hem gekeurd en zeiden die banden zijn een advies punt en je zou gewoon gekeurd moeten worden!! ******

• Bereikbaarheid

Beste Mevrouw Luu, Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de APK keuring van uw VW Polo. Volgens de APK richtlijnen van het RDW mogen wij een band niet goed keuren als die niet voldoet aan de eisen. Hierbij word onder andere ook gekeken naar het profiel/staat van uw banden. Dit alles is om u als klant veilig de weg op te sturen. Wij zien bij uw andere recensies via Google, dat u na uw bezoek aan ons, ook geweest bent naar een andere garage waar ze ook de banden afgekeurd hebben! Dat uw vaste garage hier minder/niet streng op is, is een eigen risico. Er is geprobeerd om contact met u op te nemen vanuit onze kant. Graag verzoek ik u om ons terug te bellen. Zodat wij dit goed kunnen uitpraten. Met vriendelijke groet, Team BM Carservice

vriendelijk en professioneel.

Een nette zaak.

• Bereikbaarheid

Goed geinformeerd over de kosten.

Op tijd gewerkt. Duidelijk aangegeven wat de problemen kunnen zijn naast de officiele APK bevindingen. Dan heb ik dus zelf een keuze wat ik wel of niet nog extra laat uitvoeren.

Vriendelijk,professioneel en meedenkend

Ik ben snel geholpen. Personeel was erg vriendelijk. Er werd goed overlegd voordat er reparaties gedaan werden.

• Bereikbaarheid

Toppers die elke dag weer strijden voor hun klanten

Mijn polo moest gekeurd worden en een kleine beurt, goed geholpen. Prijs was aan de hoge kant maar, soms zit het tegen met wat er vervangen moet worden. BM heeft er wel alles aan gedaan om het dezelfde dag nog te regelen en vervangen zodat ik de volgende dag weer in een goed rijdende auto de weg op kon.

• Bereikbaarheid

Eerste keer in onderhoud helemaal top geholpen ben er meer dan blij mee Top.

• Bereikbaarheid

Zeer goede service en klantvriendelijkheid.

Kosten van reparaties zijn vooraf duidelijk. Denken mee met de klant. Voor APK-keuring is mijn advies om een afspraak te maken.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk en klantgerichte service!

Ondanks dat ik voor de eerste keer bij Bm service kwam (zonder afspraak)ben ik uiterst professioneel en servicegericht en snel geholpen. De diagnose werd zeer snel gesteld en mijn bejaarde auto rijdt weer als een zonnetje!

Snelle en goede service!

APK en groot onderhoud. Kon snel een afspraak maken. Goede communicatie en fatsoenlijke prijs.

• Bereikbaarheid

Zelden zo goed geholpen als door deze mannen van BM!

Last minute konden ze mij bij BM helpen met een lekke band. De volgende dag kon ik de auto ophalen. Communicatie, afhandeling en totale ervaring was echt top!

degelijk, informatief en betrouwbaar

Prima gevoel bij dit bedrijf, zowel qua vakkennis als de hieraan gekoppelde noodzakelijke betrouwbaarheid, wat niet altijd in deze branch het geval lijkt of is. Daarnaast een zeer goed contactgevoel tussen bedrijf en gedachten en wensen van de klant. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan, zo zijn er niet veel.

• Bereikbaarheid

Zeer goed geholpen en direct aan de beurt alle problemen werden opgelost bij me auto zeer tevreden

Top service!

Ik ging voor een APK naar hun filiaal in Amsterdam, maar door ziekte kon ik daar niet geholpen worden en werd ik doorverwezen naar BM Carservice. Daar kon ik meteen terecht en werd de APK meteen uitgevoerd. De draagarm moest vervangen worden. Ik kon 2 dagen later terugkomen en het was binnen 2 uur gefixt. Helemaal goed!

Snelle goede service, professioneel

Excellent

It was really an amazing experience and pleasure to work with the team

• Would you recommend us? Yes

9,9

Perfecte afhandeling Prettig geholpen en snelle montage !!!

Vriendelijke personeel

Fantasie ze neem de tijd voor je en fijne en snel geholpen

Voorbeeld voor andere garages

Zeer goede service

Vriendelijk en behulpzaam. Prima prijs/kwaliteitverhouding. En ook nooit te beroerd om even tussendoor bijvoorbeeld een lampje in de koplamp te vervangen.

Snel behandeling.

Een snelle dienst zonder afspraak.

• Bereikbaarheid

Prima service, alleen fouten in de app

Het maken van een afspraak via de (web)app verliep moeizaam. Eerst kon geen enkele datum worden gekozen, later lukte dit wel maar werd in de mail een onjuiste datum+tijd (nl. in het verleden...) vermeld. Het zou daarnaast handig zijn om de (bevestigde) afspraak direct te kunnen zien als je in de app inlogt. Dat is nu niet het geval.

• Bereikbaarheid

Ze waren heel duidelijk over wat ze gingen doen en wat het mij zou kosten

Het is een kleine toegewijde groep mensen. Toen ze dachten dat er iets aan de auto moest worden gedaan waar ik niet aan had gedacht, ondersteunden ze het met meer informatie en wat het me zou kosten.

Gewqeldig

Ik ben goed geholpen en ben netjes op de hoogte gehouden van de prijs en de werkzaamheden. heel nette garage en heel proffesioneel en de prijs is heel goed.

• Bereikbaarheid

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Er is vooraf een prijsopgave gedaan van de totsle kosten. Ik kon snel terecht en ben tevreden met het resultaat en de service.

Bouwerij 69 a

1185 XW Amstelveen