Voor de eerste keer

Ik heb contact opgenomen met de service omdat deze meerdere storingen had en het net tijd was voor een technische keuring. Ik had een lange reis voor de boeg en wetende dat de airconditioner na de winter leeg was, vroeg ik om de airconditioner eerst te vullen. Bij de rest hebben ze voor mij een inschatting gemaakt, waaronder het tanken van de airco. Toen ik mijn auto kwam ophalen was mijn eerste vraag of de airco was bijgetankt. Waarop mij werd verteld dat de airco was bijgetankt, alles werkte. En nu is de tijd gekomen voor mijn reis. Buiten het raam van +32 zijn er files in de buurt. Ik zet de airconditioner aan en hij is leeg!!!! Er komt warme lucht uit. In de auto is het +40, de hitte is ondraaglijk. Mijn advies aan alle autobezitters, GA ROND BM-service TEN WEGEN OMDAT ZE NAAR JE ZULLEN LUISTEREN MAAR ZE ZULLEN NIET NAAR JE LUISTEREN, ZE ZULLEN EEN REKENING UITGEVEN EN ZE ZULLEN HET WERK NIET DOEN. Wat is er met me gebeurd.

Snel,serieus,geen onzin prijzen

2 keer geholpen hier. Eerst keer snelle apk,binnen 2 dagen de auto was klaar. Tweede keer ook snel service om de ruitenwissers mechanische eigenschappen t repareren. Goed prijzen en vriendelijk personeel.

Toppers

Had mijn auto laten doen in Hoofddorp ze hebben alles verpest onderdelen kwijt schroeven los turbo los turbo niet goed vast gemaakt ben langs deze garage gekomen topp garage heel vriendelijk medewerkers zijn super top ze weten wat ze doen kan niks anders zeggen dat top garage ik kom hier altijd van af nu

erg tevreden

heel erg tevreden

Super service

Alles word goed en netjes nagekeken En beoordeeld Ben een super nette aardige jonge man 10 sterren

Prettig en snel

Contacten zijn vriendelijk. Snelle service. Redelijke prijzen.

• Bereikbaarheid

Zeer nette en correcte service.

Correct en volgens afspraak auto gemaakt, voor afgesproken prijs en op tijd gereed, zeker aan te bevelen.

Altijd top service!

Startmotor kapot en dezelfde dag nog een nieuwe gemonteerd! En altijd met een glimlach. Top gasten.

Fast and good service

Super fast and good quality.

• Would you recommend us? Yes

Schakel

Goed geweest

Fijne service en behandeling

Fijne behandeling en service

• Bereikbaarheid

Ben snel en correct geholpen, helemaal top.

mensen met vakkennis!

Altijd vriendelijk, meedenkend, niet alleen de duurste oplossingen zoeken. En bovendien prettig personeel!

Topservice

Vriendelijk personeel. Denken goed met je mee. Eerlijke prijzen

Altijd super service

Direct aan de telefoon is het altijd al duidelijk, je wordt goed geholpen. Snelle service, je kan er bijna direct terecht en vooraf is het duidelijk wat het gaat kosten. Kom er nu al enkele jaren. Gewoon Top. Groet Wouter

heel goed

nette mensen, nette afspraken.

fantastisch

Altijd bereidwillig een oplossing te zoeken

Klantgericht en betaalbaar

Vriendelijk, no nonsense

• Bereikbaarheid

Prima vriendelijke en snelle service

Vriendelijke monteurs, erg vriendelijk en meedenkend. Toen ik zat te wachten werd een oudere mevrouw even door de teamleider thuisgebracht omdat ze geen ander vervoer had... precies een extra stap dat maakt dat je terug komt bij deze garage.

• Bereikbaarheid

Zeer goed geholpen,auto weer top

• Bereikbaarheid

Erg vriendelijke baliemedewerker en monteurs

Het serviceniveau van de klantvriendelijkheid van met name de baliemedewerker is hoog. De monteurs zijn vakbekwaam en leggen alles duidelijk uit als je hier om vraagt. Het geleverde werk is prima en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Sinds kort hebben ze ook een keuringsstation in Uithoorn wat de wachttijden verkort. Mijn APK keuring verliep goed en snel. Ik raad deze garage zeker aan bij familie en vrienden.

Wouden mijn APK niet keuren

******* Hun hebben de keuring gedaan en zeiden me voorbanden zijn een beetje versleten daarom kunnen ze niet goed gekeurd zijn en wouden mij nieuwe banden aansmeren. Meestal ga ik na de Volkswagen dealer maar die hadden geen tijd. Na me vakantie toch maar na mijn eigen vertrouwde garage gegaan en die hebben hem gekeurd en zeiden die banden zijn een advies punt en je zou gewoon gekeurd moeten worden!! ******

• Bereikbaarheid

Beste Mevrouw Luu, Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de APK keuring van uw VW Polo. Volgens de APK richtlijnen van het RDW mogen wij een band niet goed keuren als die niet voldoet aan de eisen. Hierbij word onder andere ook gekeken naar het profiel/staat van uw banden. Dit alles is om u als klant veilig de weg op te sturen. Wij zien bij uw andere recensies via Google, dat u na uw bezoek aan ons, ook geweest bent naar een andere garage waar ze ook de banden afgekeurd hebben! Dat uw vaste garage hier minder/niet streng op is, is een eigen risico. Er is geprobeerd om contact met u op te nemen vanuit onze kant. Graag verzoek ik u om ons terug te bellen. Zodat wij dit goed kunnen uitpraten. Met vriendelijke groet, Team BM Carservice

vriendelijk en professioneel.

Een nette zaak.

• Bereikbaarheid

Goed geinformeerd over de kosten.

Op tijd gewerkt. Duidelijk aangegeven wat de problemen kunnen zijn naast de officiele APK bevindingen. Dan heb ik dus zelf een keuze wat ik wel of niet nog extra laat uitvoeren.

Bouwerij 69 1185 XW Amstelveen

Over Autoservice Totaal