Goed en betrouwbaar bedrijf

Ben zeer tevreden met het resultaat kom zeker weer terug

• Bereikbaarheid

Ondanks drukte toch even tussendoor geholpen, vriendelijk personeel.

Top uitstekend

Zwendelaar

Ze zeiden dat een onderdeel volledig zou worden veranderd, maar ze hebben het alleen gepatcht. Ze ontvingen een zeer groot bedrag. Een bedrijf om uit de buurt te blijven

Fijne zaak

Harde werkers!

vriendelijk, snel en secuur

Wij hadden een afspraak voor 3 auto bandenwissels (zomer naar wiinter). We kregen 3 tijden: 10, 11 en 12 uur. echter de 2 mannen die onze banden wisselden deden alle 3 de auto's in 1 uur! en ook nog heel secuur. Respect!

• Bereikbaarheid

Snel, accuraat en heel vriendelijk service

Binnen half uurtje alles goed geregeld! Benny communiceert vrolijk en professioneel!

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen die weten wat service is!

Ik kom hier al een paar jaar en mijn ervaringen met deze garage is echt super! De mensen zijn vriendelijk en welwillend en niet te vergeten zeer vakbekwaam. Ik kan met een gerust hart deze garage aan iedereen aanraden.

• Bereikbaarheid

Zeer correct en snelle service voor goeie prijs

Snelle en fijne afhandeling

• Bereikbaarheid

Dat wil je voor je auto!

Goede service, altijd aan de kant van een klant. Vriendelijk.

• Bereikbaarheid

Altijd direct geholpen tegen een top service

Altijd top service voor alle werkzaamheden!

Vriendelijke, persoonlijke benadering

Hele vriendelijke verkoper. Geen gepush, gewoon relaxed. Proefritjes in 2 auto's was prima en we konden er nog een dag over nadenken wat we wilden.

• Bereikbaarheid

Ik kan met één woord volstaan. Top!

Hele goede en vriendelijke service. Prima communicatie. Eerlijke, goede prijzen. Denken goed met je mee. Ik ben hier al jaren een trouwe klant. En als je de werkplaats binnenloopt, het is er schoon en netjes opgeruimd. M.a.w. prima bedrijf dat ik graag aanbeveel!

• Bereikbaarheid

Zeer vriendelijk, deskundig en een nette garage.

Een paar weken geleden kwam ik voor een remmenservice, omdat mijn auto niet door de app kwam. Ik twijfelde daar aan en Ben was zo vriendelijk om deze gratis voor mij te doen. Dat heet service! De remmen waren trouwens wel goed:) Daarom hebben ze mij als klant er bij. Gisteren de aircocondensor vervangen en afgevuld, prima in orde alles.

• Bereikbaarheid

In een rustige omgeving alle tijd om de auto te bekijken

Vriendelijke ontvangst op zaterdagmiddag, erg behulpzaam, even wachten onder het genot van een kop koffie en de testrit kon zonder afspraak vooraf gemaakt worden. Samen tot een goede prijs gekomen en maandag de auto opgehaald. Tot nog toe heel content met de aankoop van de Renault modus.

Super service

Er wordt nergens zo goed voor mijn auto (en dus ook mij) gezorgd als hier. Snel, goed, vriendelijk, vrolijk en rijd er met een glimlach weer weg.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service en goede vaklui

Een heel klantvriendelijk bedrijf met uitstekende vaklui en goede prijsverhouding.

• Bereikbaarheid

Apk and small maintenance. Nice service!

Thank you for everything! I requested apk + small maintenance and it's well done! Technicians found the problem with the brakes. Before doing the repair, the person in charge called me to explain this problem and the cost. Then he confirmed with me whether the repair would be possible. When I went to pick up my car, he explained the problem in detail again. Finally, I drove the car with him to make sure everything was OK. He is very kind and helpful! And the work of the technicians is excellent!

• Would you recommend us? Yes

Kom hier al jaren !! Zo aardig deze gasten !

Bennie is top !!

• Bereikbaarheid

Quick and good with corresponding price

Pretty good service, guys quickly fixed the issue, and price is correspondingly high. Unfortunately, spare car was not available, also they did not call when my car was ready so needed to call myself to check the updates.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Altijd een top service en super eerlijk!

Al jaren mijn vaste auto garage. Altijd super eerlijk! Denken met je mee en willen het beste voor jou. Super betrouwbaar altijd!

• Bereikbaarheid

Werken netjes op afspraak, doen hun werk goed. Ben bij verschillende garages geweest voor onderhoud, maar ben vanaf nu een vaste klant bij BM Carservice.

Voor de eerste keer

Ik heb contact opgenomen met de service omdat deze meerdere storingen had en het net tijd was voor een technische keuring. Ik had een lange reis voor de boeg en wetende dat de airconditioner na de winter leeg was, vroeg ik om de airconditioner eerst te vullen. Bij de rest hebben ze voor mij een inschatting gemaakt, waaronder het tanken van de airco. Toen ik mijn auto kwam ophalen was mijn eerste vraag of de airco was bijgetankt. Waarop mij werd verteld dat de airco was bijgetankt, alles werkte. En nu is de tijd gekomen voor mijn reis. Buiten het raam van +32 zijn er files in de buurt. Ik zet de airconditioner aan en hij is leeg!!!! Er komt warme lucht uit. In de auto is het +40, de hitte is ondraaglijk. Mijn advies aan alle autobezitters, GA ROND BM-service TEN WEGEN OMDAT ZE NAAR JE ZULLEN LUISTEREN MAAR ZE ZULLEN NIET NAAR JE LUISTEREN, ZE ZULLEN EEN REKENING UITGEVEN EN ZE ZULLEN HET WERK NIET DOEN. Wat is er met me gebeurd.

Snel,serieus,geen onzin prijzen

2 keer geholpen hier. Eerst keer snelle apk,binnen 2 dagen de auto was klaar. Tweede keer ook snel service om de ruitenwissers mechanische eigenschappen t repareren. Goed prijzen en vriendelijk personeel.

Toppers

Had mijn auto laten doen in Hoofddorp ze hebben alles verpest onderdelen kwijt schroeven los turbo los turbo niet goed vast gemaakt ben langs deze garage gekomen topp garage heel vriendelijk medewerkers zijn super top ze weten wat ze doen kan niks anders zeggen dat top garage ik kom hier altijd van af nu

Over Autoservice Totaal