Tóp service!!

Gister naar de markt in Woerden omdat daar een kraam zou staan helaas bleek dat een foutje op hun website. Gebeld om dit even te melden gesproken met erg aardige man die beloofde wat op te sturen. Zojuist een enorm stroopwafelpakket ontvangen, echt een tóp service!!

Snelle levering en lekkere stroopwafels!

Prima, goede service. Wordt met je meegedacht en netjes alles op tijd afgeleverd.

perfect

Zelfs onze kleinzoon zei: eindelijk een echte stroopwafel

In een woord oké.

In een woord Oke

Heerlijke stroopwafels

Wat een heerlijke verse stroopwafels!!

Keurig en netjes geleverd

Ik heb de stroopwafels meegenomen naar Italie voor vrienden en ze vonden ze allemaal heel erg lekker

Snelle levering

Mooi product verpakt en supersnelle levering.

Snel en netjes ingepakt geleverd!

Zeer tevreden met mijn bestelling, keurig verpakt en leuk ingepakt, kan ik daar in Italië mensen gaan bij maken met deze originele verpakking oud Hollands snoep!

Mooi produkt en snelle bezorging

Mooi produkt en snelle bezorging.

Mooi produkt en snelle bezorging

Mooi produkt en snelle bezorging.

erg lekker.

- snel bezorgt. - erg lekker en dat proef je ook wel. - makkelijk voor jezelf of om te trakteren. - goed en netjes verpakt.

Goede kwaliteit en service

Helemaal top! De stroopwafels waren erg lekker en kraakvers! ( het was een cadeautje dus niet zelf geproeft, maar het rapport was erg lovend). Bezorging was goed voor elkaar, site werkt makkelijk en goed! Niets op aan te merken.

Hi Carla, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Als je in het vervolg een kaartje bij de bestelling wil toevoegen kunnen wij dit uiteraard regelen. :) Bij het winkelwagentje kun je een opmerking plaatsen. Daar kun je een korte boodschap voor de ontvanger noteren. Wij zullen het dan op een kaartje voor je schrijven. Met vriendelijke groet, Serena

Fijn contact en snelle levering!

Snel kunnen schakelen over een levering, en alles netjes en mooi op tijd ontvangen! Dus zeer tevreden over deze winkel!

Super lekker en goede service

Kort geleden deze webshop ontdekt en maar goed ook! heerlijke stroopwafels :)

Erg goede ervaring

Snelle bezorging en na een foute levering probleem snel opgelost op een klantvriendelijke manier.

Mooi verpakt, met zorg verzonden & verrukkelijk

De lekkerste stroopwafels van NL in een leuk Rotterdamblik, netjes in cellofaanfolie verpakt. Gebruikt als afscheidscadeautjes voor mijn collega's.

Een leuke site!

Een leuke site met verschillende cadeau blikken en heerlijke stroopwafels! Leuk om te geven of gewoon voor jezelf natuurlijk. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen!

Een goeie ervaring en lekkere stroopwafels

Leuke blikjes en super lekkere stroopwafels. Verschillende besteld om cadeau te geven. Leuk om te krijgen. En te geven! Snelle levering.

Gewoon overheerlijke stroopwafels ❤

Allemaal Verschilende leuke blikken geveuld met overheerlijk stropwafels en hartstikkeleuk om weg tegeven

geweldige produkten en service

alles wat we besteld hebben zijn mooie en lekkere produkten. ook de service is geweldig. ze denken echt mee.

Uitstekende service en snel geleverd

Mooie blikjes en alles prima verpakt en snel verzonden. En het belangrijkste zijn natuurlijk de overheerlijke stroopwafels. Top product raad t een ieder aan.

Heerlijke verse stroopwafels

Regelmatig bestellingen gedaan en altijd goed en netjes afgeleverd. Ook leuk om als kado weg te geven, mooi verpakt met leuke klompjes. Heerlijke verse wafels.