Erg goede ervaring

Snelle bezorging en na een foute levering probleem snel opgelost op een klantvriendelijke manier.

Mooi verpakt, met zorg verzonden & verrukkelijk

De lekkerste stroopwafels van NL in een leuk Rotterdamblik, netjes in cellofaanfolie verpakt. Gebruikt als afscheidscadeautjes voor mijn collega's.

Een leuke site!

Een leuke site met verschillende cadeau blikken en heerlijke stroopwafels! Leuk om te geven of gewoon voor jezelf natuurlijk. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen!

Een goeie ervaring en lekkere stroopwafels

Leuke blikjes en super lekkere stroopwafels. Verschillende besteld om cadeau te geven. Leuk om te krijgen. En te geven! Snelle levering.

Gewoon overheerlijke stroopwafels ❤

Allemaal Verschilende leuke blikken geveuld met overheerlijk stropwafels en hartstikkeleuk om weg tegeven

geweldige produkten en service

alles wat we besteld hebben zijn mooie en lekkere produkten. ook de service is geweldig. ze denken echt mee.

Uitstekende service en snel geleverd

Mooie blikjes en alles prima verpakt en snel verzonden. En het belangrijkste zijn natuurlijk de overheerlijke stroopwafels. Top product raad t een ieder aan.

Heerlijke verse stroopwafels

Regelmatig bestellingen gedaan en altijd goed en netjes afgeleverd. Ook leuk om als kado weg te geven, mooi verpakt met leuke klompjes. Heerlijke verse wafels.