Zeer tevreden aan gaande de behandeling

Bij deze kan ik U mededelen dat ik zeer tevreden ben met de behandeling door Schakel en personeel is gegeven, tevens wil ik U bedanken voor het mede leven aangaande mijn echtgenote. Henk van der Krift

betrouwbare zaak

lange levertijd voor de bank maar dit was netjes voor de aankoop verteld en geen aanbetaling gevraagd, kortom netjes en betrouwbaar

Ben altijd prima geholpen

Ik heb veel contact gehad en veel aankopen gedaan bij de Schakel. Ben altijd goed geholpen. Ook bij klacht. Werd zo opgelost. Service ook prima.

Betrouwbaar en sneller dan voorspeld.

Wij werden.keurig geïnformeerd dat de bestelde items eventueel door de externe omstandigheden vertraging zouden.kunnen.oplopen.Dit bleek niet het geval te zijn en ook hierover werden wij prima op de hoogte gehouden

Goede uitleg over het product ,verschil tussen de kwaliteit goed uitgelegd Heel fijn geholpen

Uitstekend.

Beleefde mensen. Goed geholpen en blij met het eindresultaat. Ze namen echt de tijd

Juiste voorlichting, vriendelijk en mooie prijs.

Zeer goed. Voldoende tijd voor klant. Levertijd uitstekend. Aanrader.

Gewoon zoals gewenst een prima service!

Afspraken worden goed gemaakt en nagekomen. En een probleem van een onderdeel dat niet was geleverd is keurig opgelost. Uiterst tevreden, ook met de mensen in de winkel. Bedankt voor jullie geduld met ons!

Vriendelijk en netjes geholpen

Goede uitleg En netjes alles opgeruimd

Keurig alles afgehandeld, wij zaten in de verbouwing beneden en de relax-fauteuil mochten we zolang in magazijn laten, totdat de verbouwing achterwegen was en de fauteuil keurig afgeleverd werd. Na plaatsing was er een klein ongemak en dit is correct verholpen.

uitstekend

uitstekend tot nu toe

Zeer prettige ervaring

Zeer klantvriendelijke benadering en een prima "ouderwetse" service.

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Mijn ervaring is alleen maar positief zowel het zeer deskundig advies van de verkopers als de medewerkers van de winkel bij de aflevering en plaatsing van de aangeschafte stoelen. Service staat hoog in het vaandel van de Schakel.

Gewoon goed

Zoals het hoort te zijn

Ik ben uitstekend geholpen.

Weer heel goed

Weer correct en met veel zorg op een voor deze tijdwaarneming ook voor de zaak het niet altijd makkelijk zal zijn . Nog altijd bent u als woonwijken voor mij eerste keuze en de beste in Noord Holland

zeer tevreden over informatie bij kopen van matrassen!

Ruim de tijd genomen en voldoende uitleg om goede keuze te maken

Vriendelijk, klantgericht en professioneel.

Vanaf de eerste ontmoeting ontvingen wij duidelijkheid over de te maken keuzes, prijsindicatie en legdatum. Alles werkte prima uit en wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Overal op zoek naar een mooie betaalbare bank en bleek uiteindelijk dichterbij dan ik dacht. . Uiteindelijk bleek de maker ook fauteuils te maken dus die erachteraan besteld. Dacht dat de schakel iets te duur voor mij portemonnee was maar dat bleek niet zo te zijn. Bezorgers hartstikke vriendelijk en werd alles netjes in elkaar gezet en alle afval weer meegenomen. Ik ben erg blij met mijn zithoek en de service!

Prima. Fijn dat jullie meedenken!!!

Goed gevoel bij gegeven advies en oplossingen bij bijzonderheden.

Tevreden over klantgerichtheid, service en product

Wij zijn bijzonder tevreden over de persoonlijke aandacht, de klantgerichtheid en de professionele begeleiding bij de aankoop van onze bank. Vanaf de binnenkomst in de winkel tot aan vertrek van de twee monteurs die de aflevering verzorgen: helemaal top! De Schakel is zeker een bedrijf wat we aanbevelen. Groeten uit Ridderkerk!

Doen waar ze voor zijn.

Een vlot antwoord op een vraag van mij over de levertijd van een tafel, en vervolgens nog vlotter leveren. Dat noem ik een fijne sevice.

Ravelijncenter 4 1785 LX Den Helder

Over de Schakel wonen en slapen

De Schakel wonen en slapen in Den Helder is een complete woninginrichter met ruim 4200 m². In de sfeervol ingerichte showroom treft u een compleet aanbod aan van wonen, slapen en woningtextiel in diverse woonstijlen; modern, eigentijds en lifestyle. Voor ieder een stijl naar wens. Uiteraard hoort bij die woonbeleving ook een deskundig en vriendelijk advies en een heerlijk kopje koffie, cappuccino of thee! U bent van harte welkom. Wij bieden u een deskundig en vriendelijk advies, een brede en verrassende collectie en een uitgebreide service. Uiteraard tegen zeer betaalbare prijzen!