Menselijk en betrokken

Niet nader toe te lichten.

open en oprecht contact

ondanks het lange traject met veel op onthoud mede door corona is het tot een redelijke oplossing afgerond, dank Liesbeth

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Deskundig, betrokken en slagvaardig.

Ik ken Mr Heidanus al jaren. Het contact is altijd prettig en concreet. Hij heeft mij enkele keren als raadsman mogen bijstaan waarbij het resultaat altijd conform verwachting is.

Helder en betrokken

Mevrouw Poortman heeft niet alleen oog voor het dossier dat voor haar ligt, maar ook voor de persoon die tegenover haar zit.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Heel veel goede vakkennis, straalt heel veel rust uit, Heeft mij heel veel zelfvertrouwen gegeven in deze moeilijke tijd. Geen bla bla verhalen maar gewoon in duidelijk begrijpend Nederlands.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Werkzaamheden zijn duidelijk omschreven.

Ik wist vanaf dag één hoe alles gedaan ging worden. Werkzaamheden, kostenplaatje enz. Ik hou van duidelijkheid, dit werd mij ruimschoots aangeboden. Kortom, prettige mensen die zeker bereid zijn om voor jou een zaak tot een goed einde te brengen.

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Persoonlijke doch proffessionele behandeling.

Een zeer positieve ervaring. Duidelijke communicatie en een proffessinele aanpak. Heel erg dank voor het warme welkom en het vlotte en gewenste resultaat.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Zeer tevreden hoe het allemaal heeft uitgepakt.

Niek heidanus is een zeer sociaal persoon, die zeker voor zijn cliënten staat. Hij heeft er alles aan gedaan, zodat wij de zaak positief af konden sluiten. Heel erg bedankt.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Het recht heeft gezegevierd .

Ik ben zeer tevreden met de vastberadenheid van mr. Niek Heidanus om deze zaak goed af te ronden.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Betrokken, kundig, professioneel en strijdlustig

Ik ben gedurende een zeer langdurig traject ontzettend goed begeleid, gemotiveerd, geadviseerd en geholpen. Ik zou me nooit een andere letselschadeadvocaat hebben kunnen wensen.

Deskundig

Altijd scherp en de juiste plan van aanpak.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Super geholpen en mijn vergunning is rond

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Positief

Mijn ervaring omschrijf ik zeer positief. Ik had mijn geen betere advocate kunnen wensen! Toen dat ik een advocaat nodig had wist ik niet eens hoe alles in zijn werk ging. Heb mevrouw Liesbeth poortman/de boer leren kennen het voelde meteen vertrouwlijk en goed. Ik kan niet anders zeggen en behoordelen met vijf sterren! Ga zo door! En Renate vos natuurlijk ook niet vergeten! Julie zijn toppers!

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Mr. Heidanus is een zeer goede advocaat.

Mr. Heidanus heeft mij fantastisch bijgestaan.

Concreet Duidelijk Eerlijk

Heb een goed en duidelijk advies gekregen ivm een aanstaande rechtzaak. Zakelijke aanpak, kort en bondig

Professioneel

Ik ben tevreden over het werk van mevrouw Poortman. Haar visie is concreet en professioneel.

We zijn zeer tevreden met het advies van FORUM Advocaten & Rechtsanwalt

• Geholpen door: mr. Jos Janssen

Formele, actuele juridische knowhow in een gepaste informele setting.

Danielle (mr Kneppel) heeft alle actuele juridische kennis in het brede spectrum van het arbeidsrecht paraat of zeer snel bij de hand. Doordat ze, wanneer de situatie er om vraagt, snel kan schakelen tussen een informele, huiselijke houding en een fomele, zakelijke attitude raakt ze altijd de juiste toon. Met oog voor het behoud van persoonlijke en werkgerelateerde relaties heeft Danielle een perfecte vaststellingsovereenkomst uit de onderhandelingen met mijn ex-werkgever gehaald. Het moge duidelijk zijn dat ik super tevreden en Danielle en Forum Advocaten volmondig aanbeveel!

• Geholpen door: mr. Danielle Kneppel

Ontevreden met eindresultaat

Ik was geholpen door de heer Jan Bouwe Rijpkema. Het ging om geschil met klusbedrijf die de werkzaamheden aan de wanden in ons nieuw huis uitgevoerd had. Het heeft een jaar geduurd en uiteindelijk hebben we een zitting gehad. Communicatie, bereikbaarheid ging prima. Helaas is tijdens de zitting gebleken dat het daadwerkelijk herstel van werkzaamheden door een nieuwe aannemer en de kosten die er bemoeid zijn van groot belang is. Dus alleen de offerte is niet voldoende. Daarover was k niet op de hoogte gebracht en waren we niet voorbereid. Uiteindelijk een schadevergoeding gekregen die maar 2/3 alleen van de advocaatkosten gedekt heeft en helemaal niks van de schade zelf. Niet tevreden, want de aannemer had wel een potje van gemaakt wat bevestigd was door ingehuurde bouwexpert.

• Geholpen door: mr. Jan Bouwe Rijpkema

Snelle, professionele en betrouwbare hulp

Mr Roosjen heeft mij prima begeleid door mijn proces en ik zou hem zeker bij anderen aanbevelen!

• Geholpen door: mr. Sierd Roosjen

Hoog niveau

Forum heeft mij in de persoon van Niek Heidanus begeleid bij een complexe zaak. Ik was en ben onder de indruk van het hoge niveau dat Niek te berde brengt. Daarnaast is de communicatie tussen advocaat en client optimaal en de toon prettig en informeel, maar ook kritisch. Kortom; ik ben onder de indruk.

duidelijk en helder.

Goede communicatie met Niek Heidanus, hij was er duidelijk en recht door zee. geen rare verassingen, wij zijn goed ingelicht. kennis van hoog niveau en zeer betrokken.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Deskundig met aandacht voor de persoon.

Mr. Heidanus heeft mijn zoon bijgestaan in een zaak. Met de juiste toon en met deskundig en geduldige uitleg heeft hij hem het nodige zelfvertrouwen gegeven en is de zaak terecht geseponeerd.

Top bedrijf!

Forum heeft mij ontzettend goed en netjes behandeld. Ontzettend blij met het resultaat van de rechtsbijstand. Hier werken ervaren en goed meedenkende advocaten!

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Gedreven en zeer goede juridische kennis

Een goede juridische aanpak met een persoonlijke aanpak. Kijken goed in het belang van client en sterk in de juiste tone of voice en aanpak van het juridisch conflict.

Hereweg 95 b

9721 AA Groningen