Binnen 1 gesprek de cases glashelder. Zeer professionele vertegenwoordiging van onze belangen

Zeer prettig contact en adequate juridisch ondersteuning waarbij we ook de empathie voor de niet juridische kant als ondersteunend en helend hebben ervaren. Een evenwichtige inschatting van de mogelijkheden/resultaten van de procedure geeft duidelijkheid en is voor ons positief afgerond.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Eerlijk, oprecht met blik op het doel dat vooraf is aangegeven.

Goede ervaring. Er is goed naar mijn situatie en emotie geluisterd. Op basis hiervan samen een koers bepaald. Vastgehouden aan de koers en oprecht meegedacht in oplossingen.

• Geholpen door: mr. Danielle Kneppel

Eerlijk verhaal, zeer goede juridische ondersteuning, staat naast en achter je

In een moeilijke periode stond de advocate pal achter, voor en naast mij. Ook als ik het niet meer zag zitten, gaf zij een helder en duidelijk de juridische mogelijkheden aan. Zij gaf mijn kansen en mogelijkheden in de procedure aan, zonder mij een keuze op te dringen. Alles keuzes bleven mijn keuzes. In de confronterende gesprekken/correspondentie met mijn werkgever was zij juridisch superieur. Maar ook kon zij mij geruststellen. In de gesprekken met de mediator was zij mij tot steun en kwam zij met veel creatieve en slimme zetten. Ook toen lette zij er op dat mijn belangen op de voorgrond stonden en vooral dat mijn financiële belangen goed werden behartigd. Zonder haar had ik deze 'strijd', want zo voelde het voor mij, niet kunnen aangaan en was ik zeker niet tot deze afronding gekomen. Juridisch had zij altijd de bovenhand in dit geschil en ik voelde mij altijd begrepen en gesteund.

• Geholpen door: mr. Danielle Kneppel

Fijn en deskundig contact en goede samenwerking

Ondanks dat het verder niet tot een rechtszaak is gekomen, was het voortraject en contact zeer aangenaam en zorgvuldig. Forum advocaten denken met je mee en zijn uiteindelijk ook eerlijk in de haalbaarheid van een zaak. Je kunt nog zo in je recht staan, dit hoeft uiteindelijk niet te betekenen dat je jouw recht ook kunt halen. In mijn geval heb ik samen met Forum kunnen besluiten een rechtsgang te staken vanwege dit risico.

• Geholpen door: mr. Jan Bouwe Rijpkema

Zorgvuldig en duidelijk

Mevrouw Poortman, was zorgvuldig en duidelijk in haar advies.

In een woord: uitstekend

Ik kwam vanaf een rechtsbijstand advocaat bij Anna terecht dat bleek een wereld van verschil. Scherp, zeer ter zake kundig, goed bereikbaar, gevoel voor humor en last but not least met een prima resultaat als uitkomst van mijn geschil. Ze heeft me zeer goed geholpen. Kortom een aanrader.

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Ik ben zeer tevreden over de hulp aan mij gegeven.

De hulp die aan mij is verleend bij het vooronderzoek op het politiebureau heeft mij zeer goed gedaan en de verdere afwerking van de zaak.

• Geholpen door: mr. Sierd Roosjen

Goeie advocaat

Ik ben zeer tevreden hoe mevrouw poortman, mij geholpen heeft met mijn rechtzaak. Zeker een aanrader voor andere mensen.

zeer positief

zeer positief

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Fantastisch. Fijne mensen. Met veel begrip!. Ben echt geweldig geholpen.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Deskundig, betrokken, prettig in de omgang

Zie boven

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Iemand die er voor je staat

Een vrouw die er voor je is. En het maximale voor je doet

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Uitstekende begeleiding en gedegen advies

Mr. Heidanus is prettig in de communicatie, betrokken maar ook realistisch tav de verwachtingen.

Uitstekende ervaren advocaat!

Vanaf begin tot het eind van mijn (straf) (hogerberoep) zaken, goed en deskundig ondersteund. Proffesioneel advies gekregen waar nodig was. altijd goed en vriendelijk in contact, en realistisch wanneer dat nodig was.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Ik heb mij goed gesteund gevoeld en de begeleiding als professioneel ervaren.

In deze voor mij onbekende wereld, die ik als kafkaësk heb beleefd, werd mij de weg gewezen, waar ik op kon vertrouwen. Het kontakt verliep prettig, de casus goed toegelicht en er werd daadkrachtig gehandeld.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Succesvol einde aan een nare zaak.

Je hoort het wel eens, maar nu overkwam het mezelf; een volstrekt onterechte en verwerpelijke claim die een jarenlange civiele zaak opleverde. Ongevraagd, vooral ongewenst en met een onzekere afloop. Met de rationele en koele aanpak van Niek Heidanus die ik als zeer rustgevend en vertrouwenwekkend heb ervaren werd de zaak enkele weken geleden succesvol afgewikkeld. Dat wil zeggen, in mijn voordeel. Koffie met taart en een hele zorg minder. Heel erg bedankt voor je volhardende aanpak, Niek!

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Fijne, snelle reacties en super adequaat.

24/7 bereikbaar. Super fijn als je in een wereld terecht komt waar je geen kaas van hebt gegeten.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Deskundig, zeer prettig in het contact, straight en helder in het advies.

Ik ben goed bijgestaan en begeleid. Communicatie met mij en derden verliep proactief en prettig. Ik ben goed geadviseerd en begeleid waarbij ook de menselijke kant werd gezien.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Zeer tevreden, zeer ervaren en gespecialiseerd. Vriendelijk en doortastend

Zie bovenstaande

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Niek was deskundig en betrokken.

• Geholpen door: mr. Niek Heidanus

Liesbeth Poortman heeft ons uiterst kundig en tegelijkertijd zeer persoonlijk bijgestaan!

Als gezin raakten wij betrokken bij een auto-ongeluk, waarbij onze auto in stilstaan hard van achteren werd geramd. Wij hebben op aanraden daarna mevrouw Poortman in de arm genomen om ons Juridisch bij te staan in de afwikkeling van de Letselschade ten gevolge van de botsing. Wij zijn hierin uiterst kundig, zeer persoonlijk en adequaat geholpen door mevrouw Poortman, en kunnen haar ten zeerste aanbevelen. Fam Blokhuijsen

Helemaal top!

Het hebben van een ongeluk is natuur nooit leuk en om achteraf ook nog alles te regelen al helemaal niet. Ik ben blij dat ik voor forum law heb gekozen. Zij hebben echt alles voor mij gedaan en ben blij dat de zaak nu afgewikkeld is.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Zeer kundig en gedegen bijstand en advies

Duidelijkheid over de mogelijkheden welke kunnen optreden. Een goede uitleg over de slagingskansen. Over het algemeen een zeer goed en duidelijk advies.

• Geholpen door: mr. Sierd Roosjen

Goede ondersteuning en prettig contact

Goede ondersteuning en prettig contact

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Werken echt voor de cliënt

Zeer goed geholpen met alles wat geregeld moest worden. Luisteren naar de cliënt. Zeer tevreden.

Nassaustraat 37/41 2000 Antwerpen

+32 3 369 95 65