kordaat en snel geregeld

fijne ervaring, en goede kennis van zaken, de tegenpartij had snel door hoe de vlag erbij hing, super bedankt.

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Professionele dienstverlening met goede advisering en heldere communicatie.

Prettige samenwerking met heldere communicatie en goede bereikbaarheid. Professionele en inlevende benadering van een emotionele kwestie, met juiste inschatting en heldere advisering. Uiteindelijk het gewenste resultaat behaald en niet alleen oog voor het zakelijke maar ook voor het persoonlijke.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Je wordt serieus genomen en gehoord.

Door letselschade Poortman in te schakelen kon ik heel fijn aan mijn eigen herstel werken,zonder al teveel zorgen te hebben. Je kunt alles vragen en je krijgt heel duidelijk antwoord,vooral als je hier nog nooit mee te maken hebt gehad. Dikke pluim!

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Liesbeth gaat niet boven, maar naast je staan.

Liesbeth gaat niet boven, maar naast je staan en probeert samen te zoeken naar de best mogelijke oplossing.

Zeer betrokken advocaten.

• Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Ze is voor mijn belang gegaan

Ik heb steeds het gevoel gehad dat mijn belang voorop stond.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Fijn kantoor, goede communicatie.

Deskundig, geruststellend en luisterend oor.

• Geholpen door: mr. Jan Bouwe Rijpkema

Erg tevreden

Na een zeer lange schadeletsel zaak van 9 jaar, ben ik al die tijd goed bijgestaan en ben ik altijd goed geïnformeerd over de stand van zaken. Ook kon ik ten alle tijden terecht met al mijn vragen. De zaak is uiteindelijk naar wens afgesloten.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Mijn advocaat heeft mij ontzorgd en het gewenste resultaat voor mij bereikt.

Dankzij de professionele maar ook persoonlijke begeleiding ben ik tijdens het hele proces ontzorgd, hield ik vertrouwen in de zaak en kon ik het met een tevreden gevoel afsluiten.

Zeer positief

Ik ben de afgelopen jaren altijd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak. Mevrouw Poortman-de Boer is deskundig, empatisch en wanneer het nodig is onderneemt ze gelijk actie. Ook haar assistente mevr. Vos is adequaat in haar werkzaamheden. Ik ben zeer dankbaar voor het bereikte resultaat.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Korte lijntjes en begrijpt de klant!

Op een prettige manier geholpen door Dhr. Janssen. Korte lijntjes, snel schakelen en zelfs telefoneren in het weekend! Gelukkig een kort lopend traject gehad maar alsnog super!

• Geholpen door: mr. Jos Janssen

Zeer tevreden over de geleverde diensten.

Als zeer goed.

• Geholpen door: mr. Jos Janssen

Op een plezierige manier geholpen bij een vervelende gebeurtenis.

Deskundig, persoonlijk en betrokken

Vanaf het eerste contact was de benadering warm en persoonlijk. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik heb mij tijdens het hele traject gesteund gevoeld. Er was ruimte om veelvuldig afstemming met elkaar te hebben en daardoor werden heldere en haalbare doelen gesteld. Het juridische advies en de strategische keuzes in mijn traject waren echt op maat. Ik ben erg tevreden over ons behaalde resultaat.

• Geholpen door: mr. Danielle Kneppel

Kundig & professioneel!

Erg goede ervaring met mw Liesbeth Poortman-De Boer als advocate. Goede begeleiding en erg kundig. Ik ben goed bijgestaan tijdens de rechtszaak. Ik kan haar absoluut aanbevelen!

Zeer positief

Ik ben de afgelopen jaren altijd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak. Mevrouw Poortman - de Boer is zeer deskundig, empathisch en wanneer het nodig is onderneemt ze actie. Ook haar assistente mevr. Vos is adequaat in haar werkzaamheden. Ik ben ze zeer dankbaar voor het bereikte resultaat.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Binnen 1 gesprek de cases glashelder. Zeer professionele vertegenwoordiging van onze belangen

Zeer prettig contact en adequate juridisch ondersteuning waarbij we ook de empathie voor de niet juridische kant als ondersteunend en helend hebben ervaren. Een evenwichtige inschatting van de mogelijkheden/resultaten van de procedure geeft duidelijkheid en is voor ons positief afgerond.

Over Advocaatscore.nl