Mijn advocaad leeft met mij mee Ze is een topper en ik heb een goed gevoel gekregen van mijn advocaat Ze heeft het goed besproken met voorzitter En ik ben daar goed bij geholpen

Top advocate

Kordate handeling, goed overleg en korte lijntjes

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Professioneel, vakkundig, snel, accuraat en eerlijk.

Mijn zaak is behandeld door mr. M.J.A Beukers, Het was mijn eerste strafzaak en ik was niet thuis in deze wereld. Het maakte me onzeker maar Mr. gaf me het vertrouwen door alles goed uit te leggen. Mr. is zeer accuraat en pakt snel door. Geen poespas en lange verhalen maar handelen, je weet precies wat je aan Mr. hebt. Mr. blijft professioneel is eerlijk en komt op voor het recht van haar clienten. Ik hoop het nooit meer mee te maken, maar ik zou anderen deze top advocaat zeker aanbevelen!

Erg tevreden

Heel goed geholpen en makkelijk bereikbaar

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

zeer goed werk geleverd echt een top vrouw om aan te raden neemt de tijd en doet wat ze zegt !

topper zeer zeker aan te raden neemt haar tijd je hoeft maar te bellen en ze staat klaar topper !!!!!!

Mijn ervaring is uitstekend

Ben zeer goed geholpen tijdens mijn zaak.

Fijn, vertrouwelijk en duidelijk

Fijne ervaring vriendelijk ontvangen. Legt je alles uit als je nog nooit in zo een situatie bent gekomen. Is heel duidelijk en een vertrouwd gevoel om je verhaal te delen. Stelt je gerust en geeft je goede tips

Goede deskundige ondersteuning

Mr. Faber is stipt in zijn afspraken, communiceert duidelijk en neemt de nodige tijd om deskundig advies te geven zodat je je zelfzeker en ondersteund voelt. Met zijn aangename omgang creeert hij een sfeer van vertrouwen en veiligheid.

Top advocaat

Marie jose is goeie advocaat en weet wat ze doet. Ze haalt het beste resultaat voor haar cliënten. Zorgvuldig

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Zeer betrokken, prettige, behulpzame en kundige strafrechtadvocaat

Mijn ervaringen met Justus Faber zijn uitstekend. Hij heeft mij op twee verschillende gebieden geholpen. Ik ben in contact gekomen nadat ik een strafbeschikking opgelegd heb gekregen en ik vragen had over mogelijke strafbare feiten van de tegenpartij. Justus nam alle tijd voor een intake, heeft vervolgens het hele dossier gelezen en op basis daarvan een advies geformuleerd waarmee ik verder kon richting de politie. Daarnaast heeft Justus mij bijgestaan in een bezwaarprocedure tegen het opnemen van DNA door justitie. Wederom werd alle tijd genomen en was het bezwaar en advies helder en to the point. Hij heeft mij bijgestaan in de rechtbank, waar wij uiteindelijk gelijk hebben gekregen en het bezwaar gegrond verklaard is. Algemeen heb ik het contact met Justus Faber als heel open en vriendelijk ervaren. Betrokken, zorgvuldig en zeer laagdrempelig.

Altijd goed geholpen

Top mensen en jullie doen top jullie werk!

Goede advies

Ze heeft mijn dochter goed geholpen

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Goede hulp en zeer meedenkend

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

In zaak van mij zowel stief zoon en vriendin. Heb ik goede ervaringen gehad en goeie Communicatie bij eigen zaak heeft ze mij goed bij gestaan Zeer tevreden en aan rader

Vakkundig en betrokken

Deze mevrouw is zeer betrokken en geeft altijd antwoord en advies op vragen.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Een uitstekend advocatenbureau met goede steun, bemiddeling en ondersteuning in het gehele proces!

Top advocaat!

Topadvocaat

Een zaak waarvan ik dacht dat het niets wordt. Uiteindelijk liet mr. Faber toch zien dat Recht werd gedaan en heb ik de zaak gewonnen! Goed gedaan mr. Faber!

Deskundige advocaat

Justus staat mij vanaf het begin af aan al bij. Ook geeft hij deskundig advies. We gaan door tot gerechtigheid. Heel erg bedankt alvast tot nu toe!

Ik was goed geholpen

Mijn dossier was behandeld door een ervaren advocaat.

geweldige ervaring

ontzettend fijn geholpen heel erg op mijn gemak

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Mevr. Beukers heeft onze dochter heel goed bijgestaan!!

Mevrouw beukers heeft onze dochter super bij gestaan!! Wij zouden dit advocaten kantoor aan iedereen aanbevelen!!!

Hele vriendelijke goede advocaat

Top advocaat!!! Een aanrader voor iedereen met strafzaak goede samenwerking zeer tevreden

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Natuurlijk heeft marie jose beukers het weer geregeld niemand die t beter doet als haar verdacht van poging doodslag en vuurwapenbezit na 3 maanden eruit door onze topadvocate die al jaren topwerk levert

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Justus Faber is een heel kundige, behulpzame en sympathieke advocaat!

Ik heb een goede ervaring met de heer Faber. Hij heeft mij goed bijgestaan en is een heel kundige en betrokken advocaat.

• Geholpen door: Mr. C.W.J. (Justus) Faber

De beste avocaat die er is ze help me altijd met alles en ze komt altijd de avocaat is ook heel erg vriendelijk en heel lief xxx

Over Advocaatscore