MaMarie-Jose is one of the best Strafrecht Advocate

From our first meeting, she explained everything to me in terms I could easily understand and was always very responsive when I had questions outside our meetings. She handled my case with good professionalism, and the case was in my favour If anyone is looking for a knowledgeable Strafrecht Advocateat a great price, then go to Marie-Jose

Zorg voor oplossing

Na hulp nodig te hebben meteen geholpen !

Heel goede hulp

Heel fijne en rustige hulp met goede uitleg gehad

Top advocaat

Marie Jose is een hele kundige advocaat heeft goeie resultaat behaald. Ben zeer tevreden hoef me niet meer druk te maken om politie/justitie.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Fijn dat je ervoor de jeugdige bent, maar ouders ook belangrijk vind

Ik vind het super hoe je onze dochter hebt bijgestaan. Je staat open voor vragen vanuit ouders. Belangrijk want voor alle betrokkenen is dit een spannende aangelegenheid.

Een top advocaat

Top advocaat, erg vriendelijk en professioneel ging gelijk voor me aan de slag en met succes! Mijn dankbaarheid is groot!

Top advocaat

Heb hele goede ervaringen met marie jose. Geeft goed advies denkt mee heb mooie resultaat door haar bereikt. Met zo een advocaat hoef je je geen zorgen te maken om de politie.

Top!!

Merk dat mevrouw beukers erg haar best doet en nauwkeurig werkt. Ze heeft alles op alles gezet voor mij als client, en met succes!! Geen opmerkingen en alleenmaar bewondering voor haar inzet

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Goede communicatie en advies.

Ik ben zeer tevreden over haar werk als advocaat en betrokkenheid en haar advies.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Verhaal zeer sterk en inventief

Snel en goed contact. Verstand van zaken ook goed bereikbaar voor afspraken.

Zeer tevreden over Marie-José Beukers

Goed bijgestaan in zaak van minderjarige zoon, zeer duidelijk, betrokken en minder straf dan geeist, mooi! Hopelijk niet meer nodig in de toekomst, maar anders wil mijn zoon haar weer, erg tevreden.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Beste advocaat die ik ken!

Bereid alles altijd goed voor en sleept me altijd door de zittingen. Altijd strafvermindering!

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Super, eerlijk advies en korte lijntjes

Van het begin tot het einde heb ik het contact met Marie José erg positief ervaren. Ze is duidelijk in het hele proces. Persoonlijke benadering vond ik ook erg fijn. Daarnaast is ze punctueel en een grote steun als je voor een rechtzaak staat. Ook het feit dat het niet beter of mooier wordt gemaakt dan het gaat zijn vond ik echt prettig. Ik vind dat ik in mijn handen heb mogen knijpen dat ze destijds gebeld is om mij bij te staan.

Professioneel en vriendelijk geholpen

Ik ben door Marie-José heel fijn geholpen met mijn zaak! Het proces liep heel soepel en ik kon met mijn vragen altijd terecht.

Altijd een top advocaat

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Professionele ondersteuning over heel de lijn.

De advocaat gaf duidelijk advies. Maakte veel tijd om onze vragen te beantwoorden en stond ons tijdens de zitting op een professionele manier bij. Hij was zeer empatisch en stelde me gerust.

Super fijn!

Mijn ervaring was heel fijn. ik voelde me goed op mijn gemak en had het gevoel dat ik goed alles kon vertellen zonder dat hij een oordeel over mij gaf. Ik hoop natuurlijk dat ik geen advocaat meer nodig ga hebben, maar als ik het nog eens nodig heb raad ik dit bureau zeker aan!

• Geholpen door: Mr. C.W.J. (Justus) Faber

Altijd paraat met goed advies

Mijn ervaring met beukers & faber is zeer goed. Ze staan altijd voor je klaar met advies. In hun handen zit je in goede handen. Vriendelijk maar toch direct.

Geweldige Advocaten

Gewoon Goed !

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Prettig en resultaat gericht werken

Ik heb Marie ervaren als een eerlijk en capabel advocaat; met veel deskundigheid en betrokkenheid.

Zeer super advocaat !

Ik ben super tevreden met haar werking !!!

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Erg professioneel, betrokken en juridisch onderbouwd

Ik heb Justus als een zeer betrokken advocaat ervaren. Hij werkt erg professioneel met verstand van zaken wat blijkt uit zijn juridische onderbouwingen. Ook is hij in staat de standpunten en onderbouwingen goed te verwoorden, schriftelijk en mondeling, zowel naar de klant als naar de rechter. Tevens is Justus goed bereikbaar en de communicatie verloopt makkelijk en duidelijk.

• Geholpen door: Mr. C.W.J. (Justus) Faber

Mevrouw Beukers is een duidelijke en behulpzame advocaat

Mevrouw Beukers heeft mij geholpen met mijn zaak. Met vragen kan ik altijd terecht bij mevrouw Beukers en daar ben ik haar erg dankbaar voor.

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen en daar ben ik blij mee Fijn dat er goed geluisterd is naar mij verhaal om mij te helpen

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen en ik ben tevreden over de uitspraak.

Over Advocaatscore.nl