Duidelijke analyse en helder advies

De aangeleverde documenten werden zorgvuldig bestudeerd. De communicatie was helder en direct, alles verliep prettig en snel.

Goede beoordeling

Verzekeringspolis werd goed bestudeerd en er was voor mij helaas geen verdere vergoeding mogelijk. Zeer goede uitleg zodat ik vrede had met het negatieve resultaat voor mij

Professioneel, persoonlijk, betrokkenheid

Direct goed persoonlijk contact en adequaat antwoord op brief tegenpartij. Bedankt Janou Bergmans

met een luisterend oor

Met een luisterend oor bedoel ik dat er met geduld naar me werd geluisterd. Na een ruime heen en weer discussie kwamen we samen tot de juiste conclusie. De deskundigheid kan ik niet beoordelen.

• Deskundigheid N.v.t.

Fast and efective!

I was referred via the juridisch loket. Everything went smoothly and fast. Even though I am not able to speak dutch there was no problem with the comunication.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Goede duidelijke service

Goed geholpen en afhandelen van mijn zaak.

Vriendelijk en behulpzaam

Onze ervaring is goed ,altijd contact met 1 persoon en anders altijd iemand die u goed kan helpen . Allemaal even vakbekwaam.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Prettige, deskundige hulp

Goed advies, fijne ondersteuning en duidelijke uitleg van de mogelijkheden voor mijn case

• Geholpen door: Mr. Z. (Zoë) Heuts

Ik ben zeer tevreden met de snelle hulp en de toegankelijke wijze waarop gecommunicerd is.

Ik heb nooit eerder een advocaat hoeven inschakelen en wist niet wat ik kon verwachten. Er is meteen gehoor gegeven aan mijn verzoek om spoed. Het dossier leek niet ingewikkeld, maar ik heb de indruk dat het toch zeer zorgvuldig beoordeeld is. De communicatie verliep prettig, helder en laagdrempelig.

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Ik had een goed en vertrouwd gevoel dat het goed ging lopen

Ben heel goed geholpen

Geweldige en ruime Expertise

Heel bekwaam en geweldig/goede expertise. Uitvoering strikt en zeer behulpzaam. Luisterend oor en actief in meedenken en actie ondernemen. Doorgrondend.

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Hier wordt je gehoord, gezien en geholpen ,heel betrokkenl en deskundig.

Gedurende het hele traject hebben wij in dhr Geertsen een heel betrokken,deskundig , warm en geduldige mens gezien die ons met raad en daad bijstond.Wij konden hem altijd mailen of bellen en daar werd ook heel snel op gereageerd.Dat gaf vertrouwen en steun in een voor ons erg vervelende periode. Heel veel dank daarvoor!

Alles correct behandeld

Alles correct behandeld en U houdt zich aan gemaakte afspraken.

• Geholpen door: Mr. Z. (Zoë) Heuts

Heeft eigenlijk niks gedaan.

Ik werk in een apotheek en een week na mijn ziekmelding heeft mijn baas mijn medische gegevens opgehaald. Zo kon hij al mijn medicatie inzien van de afgelopen 5jaar. Hier stonden voor mij heel persoonlijke gegevens in. Mijn werk en privé situatie wil ik dan ook gescheiden houden. Mijn hulpvraag was ; heeft hij het recht daartoe? Wat zijn mijn rechten hierin? Haar advies was om mij te richten op mijn re-integratie proces, dit heb ik ook opgevolgd. Wat mij ten zeerste teleurgesteld heeft, is dat ik op de dag van vandaag nog steeds niet weet, of ik in mijn recht stond of niet. Ze heeft niet eens de moeite genomen, om die dingen voor mij uit te zoeken. Vervolgens spreek ik dit uit tegen haar, en draait erom heen omdat ik haar nog een andere vraag had gesteld over mijn verlof uren. Dit behoorde niet in de casus waarvoor ze betaald werd.. maar de casus waarvoor ze betaald krijgt, heeft ze makkelijk haar centjes mee verdiend. Dus zou ik haar aanbevelen? Duidelijk nee.

Betrokken en meedenkend

Heeft mij snel en kundig geholpen

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Zeer goede ervaring alles werdt duidelijk uitgelegd en mensen waren erg vriendelijk! MVG, Jelle Geurts

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Met een uitstekende voorbereiding de zaak in met goed gevolg als resultaat.

Meestee Geertsen heeft mij gedurende mijn zaak zeer professioneel geholpen en heeft oog voor detail en kijkt naar de persoon achter de zaak. Door de acties van meester Geertsen en de uitstekende voorbereiding is mijn zaak tot een zeer goed einde gebracht, waar het in eerste instantie leek dat het niet de gewenste kant op zou gaan. Al met al een absolute aanrader in het geval van nood.

Tevreden

Vriendelijke , behulpzame secretaresse. Mevr. Bergmans stond altijd voor mij klaar en maakte tijd om alles goed te verklaren.

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

Goede en vakkundig advisering en begeleiding.

Bondige en to-the-point advisering en pragmatische correcte begeleiding in de procesgang jegens de gemeente.

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

Goed advies met tips om mijn juridisch probleem op te lossen.

Mr. Vleeshouwers heeft mij goed geadviseerd en tips gegeven om mijn juridisch probleem in kaart te brengen en waar nodig geadviseerd om dit helder te communiceren.

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

professionele begeleiding vanaf het begin tot het einde

Als "slachtoffer" in een juridische strijd, heb je het al zwaar genoeg, doordat er situaties onstaan van onrecht en emotie en een gevoel dat je in een rollercoaster terecht bent gekomen. Dan is het een hele opluchting als er iemand met de juiste expertise is, die het hoofd helder houdt en je probeert met je benen weer op vaste grond komt te staan en alles relativeert en in goede banen leidt. Het hele zakelijke aspect in de advocatuur, heeft in mijn casus een heel menselijk karakter gekregen, waardoor de onzekerheid aan mijn kant een basis van vertrouwen en hoop heeft gegeven, maar ook veel duidelijkheid en pas op de plaats! Ik kan dus alleen maar zeggen dat je ondanks alles, "vreemde" mensen moet kunnen vertrouwen, die alle onzekerheden en onrechtvaardigheden voor je gaan oplossen om jezelf weer een groot stuk vertrouwen te kunnen geven in de maatschappij. Deze ervaring heb ik mogen meemaken bij van Dijk advocaten Maastricht. Dhr. Jeroen Vleeshouwers, verdient een tien met een griffel.

Uitstekend geholpen

Ontzettend tevreden over de manier waarop we tijdens onze zaak zijn bijgestaan. Niets dan lof voor meneer Geertsen.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Ik zie terug op prettig contact. Enige opmerking: soms een paar taalfoutjes in het advies en in een incidenteel geval moest ik wijzen op een nodige aanvulling.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Goed advies en afwikkeling bij ontslag

Mevrouw Bergmans heeft mij geholpen bij mijn ontslag. De communicatie ging perfect. Ze is makkelijk te bereiken per mail of via telefoon. Haar uitleg is duidelijk en is erg empathisch.

Hoogbrugstraat 72

6221 CS Maastricht