deskundig, snel en betrokken

Ingeschakeld om te sparren inzake arbeidsrecht. Ben daarbij snel en deskundig geadviseerd, waardoor weloverwogen keuze gemaakt kon worden.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Zeer atent en geruststellend.

Janou Bergmans heeft mij toen we het traject opstarte,zeer goed geholpen.

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

Goed, snel en deskundig contact

Mr. Vleeshouwers heeft mij uitstekend bijgestaan door zijn deskundigheid en betrokkenheid. Op alle verzonden e-mails werd direct telefonisch gereageerd. Hij nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Er werd ook direct contact opgenomen met de juridische afdeling van de belastingdienst. Zijn adviezen heb ik opgevolgd en dit heeft geleid tot een goede afwikkeling van mijn ontslag per 01-01-2024.

Geweldige ervaring

Wij zijn zeer tevreden over deze advocaat. Hebben veel vertrouwen gehad, en naar alle tevredenheid duidelijk met elkaar kunnen communiceren zowel telefonisch als schriftelijk. Afspraken zijn altijd goed nagekomen en het te behalen resultaat optimaal bereikt. Procedure gewonnen!

prima, professionele advisering.

Ik ben op adequate en professionele manier geholpen, geadviseerd in een voor mij moeilijke situatie. Zeer tevreden.

Uitstekend advies en bijstand

Mijn persoonlijke case is adequaat opgepakt door de heer Geertsen en hierbij ben ik bijzonder goed geadviseerd wat te doen. Tijdens de lopende kwestie regelmatig effectief contact gehad om uiteindelijk tot een uitstekend resultaat te komen. Bijzonder kundig advies en zeer persoonlijk!

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Dit was de eerste keer met een goede ervaring

Wij hebben onze problemen en overlast goed kunnen overbrengen. Er werd goed geluisterd. Goed advies waar we zeer blij mee waren. Hartelijk dank.

• Geholpen door: Mr. Z. (Zoë) Heuts

Guten Tag!

Ich danke innen noch mal an! fur alles was sie fur mich als kunde habenzi gemacht und ich wunsche innen viele erfolg weithet!

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Zeer plezierige en adequate ondersteuning

Mr. Geertsen heeft ons tijdens het langdurige en zich voortslepende geschil met en door onze buren steeds heel plezierig en adequaat ondersteund.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Oog voor het menselijke aspect

We zijn enorm tevreden door de ondersteuning van de jurist van Van Dijk advocaten. Gedurende het traject kwamen vervolgstappen tot stand in wederzijds overleg, waarbij we nauwkeurig werden geadviseerd. Ondanks dat de tegenpartij in eerste instantie afzag van "mediation" werd ons geadviseerd om van dit traject niet te makkelijk af te zien. De jurist gaf aan dat de gang naar de rechtbank een zeker optie was, maar gaf inzicht in de mogelijke duur waarbij ook een factor stress een rol kan gaan spelen. Daarop hebben we samen besloten om "mediation" in een andere setting hernieuwd voor te stellen aan de tegenpartij. De brieven van de jurist waren volgens mij ook voldoende krachtig om hier in tweede instantie wel op in te gaan door de tegenpartij. Uiteindelijk heeft dit geleid tot het sussen van de gemoederen en zijn we gezamenlijk met de tegenpartij tot een goede oplossing gekomen waarbij ook de relatie met de tegenpartij intact is gebleven.

Prima inlevingsvermogen en advies

Vriendelijke en behulpzame advocaat met prima inlevingsvermogen en deskundig advies. Houdt zich aan de gemaakte afspraken. Staat open voor dialoog.

Awesome

Atty. Wouter, help me at inve in my case and he's a helping hand!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Great lawyer

I'll be forever grateful for the help and reassurance I got for the duration of the case. I have recommended this law firm to all my friends and colleagues. Thank you !

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Uitstekende advocaat, die niet alleen vakbekwaam is maar ook tijd maakt, luistert en spiegelt

Een wereld van verschil met de arbeidsjurist van Achmea, waarbij ik zo'n beetje (juridisch) alles zelf moest uitzoeken. Mr. W.Geertsen gaf na overdracht van het dossier te kennen te gaan voor zijn cliënt, waarbij hij goed reflecteerde op de mogelijkheden en risico's voor de te kiezen aanpakken. Hij straalde kennis van zaken uit. Hierdoor bracht hij mij tot rust en kon ik het belangrijkste overdragen aan hem. Tijdens het gehele conflict op kantoor was hij mijn steun en toeverlaat en belangrijkste sparringpartner. Het verweer dat hij voor de rechtbank had opgezet was subliem. Ik denk een heel belangrijk onderdeel waarom ik de rechtszaak heb gewonnen. Daarnaast was hij heel goed te bereiken wanneer ik hem nodig had c.q. communiceerde hij snel en rustgevend.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Deskundigheid en begrip voor de situatie

Onze ervaring is dat meester Vleeshouwers onze belangen goed vertegenwoordigd heeft. Hij heeft zich verdiept in de zaak en ons gedurende het hele traject goed begeleid. Door het opstellen van de gedegen en vakkundige dagvaarding koos de tegenpartij voor een vaststellingsovereenkomst, in onze ogen omdat ze inzagen dat ze geen schijn van kans maakten. Hierdoor waren we in de positie om nog extra eisen ingewilligd te krijgen. Ook was de gang naar de rechter niet nodig en was de zaak eerder geregeld, waardoor er geen extra tijd en stress nodig was. Samengevat: meester Vleeshouwers heeft onze belangen vakkundig behartigd.

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Mr Bergmans heeft onze zaak behandeld. Overal hele snelle reactie op en ook heel snel alles geregeld. Ook alles in duidelijke taal voor ons, zodat alles ook te begrijpen was. Top!

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

Ik ben heel fijn geholpen

Ik heb de advocaat Janou als heel fijn ervaren. Ze nam de tijd voor mij en reageerde snel op mijn mails/telefoontjes. De zaak is in goede orde afgehandeld. Als ik in de toekomst nog eens een advocaat nodig zou hebben wil ik graag Janou weer.

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

Aided and followed with dedication

I was aided instantly and we came up with a plan of action. I was helped from beginning to end and received emails following up even towards the end to ensure that a solution had been found.

Vriendelijke, snel en direct

Super fijn dat ik direct contact kon krijgen. Kort advies mogen ontvangen. Dit was er duidelijk en kort en bondig. Echt super prettige manier van doen. En vriendelijke in het contact. Zou zo weer contact opnemen met Wouter Geertsen

Betrokken en helder advies

Op simpele wijze werden de stappen uitgelegd. Stand achter taktiek en client. Was goed bereikbaar wn reageerde snel op vragen/mails

Goed advies en begeleiding

Mr. Geertsen heeft mij deskundig bijgestaan. Je wordt gehoord en krijgt duidelijk uitleg en advies met betrekking tot de zaak.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Duidelijke analyse en helder advies

De aangeleverde documenten werden zorgvuldig bestudeerd. De communicatie was helder en direct, alles verliep prettig en snel.

Goede beoordeling

Verzekeringspolis werd goed bestudeerd en er was voor mij helaas geen verdere vergoeding mogelijk. Zeer goede uitleg zodat ik vrede had met het negatieve resultaat voor mij

Professioneel, persoonlijk, betrokkenheid

Direct goed persoonlijk contact en adequaat antwoord op brief tegenpartij. Bedankt Janou Bergmans

Hoogbrugstraat 72 6221 CS Maastricht

Over Advocaatscore.nl