Snel, eerlijk en zeer deskundig

De heer de Boer heeft mijn zoon bijgestaan, inzake ontzegging van zijn rijbewijs. De kwestie werd snel en zeer deskundig opgepakt!

• Betrokkenheid

Een zeer kundige proffesionele aanpak.

Er is maatwerk geleverd. Ik heb mij absoluut geen nummer gevoeld. Er werd met mij meegedacht hoe het verweer het best ingekleed kon worden. Met de uitmuntende uitkomst ben ik zeer te spreken over de aanpak. Er stond mij 8 maanden rijontzegging boven het hoofd. Ik vond dat ik legitieme redenen had om in hoger beroep te gaan. Dankzij Hein de Boer is dit in de uitspraak bevestigd. Ik heb geen rijopzegging opgelegd gekregen. Nogmaals dank voor uw hulp!

• Betrokkenheid

Kundig, kordaat en doet wat hij zegt, aanrader!

Mijn contact heb ik als zeer prettig ervaren. Hij is open, transparant en geeft indien nodig op alle vragen, vaak zeer snel, duidelijk antwoord. Hij heeft voor mij veel werk aan onderzoek, schrijven naar instanties en zorgen weggenomen. Ook, dankzij zijn kundigheid, heb ik snel een positieve uitslag ontvangen mbt advies/hulp waarom ik heb gevraagd.

• Betrokkenheid

Deskundig, to the point en vriendelijk

Ik zocht een advocaat voor mijn strafzaak. Via via kwam ik terecht bij mr. Hein de Boer. Hij heeft mij meteen gerustgesteld, de zaak helder uitgelegd en een toppleidooi gegeven met een vrijspraak als resultaat!

Snel en deskundig

Een zeer deskundige advocaat! Ik wilde het eerst zelf doen, maar ik kwam er niet uit. Na de snelle tussenkomst van de advocaat was het probleem opgelost. Voor iedereen die twijfelt: Hein de Boer is een topadvocaat!