De plaatsing van onze keuken is correct verlopen

De keuken is keurig geplaatst en uw monteur Toon had heel veel geduld om de lichtstrip op de muur te bevestigen. Dit was een led strip die uw monteurs nog nooit hadden gedaan en was veel werk om dit tot een keurig eindresultaat te brengen. Petje af voor Toon

Keurig werk afgeleverd

Keurig werk afgeleverd, sympathieke monteur en op tijd

Goed werk geleverd

De heren werkte netjes en vriendelijk Onze monteurs heten Adil en Abdel

Fantastische service

Marc heeft onze keuken gemonteerd in 3 dagen tijd. Hij heeft dit geweldig gedaan. Mooi afgemonteerd. Keurige uitleg, precies wat je mag verwachten.

Monteur Marc heeft top werk geleverd

Marc is een top monteur, alleen was er een verkeerde kast geleverd. Ik hoop dat Marc deze later kan plaatsen

Fijne monteur

Beleefd en aardig geweest, tevens hard gewerkt en dingen in overleg gedaan. We zijn blij met het resultaat.

Excellently, swift and friendly

Excellently, swift and friendly

Super vriendelijke en snelle hulp

Goed and snel probleem oplossen

Prettig om mee te werken. Snapt hoe het moet

Denkt in oplossingen!

Eindelijk en daar was Wesley L

Na ruim een jaar later en inmiddels het 4e aanrechtblad was daar onze redder Wesley L. Wat voor de andere monteurs erg lastig bleek te zijn om het aanrechtblad (bijna) naadloos te plaatsen (drie naden inclusief schiereiland) is het Wesley L wel gelukt en heeft de rest van de keuken ook nog even extra netjes afgewerkt. Dus heb je even geduld vraag dan naar Wesley L, Dan hoeft je keukenblad niet vier keer over maar ben je in 1x klaar zoals het hoort!

We zijn heel tevreden.

Uw monteur Jordy heeft de afgelopen 3 dagen een Van Diessenkeuken bij ons geïnstalleerd. Jordy is een vriendelijke en plezierige man en een harde werker. Ook is hij erg netjes en precies en werkt hij keurig volgens afspraak. De keuken is prachtig geworden, dankzij Van Diessen maar zeker ook dankzij Jordy!

In tweede instantie keurig geregeld

Deze mannen hebben de problemen van verkeerd en /of kapot geleverd keurig opgelost. Daarbij gaven ze handige tips over gebruik en onderhoud,

Lekker werkt

Aardige kerels, kan ze iedereen aanraden

Aardige man, alles netjes opgelost en ook nog gekeken naar een ander probleem en dit opgelost. Ook vriendelijk in de omgang.

Professionele servicemonteur

Bij een nieuwe keuken gaat er altijd wel iets niet goed. Om eea te verhelpen, zijn Toon en Joey als Service monteurs langs geweest. Ze zijn professioneel, open, eerlijk en willen vooral dat de keuken tip top gemonteerd is en naar wens van de klant. Zeer tevreden en aan te bevelen.

Fantastisch geholpen door Toon

Toon is vriendelijk en heeft uitstekend werk verricht. Er waren nog wat open eindjes voor wat betreft onze keuken maar Toon heeft alles mooi afgewerkt en creatief opgelost. We zijn zeer tevreden!

Super service

Alles wordt netjes geïnstalleerd en afgewerkt

Geduldig capabel

Toon is zeer capabel en begripvol, hij neemt de tijd om uitleg te geven.

Fijne Oplossing

Als dit over de eerste monteur Wesley zou gaat zou het 0 sterren zijn geweest. Toon kwam eigenlijk voor makkelijkere reparaties maar ontdekte onder andere niet goed aangesloten leidingen met een dikke lekkage als gevolg. Ik ben heel eerlijk ontzettend boos! We gaan hier ook 100% zelf nog een klacht over indienen bij Goergens, want ik begrijp niet hoe iemand zijn werk zo slecht kan doen. Met dat gezegd te hebben zijn we wel heel dankbaar voor toon die dit heeft opgelost en optijd heeft ontdekt voor ons!

Top resultaat

Proactief en secuur gewerkt, prettige communicatie, helemaal niets op aan te merken.

Prima geregeld

De monteurs waren zeer correct en werkte netjes. Ze deden ook net even het stapje harder om na installatie alles ook schoon ik te leveren

Very nice work

Very nice work and accommodating in English! Lots of work done and a bit of extra since it was necessary!

Top geregeld

Behulpzaam en denkt of the box voor oplossingen.

Vakkundig en vriendelijk!

Pieter was vakkundig en geduldig en bereid te luisteren naar onze zorgen en wensen! Hij voerde alles perfect uit en ging ook verder dan nodig door ons tips en advies te geven betreffend de keuken. Heel fijn en zeer aan te raden!

Aardige vent

Danny is een aardige kerel en netjes en schoon gewerkt, goede adviezen na installatie.

Minervum 7378

4817ZH Breda