Beland in de wet van Murphy’s

Waarbij het offertetraject helemaal prima ging, ging het daarna vreselijk mis. Slechte communicatie, onverwachte hogere kosten, omdat de omvormer niet meer leverbaar was en er een andere voor in de plaats kwam. De dakbedekking volgens hen niet goed was, maar uiteindelijk wel, nadat we 3x hebben aangegeven dat we de dakbedekking hebben vervangen voor nieuwe. De ankers werden geplaatst, wij daarvan de foto’s hebben gezien, maar bij plaatsing van de zonnepanelen, de rails niet paste. Misschien voortaan dit eerst maar even checken? Dus de helft werd geïnstalleerd en de andere helft pas na de juiste plaatjes op de ankers. De installatie is tig keer verplaatst, wegens allerlei bijzondere redenen. Nadat bijna alle zonnepanelen geplaatst waren, is er nog een kapot gegaan. Welnu, dan heb je echt alles gehad. 9 maanden na het tekenen van de offerte hadden we eindelijk de boel compleet en werkend. De mensen die eraan werken, meer dan prima vaklui, echt, maar de organisatie is werkelijk ruk!

Beste Jolande, Bedankt voor je eerlijke feedback en het fijne gesprek zojuist. Hoewel niet alles zoals gewenst is verlopen waarderen wij de terugkoppeling zodat we kunnen blijven verbeteren. Nu de installatie is geplaatst hopen we dat je kunt genieten van de groene en voordelige stroom. Met vriendelijke groeten, Raoul Esser

Geweldige service

Geweldige ervaring met Atlas tot nu toe. Er werd een afspraak gemaakt om langs te komen en Brian Pietersma kwam netjes op tijd op de afgesproken tijd. Ter plekke werd de situatie bekeken en een legplan geschetst. Terwijl wij ook offertes hebben aangevraagd en werd dit online afgewikkeld. Waar geen rekening mee gehouden werd met onze dakkapel die een paar maanden eerder gezet was. Maar Atlas maakt gebruik van een online database en daar stond ie netjes op :) Een paar dagen later hadden we de offerte al in huis. Wat volgens andere bedrijven niet kon, 11 panelen, lukte Atlas wel en ook netjes binnen de erfgrenzen. Ook werd heel duidelijk uitgelegd het verschil tussen serieel en parallel plaatsen en hoe het allemaal in zijn werk ging. Wanneer ik nog vragen had (2x) werd ik netjes teruggebeld door Brian. De dag dat de materialen geleverd werd; werd de dag ervoor nog netjes gemaild en gebeld om dit te bevestigen. Hetzelfde door de monteurs 's ochtends. Deze jongens gingen als een dolle. Waren netjes in taal, antwoord en enorm beleefd. Ik kon geen koffie, thee of drinken aan ze kwijt. Alleen maar werken. Hartelijk bedankt Bilal, Nasserdine en Nasim!!!!

Prima service en fijne mensen, zeer behulpzaam

Vanaf het eerste contactmoment was extra uitleg over zonne-energie, wattage, KwH, omvormers, bevestigingsmateriaal en opbrengsten nooit een probleem. Ik ben altijd goed te woord gestaan met een eerlijk advies. Ook na het akkoord bleef de service hoog, ook tijdens de installatie. Kortom ik zou zeker hier zonnepanelen aanschaffen.

Snel en vakkundig geïnstalleerd

Advies voor het traject van de bekabeling overgenomen, vakkundig en snel geïnstalleerd van hardware en software. Installatie is de volgende morgen met opkomende zon meteen gaan leveren. Goed advies over aanmelding bij energieleveren.nl

Prima geregeld! Komen afspraken na en keurig gewerkt!

Wat ik vooral mooi vind om te zien dat jullie toch relatief jonge monteurs het vertrouwen geven om zelfstandig deze klussen aan te pakken. Ze hebben dat prima gedaan. Zelf werk ik op een vo school en weet een beetje waar deze jongeren allemaal mee te maken krijgen. Dat je vanuit die situatie toch in staat bent op dit werk op tijd en goed af te ronden zegt iets over deze werknemers maar ook over het bedrijf. Een groot compliment daarvoor en een voorbeeld voor andere bedrijven.

Uitermate tevreden en een stukje vakwerk geleverd.

Uitermate tevreden over Atlas Power. Vakmensen die vriendelijk waren, goed overlegde en wisten wat ze deden. Goede uitleg over de werking van de panelen en mij hielpen met het installeren van de app op mijn telefoon. Ik kan het u aanbevelen op met dit bedrijf zaken te doen.

goed advies en nette installatie

Kanttekenening: Toen de monteur ziek was op de dag van plaatsing en we gebeld werden, was ons niet duidelijk dat de panelen/materialen wel werden bezorgd. Eerder was de bezorging ook veranderd omdat de vrachtwagen stuk was. Die was blijkbaar gemaakt. Ook stond de man die de dakdoorvoer kwam maken voor onze deur, terwijl wij hadden begrepen dat alles niet doorging. Wij willen graag weten waar we aan toe zijn, dat was niet helemaal het geval.

Keurige installatie door kundige mensen

Dit is al onze derde installatie van Atlas Power bij ons en altijd tevreden over de mensen, het materiaal en de service.

top !

Wat een fijn bedrijf ! daar kunnen nog heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen ! Vanaf de offerte tm de plaatsing is alles volgens plan verlopen. Fijne monteurs die echt meedenken en een heldere uitleg geven.

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie met Atlas over de levering en installatie van de panelen. Vriendelijk personeel tijdens voorbereiding en installatie zelf.

Ok

Niet zoals gepland, ze doen hun best om het te fixen, alle vertrouwen in.

De installatie is goed verlopen.

De installatie door Atlas hebik als prettig ervaren. Twee aardige monteurs genaamd David en Kees. Ze hebben de klus goed uitgevoerd en de overgebleven spullen netjes afgevoerd. alleen 1 opmerking na installatie viel mijn wifi signaal weg. (nadat de stroom ongeveer 1 uur uitgeschakeld. was. wat bleek het euvel te zijn de zonnepanelen zijn met een vaste draad aan de modum aangesloten. Aangezien ik wifiversterkers gebruikt 3 stuks gaf dat een conflict met de modum. maar dit probleem is opgelost.

Top advies icm professionele montage

Kundige adviseur en vriendelijke en professionele montage ploeg hebben ervoor gezorgd dat ons systeem keurig op tijd doet wat er is belooft. Ook de nazorg mbt tot aanmelding etc werd goed geregeld en begeleid.

De monteurs waren netjes optijd, vriendelijk en snel. Binnen enkele uren was alles geïnstalleerd en werkend!

Panelen zijn geplaatst , aardige monteurs en hebben alles netjes opgeleverd . Communicatie vooraf is prima verlopen en afspraken worden nagekomen.

Goed, zorgvuldig, vriendelijk

Nette afhandeling; onverwachte meerkosten goed opgelost; keurige montage; aardige monteur

Van begin tot eind voorspoedig verlopen.

Fijn bedrijf met kundig personeel. Duidelijk over offerte tot eind leggen. Goed georganiseerd. Nabellen of alles naar wens is verlopen. Zeker aan te bevelen.

Hele vriendelijke heren, die een goede service geleverd hebben.

Vanaf de offerte t/m de oplevering hebben wij goed contact gehad met de medewerkers van Atlas. Deze service zal Atlas veel meer klanten opleveren!

Goed bedrijf, goede service

Nadat wij een afspraak Hadden gemaakt voor het opmaken van een offerte kregen we al snel bericht. Eerst ging dit online en hadden we snel een offerte. Vervolgens snel de afspraak voor de schouw kunnen maken, waarna de panelen geplaatst zijn. Alles ging vlotjes en jongens waren top die de panelen gelegd hebben

Goed werk

Mijn ervaring is dat Atlas Power vakmensen levert met het leggen van de panelen. Service en uitleg fantastisch is.

goede en vlotte service , correct personeel die netjes werken, gewoon top.

Een onvoldoende.

Komt afgesproken levertijd niet na. Was 6-8wk. Werd 16wk. Je wordt niet op de hoogte gehouden over de status van de levering. Je dient zelf te bellen naar Atlaspower om informatie. Panelen in de offerte waren niet leverbaar. Een alternatief kosteloos aangeboden die duurder waren. Anders zou de levertijd nog langer duren. Materiaal zou 2 dagen voor montage geleverd worden. Dit ging niet door. Moet je zelf weer voor bellen. Kreeg ik horen dat de monteurs op de montage datum zelf het materiaal zouden mee nemen. Op de montage dag waren de monteurs op de afgesproken tijd aanwezig. Ze gingen ervan uit dat het materiaal al geleverd zou zijn en hadden dus niets meegenomen. Monteur heen en weer gereden, duur 2 uur. Die dag kon men niet alle panelen monteren i.v.m. de harde wind. 2 weken later een nieuwe afspraak gemaakt. Heb ik wederom zelf over moeten bellen. De overige panelen die nog gemonteerd zouden worden zat er op één een kras. Deze zou bij de volgende montage afspraak omgeruild worden. Jullie raden het al, het nieuwe paneel hadden de monteurs niet bij zich. Uiteindelijk hebben ze wel alle panelen gemonteerd (incl. degene met kras) . Helaas waren er bij de montage 2 dakpannen naar beneden gegleden en hierdoor was het platte dak ernstig beschadigd. Dit was dezelfde dag (lees; vrijdagavond 20.00u) vakkundig opgelost door een dakdekker uit Ermelo. Top bedrijf. Wederom zelf een afspraak gemaakt om het paneel met kras om te ruilen voor een nieuwe. En dan ben je benieuwd hoeveel energie wek ik dan op. Ik heb een link via de mail gekregen echter deze was van een andere woning in mijn woonplaats. Nogmaals bellen…….dezelfde dag is dit wel opgelost. Concreet; alle lof voor de monteurs’. Echter je wordt door Atlaspower niet op de hoogte gehouden over de status van de montage/levering. Tevens wordt er niet intern gecommuniceerd met de planning en de monteurs. Maar dien je dus zelf regelmatig te bellen.

Ze hebben een goede babbel, maar de service is laag

Offerte zat netjes in elkaar, goed advies gekregen. Maar plaatsing en werking van het product is niet wat je er van mag verwachten. Al sinds de plaatsing bezig om alle panelen werkt te krijgen. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. Als ik het bedrijf aan de telefoon heb wordt je netjes te woord gestaan alleen verdere actie duurt lang of blijft uit. Na een slechte start heeft het bedrijf zich op een positieve manier herpakt. Communicatie werd helder en duidelijk, ontkennende ook niet meer de storingen van de onderdelen waardoor de zonnepanelen niet goed werkte. Hier konde ze overigens niets aan doen, dit lag bij de fabrikant. Toen de defecte onderdelen weer geleverd werden hebben ze het zo snel mogelijk vervangen en werken de zonnepanelen al 3 maanden na volle te vredenheid Ik wil een compliment geven aan de dame die deze vervelende uitdaging op zich genomen heeft en het na te vredenheid heeft afgehandeld. Want ze stond wel in de frontlinie op alles op te vangen en daar juist op te handelen.

Beste Albert, Leuk om te zien dat je onze service toch goed hebt ervaren en bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback te geven. We zorgen ervoor dat het compliment op de juiste plek terechtkomt en helpen je graag weer in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Atlas Power

Heel goed werk.

Heel goed werk geleverd. Proffesionele monteurs. Aansluit kabel perfect weggewerkt. Zonnepanelen naar wens gemonteerd zodat eventuele toekomstige panelen ernaast gemonteerd kunnen gaan worden. Goede uitleg over werking app.

Prima geregeld.

Alles volgens de afspraken uitgevoerd.

Hoge Eng-Oost 24

3882TN Putten

085 0470468

Over Atlas Power

Atlas Power wil haar steentje bijdragen aan het verduurzamen van de wereld, we zetten onze schouders onder de wereld en dragen haar deels mee. Vanuit deze gedachten is Atlas Power ontstaan. Twee fanatieke ondernemers die gezamenlijk al meer dan 10 jaar ervaring hebben binnen de zonnepanelen sector zijn het bedrijf gestart met als visie om steeds te blijven innoveren. Dit doen we door nauw betrokken te zijn bij de klant en hen zo open en eerlijk mogelijk te informeren over onze producten. Met als missie te werken aan een duurzaam milieu leggen we sterk de focus op de kwaliteit van onze producten en service, en bieden deze aan voor een zo scherp mogelijke prijs. www.atlaspower.nl