Beste Miranda, Bedankt voor je Review. Helaas waar mensen werken worden wel eens foutjes gemaakt en we zullen dit zeker intern oppakken. We hebben elkaar net telefonisch gesproken en besproken hoe we de schade voor u gaan oplossen. Hopelijk kunnen we het zo naar tevredenheid afronden. Groet, Jacolina!
Beste Martijn, Bedankt voor de opbouwende kritiek, hier hebben wij veel aan om onze kwaliteit te verbeteren. Het legplan is inderdaad iets anders geworden, hoewel dit verder geen negatieve invloeden heeft, is het uiteraard vervelend als het na een schouw toch net niet gaat liggen zoals verwacht. Daarnaast was er een monteur in opleiding mee die net gestart was, dit kan wat raar overkomen inderdaad wanneer iemand de hele dag beneden staat toe te kijken, dit hadden wij beter kunnen communiceren Ik ben blij dat alles wel netjes en strak op het dak ligt en dat alles goed werkt. Op het gebied van communicatie kunnen wij zeker nog wat verbeteren, en reviews als deze zijn daarom erg leerzaam 😊 Groet, Nathan!
Beste Hans, Wij hebben meerdere malen met elkaar gesproken, waarbij ik zo goed mogelijk heb geprobeerd uit te leggen wat de oorzaak van het probleem is. Jouw netspanning in huis is namelijk veel te hoog (252 volt), dit zorgt voor uitval van omvormers bij pieken, zodat jouw apparatuur in huis niet verder beschadigd wordt door een te hoge netspanning. Dit is heel vervelend uiteraard, maar er is maar één bedrijf die jou hiermee kan helpen, en dat is jouw netbeheerder Liander. Ook heb ik je opties gegeven om dit op te lossen, namelijk verzwaren naar 3 fase en/of de netbeheerder aansporen om de kabels te verzwaren in jouw wijk. Ik zou je graag willen helpen, maar je plaatst het probleem van deze oorzaak op de verkeerde plek. Het verlies dat jij zal hebben qua opbrengst is een paar procent per jaar, omdat het enkel uitvalt bij zeer zonnig weer, maar jouw apparatuur in huis kan hier ook schade aan ondervinden. Daarom raad ik je met spoed aan om wel verdere actie te ondernemen. Ik weet niet goed wat ik hierin nog verder voor je kan betekenen. Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden was met onze adviseur en de installateurs, en ik snap dat dit allemaal heel vervelend is, maar fijn om te horen dat je buiten dit probleem eigenlijk heel tevreden bent 😊 Groet, Nathan
Atlas Power wil haar steentje bijdragen aan het verduurzamen van de wereld, we zetten onze schouders onder de wereld en dragen haar deels mee. Vanuit deze gedachten is Atlas Power ontstaan. Twee fanatieke ondernemers die gezamenlijk al meer dan 10 jaar ervaring hebben binnen de zonnepanelen sector zijn het bedrijf gestart met als visie om steeds te blijven innoveren. Dit doen we door nauw betrokken te zijn bij de klant en hen zo open en eerlijk mogelijk te informeren over onze producten. Met als missie te werken aan een duurzaam milieu leggen we sterk de focus op de kwaliteit van onze producten en service, en bieden deze aan voor een zo scherp mogelijke prijs. www.atlaspower.nl
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.