Netjes en goed gewerkt, en volgens afspraak verlopen.

Goed team wat de panelen kwam leggen, netjes en beleefd, en lekker doorgewerkt met z’n allen.

The person who installed was really professional and helpful so negatives to report.

Good experience with Atlas power. Delays with installation though but otherwise a decent experience.

• Would you recommend us? Yes

Prima geadviseerd door Ravano en goed werk afgeleverd. Alles werkt perfect.

Geweldig bedrijf top monteurs

De monteurs die bij ons de zonnepanelen hebben gelegd Zijn klantvriendelijk Goede kennis en inzicht Werken netjes Leveren Goede kwaliteit van werk Wij waren super goed tevreden Ik kan Atlaspower iedereen aanbevelen

Indien geen schade zou het prima zijn, zo wel wens ik u veel succes en sterkte.

Als de installatie goed verloopt zal het vast top zijn, indien er schade ontstaat ben je bij Atlas helaas bij de verkeerde partij. Communicatie is niet de sterkste kant en afspraken worden meermaals niet nagekomen. Een excuses vind ook niet plaats. Samenvattend: Midden mei 2022 offerte gekregen, vertraagde installatie eind September 2022. Laatste afhandeling betreft schade 1 mei 2023. Vertraagde plaatsing (2 maanden) Slechte communicatie Slechte schadeafhandeling. Meerder schades bij installatie: Kapot dakraam Hoofdzekering doorgebrand Lekkage Na een afspraak midden mei een offerte gekregen die we akkoord hebben gegeven, levering zou rond richting eind juli worden. Na akkoord offerte zou contact worden genomen om een datum te plannen, na een week zelf contact opgenomen aangezien er geen contact was opgenomen. Hierbij bericht gekregen door nog meer leveringsproblemen met omvormers het onbekend was wanneer ze het konden leveren (het lijkt me dat ze dit een week eerder ook al wisten?). Uiteindelijk gebeld, zou 19 september worden. Dit werd dan weer uitgesteld tot 26 september. 26. Panelen lagen er toen op, moesten nog worden aangesloten. Kabel zou binnendoor gaan zoals bij de offerte besproken, alleen met boren leek dit lastig te gaan en moest er toch nog geschouwd worden, prima. Ze zouden in ieder geval de meterkast nog voorbereiden. Met deze voorbereiding was de hoofschakelaar niet afgesloten door de monteur, kortsluiting (naast dat dit uiteraard gevaarlijk is..), hoofdzekering doorgebrand en moesten Stedin dit laten fixen. Na zelf telefonisch contact te zoeken, foto's gemaakt van de geplande kabelroute en de week daarna gepland dat deze werden aangesloten. Aansluiting is toen afgerond en panelen werkte. Na ontvangst factuur Stedin is deze direct door de monteur betaald. De monteur zou het dakraam regelen, dit is niet gebeurd. Deze is later ontslagen en in november wanneer wij zouden verwachten dat het raam geleverd zou worden, bleek nog niets gedaan. Pa

Zeker aan te bevelen

Prima partij, goede service en kennis van zaken.

alles ging naar wens. vriendelijk personeel en kundig

Vriendelijke monteurs goed uitgelegd

geweldig

Alleen op een paar beschadigingen na , {wat natuurlijk gecompenseerd gaat worden} Ben ik zeer tevreden !!!

Echt een aanrader, Atlas Power voor je zonnepanelen

Alles verliep prima. Vanaf de offerte tot en met het plaatsen. Snel contact waar nodig. Goede service. Goed personeel, netjes, beleefd en heel efficient. Voor de stenen die eruit moesten kon meteen een stratenmaker geregeld worden om ze weer netjes terug te plaatsen. Ik zeg: doen!

Fijne mensen die goed werk leveren

Fijn adviesgesprek waarnaar vrij vlot akkoord gegeven. Maand voor plaatsen gebeld voor een afspraak. Dag van te voren nog een herinnering en de dag zelf met 3u klaar. Vriedenlijke nette mensen.

Ondanks deze bloed hete weer hebben de heren uiters goede werk geleverd. Alle bedrading die binnen in huis zijn, zijn zeer netjes verwerkt. Ben zeer blij met het gehele afwerking.

Hele plezierige en goede installatie

Na een heel goed eerste intake gesprek besloten wij te kiezen voor AtlasPower. Daarna verliepen de contacten wat stroef door moeilijke bereikbaarheid en matige respons. De installatie echter was heel erg goed. Hele plezierige en vakkundige installateurs die uiterst netjes werkten. Niets dan lof.

Onze ervaring is dat het bedrijf uit zeer kundig, prettig en vriendelijk personeel bestaat die hun werk serieus nemen. Contacten en afspraken liepen volgens afspraak en alles werd goed geinstalleerd.

top gozers.

ze waren allemaal erg vriendelijk , hulp saam .

Na een informatie gesprek waar alle aspecten van zonnepanelen aan bod kwamen Heb ik hun advies opgevolgd en gedurende het proces tot plaatsing werd keurig op de hoogte gehouden hoe e.e.a. zou gaan lopen. Toen uiteindelijk de plaatsing zou gaan plaats vinden werd ik tijdig geïnformeerd over het feit dat plaatsing bij derde uitliep en ik de dag er op aan de beurt zou zijn. De dag van plaatsing kwam er een jongeman die uiterst vriendelijk en bekwaam bleek te zijn Wat mij betreft een prima afhandeling van de plaatsing en daarna van het verwerken van de administratieve handelingen

GEWELDIG

Atlas is een goed bedrijf,wij kunnen niet al het personeel beoordelen. Maar met degene waar wij mee te maken hebben gehad. Alle lof,goed en verantwoord werk geleverd, Liefde voor hun vak,goede uitleg, vriendelijk,en heel netjes in de omgang met ons als klant. Dit zijn kerels waar de maatschappij mee vooruit kan ga zo voort. Dus bij deze. Jongens nog maals bedankt.

Geen goed advies.

Afgelopen week weer door atlas power benaderd omdat ik een wat minder review had geschreven over de kwaliteit van de aangebrachte zonnepanelen. Ik vraag mij af of er meer klanten ervaring hebben met het uitvallen van één of meerdere panelen. Dat gebeurt bij ons meerdere malen per dag. Atlas power heeft dit nooit in een gesprek aangegeven dat het mogelijk is dat het gebeurt, ze leggen de fout bij het netwerk leverancier Liander. Nu vraag ik het bij meerdere bewoners hier in de buurt die geen van allen hun panelen hebben aangeschaft ij Atlas Power, en zij hebben nooit problemen. Het advies is om 3 fase aan te vragen bij Liander met 400 euro aan kosten. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het aan de stroom voorziening ligt. Nogmaal beste mensen kijk zelf eens in de app en controleer of het bij jullie ook gebeurt en schrijf een review.

Beste Hans, Wij hebben meerdere malen met elkaar gesproken, waarbij ik zo goed mogelijk heb geprobeerd uit te leggen wat de oorzaak van het probleem is. Jouw netspanning in huis is namelijk veel te hoog (252 volt), dit zorgt voor uitval van omvormers bij pieken, zodat jouw apparatuur in huis niet verder beschadigd wordt door een te hoge netspanning. Dit is heel vervelend uiteraard, maar er is maar één bedrijf die jou hiermee kan helpen, en dat is jouw netbeheerder Liander. Ook heb ik je opties gegeven om dit op te lossen, namelijk verzwaren naar 3 fase en/of de netbeheerder aansporen om de kabels te verzwaren in jouw wijk. Ik zou je graag willen helpen, maar je plaatst het probleem van deze oorzaak op de verkeerde plek. Het verlies dat jij zal hebben qua opbrengst is een paar procent per jaar, omdat het enkel uitvalt bij zeer zonnig weer, maar jouw apparatuur in huis kan hier ook schade aan ondervinden. Daarom raad ik je met spoed aan om wel verdere actie te ondernemen. Ik weet niet goed wat ik hierin nog verder voor je kan betekenen. Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden was met onze adviseur en de installateurs, en ik snap dat dit allemaal heel vervelend is, maar fijn om te horen dat je buiten dit probleem eigenlijk heel tevreden bent 😊 Groet, Nathan

Beland in de wet van Murphy’s

Waarbij het offertetraject helemaal prima ging, ging het daarna vreselijk mis. Slechte communicatie, onverwachte hogere kosten, omdat de omvormer niet meer leverbaar was en er een andere voor in de plaats kwam. De dakbedekking volgens hen niet goed was, maar uiteindelijk wel, nadat we 3x hebben aangegeven dat we de dakbedekking hebben vervangen voor nieuwe. De ankers werden geplaatst, wij daarvan de foto’s hebben gezien, maar bij plaatsing van de zonnepanelen, de rails niet paste. Misschien voortaan dit eerst maar even checken? Dus de helft werd geïnstalleerd en de andere helft pas na de juiste plaatjes op de ankers. De installatie is tig keer verplaatst, wegens allerlei bijzondere redenen. Nadat bijna alle zonnepanelen geplaatst waren, is er nog een kapot gegaan. Welnu, dan heb je echt alles gehad. 9 maanden na het tekenen van de offerte hadden we eindelijk de boel compleet en werkend. De mensen die eraan werken, meer dan prima vaklui, echt, maar de organisatie is werkelijk ruk!

Beste Jolande, Bedankt voor je eerlijke feedback en het fijne gesprek zojuist. Hoewel niet alles zoals gewenst is verlopen waarderen wij de terugkoppeling zodat we kunnen blijven verbeteren. Nu de installatie is geplaatst hopen we dat je kunt genieten van de groene en voordelige stroom. Met vriendelijke groeten, Raoul Esser

Geweldige service

Geweldige ervaring met Atlas tot nu toe. Er werd een afspraak gemaakt om langs te komen en Brian Pietersma kwam netjes op tijd op de afgesproken tijd. Ter plekke werd de situatie bekeken en een legplan geschetst. Terwijl wij ook offertes hebben aangevraagd en werd dit online afgewikkeld. Waar geen rekening mee gehouden werd met onze dakkapel die een paar maanden eerder gezet was. Maar Atlas maakt gebruik van een online database en daar stond ie netjes op :) Een paar dagen later hadden we de offerte al in huis. Wat volgens andere bedrijven niet kon, 11 panelen, lukte Atlas wel en ook netjes binnen de erfgrenzen. Ook werd heel duidelijk uitgelegd het verschil tussen serieel en parallel plaatsen en hoe het allemaal in zijn werk ging. Wanneer ik nog vragen had (2x) werd ik netjes teruggebeld door Brian. De dag dat de materialen geleverd werd; werd de dag ervoor nog netjes gemaild en gebeld om dit te bevestigen. Hetzelfde door de monteurs 's ochtends. Deze jongens gingen als een dolle. Waren netjes in taal, antwoord en enorm beleefd. Ik kon geen koffie, thee of drinken aan ze kwijt. Alleen maar werken. Hartelijk bedankt Bilal, Nasserdine en Nasim!!!!

Prima service en fijne mensen, zeer behulpzaam

Vanaf het eerste contactmoment was extra uitleg over zonne-energie, wattage, KwH, omvormers, bevestigingsmateriaal en opbrengsten nooit een probleem. Ik ben altijd goed te woord gestaan met een eerlijk advies. Ook na het akkoord bleef de service hoog, ook tijdens de installatie. Kortom ik zou zeker hier zonnepanelen aanschaffen.

Snel en vakkundig geïnstalleerd

Advies voor het traject van de bekabeling overgenomen, vakkundig en snel geïnstalleerd van hardware en software. Installatie is de volgende morgen met opkomende zon meteen gaan leveren. Goed advies over aanmelding bij energieleveren.nl

Prima geregeld! Komen afspraken na en keurig gewerkt!

Wat ik vooral mooi vind om te zien dat jullie toch relatief jonge monteurs het vertrouwen geven om zelfstandig deze klussen aan te pakken. Ze hebben dat prima gedaan. Zelf werk ik op een vo school en weet een beetje waar deze jongeren allemaal mee te maken krijgen. Dat je vanuit die situatie toch in staat bent op dit werk op tijd en goed af te ronden zegt iets over deze werknemers maar ook over het bedrijf. Een groot compliment daarvoor en een voorbeeld voor andere bedrijven.

Uitermate tevreden en een stukje vakwerk geleverd.

Uitermate tevreden over Atlas Power. Vakmensen die vriendelijk waren, goed overlegde en wisten wat ze deden. Goede uitleg over de werking van de panelen en mij hielpen met het installeren van de app op mijn telefoon. Ik kan het u aanbevelen op met dit bedrijf zaken te doen.

goed advies en nette installatie

Kanttekenening: Toen de monteur ziek was op de dag van plaatsing en we gebeld werden, was ons niet duidelijk dat de panelen/materialen wel werden bezorgd. Eerder was de bezorging ook veranderd omdat de vrachtwagen stuk was. Die was blijkbaar gemaakt. Ook stond de man die de dakdoorvoer kwam maken voor onze deur, terwijl wij hadden begrepen dat alles niet doorging. Wij willen graag weten waar we aan toe zijn, dat was niet helemaal het geval.

Over Atlas Power

Atlas Power wil haar steentje bijdragen aan het verduurzamen van de wereld, we zetten onze schouders onder de wereld en dragen haar deels mee. Vanuit deze gedachten is Atlas Power ontstaan. Twee fanatieke ondernemers die gezamenlijk al meer dan 10 jaar ervaring hebben binnen de zonnepanelen sector zijn het bedrijf gestart met als visie om steeds te blijven innoveren. Dit doen we door nauw betrokken te zijn bij de klant en hen zo open en eerlijk mogelijk te informeren over onze producten. Met als missie te werken aan een duurzaam milieu leggen we sterk de focus op de kwaliteit van onze producten en service, en bieden deze aan voor een zo scherp mogelijke prijs. www.atlaspower.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.