Goed geïnstalleerd

De vriendelijke monteurs hebben goed werk geleverd en alles netjes geïnstalleerd. Echter bij vertrek stond de omvormer op de wachtstand en deed niets; geen vermogen opgewekt en geen contact met het portal. Dit zou na enige tijd goed komen. Na 4 uren contact opgenomen en dit als storing gemeld. Men heeft kennelijk navraag gedaan en in een een telefoontje meldde de monteur dat een stekker vergeten was. Deze heb ik zelf geplaatst en na 2 minuten was de omvormer en het portal in bedrijf. Met enige vertraging kwam alles goed.

Duidelijk, snel, alles werkt prima na installatie. Heel tevreden.

Ervaren als zowel professioneel als prettig.

Goede service, professioneel en communicatief duidelijk. Door weer en leveringsproblemen helaas wat later gemonteerd dan gepland. Door vaklui kundig en snel 10 panelen gemonteerd bij een temperatuur van 28 gr. Alle rommel keurig meegenomen.

Goede materialen, kundig geïnstalleerd

Op de afgesproken datum zijn de zonnepanelen gelegd zoals in de offerte stond. Een dag later hadden we lekkage, omdat de dakpannen niet goed waren teruggelegd. Erg zuur natuurlijk. Een belletje naar Atlas Power en het was binnen 2 uur opgelost. Nu hopen dat ze eventuele restschade redelijk vergoeden. Blijken niet alleen te werken met eigen installateurs, terwijl dit wel gezegd was in het adviesgesprek.

Beste Miranda, Bedankt voor je Review. Helaas waar mensen werken worden wel eens foutjes gemaakt en we zullen dit zeker intern oppakken. We hebben elkaar net telefonisch gesproken en besproken hoe we de schade voor u gaan oplossen. Hopelijk kunnen we het zo naar tevredenheid afronden. Groet, Jacolina!

Wij zijn positief!

Eind vorig jaar voor het in eerst in contact gekomen Atlas Power, met Ravano als contactpersoon en in januari dit jaar hebben wij uiteindelijk akkoord gegeven. Ravano heeft ons goed advies gegeven en ook mede door de goede ervaringen hebben wij hebben wij gekozen voor Atlas Power. Gister 31 juli was het eindelijk zo ver, de panelen zijn bij ons gelegd. Ondanks dat het redelijk slecht weer was, zijn ze toch gekomen en alles is zeer vlot gegaan en beide monteurs hebben erg netjes gewerkt. Ook de collega die bij ons de meterkast heeft vervangen heeft dit snel en netjes gedaan. Als we dan toch 1 minpunt zouden moeten noemen is het de lange levertijd, maar dit is netjes van te voren aangegeven en dit was ook het geval bij andere partijen. Wij zullen Atlas Power zeker aanbevelen!

Teleurgesteld in Atlas Power

Na veel wikken wegen, toch voor Atlas Power gekozen, ook al was de offerte hoger dan andere partijen, maar vanwege reputatie én omdat ze uit dezelfde woonplaats komen, voor Atlas Power gekozen. Twee keer van legplan gewijzigd op de dag dat de monteurs er zijn om de panelen te leggen, terwijl er op voorhand een "expert" was langs geweest om te kijken hoe en wat. Als ik vraag aan de monteur of hij mij nog een leer wil uitleggen wat het nieuwe legplan is, word ik toegesnauwd dat hij dat toch net heeft uitgetekend. Ik verwachtte ervaren monteurs, hieronder versta ik ook servicegerichte mensen die ook begrijpen dat ik hier voor bijna €8000 op het dak aan het leggen ben. Één van die monteurs heeft de hele dag met zijn handen in zijn zakken in mijn tuin gehangen, staat zonder te vragen mijn huis te filmen. Die monteurs staan de hele dag zonder te vragen te roken in mijn tuin. Ik zou Atlas Power dan ook niet aanraden bij anderen. Ik dacht met de keuze te maken voor een duurdere partij, dan ook voor betere service te hebben gekozen. Dit is dus helemaal niet waar. Uiteindelijk liggen de panelen netjes op mijn dak en werkt alles naar behoren, maar de route er naartoe is teleurstellend en voor dit geld vind ik dat zonde.

Beste Martijn, Bedankt voor de opbouwende kritiek, hier hebben wij veel aan om onze kwaliteit te verbeteren. Het legplan is inderdaad iets anders geworden, hoewel dit verder geen negatieve invloeden heeft, is het uiteraard vervelend als het na een schouw toch net niet gaat liggen zoals verwacht. Daarnaast was er een monteur in opleiding mee die net gestart was, dit kan wat raar overkomen inderdaad wanneer iemand de hele dag beneden staat toe te kijken, dit hadden wij beter kunnen communiceren Ik ben blij dat alles wel netjes en strak op het dak ligt en dat alles goed werkt. Op het gebied van communicatie kunnen wij zeker nog wat verbeteren, en reviews als deze zijn daarom erg leerzaam 😊 Groet, Nathan!

Tevreden over hele proces (verkoop tot installatie)

Meerdere offertes (proberen) aan te vragen via diverse partijen. Atlas Power was de enige die de moeite nam om iemand langs te sturen en op basis van onze situatie een offerte te maken. Contact met verkoop was goed en ook voor de aanleg nog een paar keer contact gehad en altijd prima verlopen. Helaas duurde de levering wat langer dan gepland. Zouden in maart de panelen krijgen is uiteindelijk juli geworden. Wel duidelijk op de hoogte gebracht van de reden van vertraging. Dus jammer dat we een paar maanden moesten wachten, maar wel een goede communicatie hierover. Levering ook erg tevreden, contact met de planning heel goed. Installeren van de panelen ging erg goed, vriendelijke jongens die snel en netjes hebben opgeleverd en duidelijke uitleg hebben gegeven.

Netjes en goed gewerkt, en volgens afspraak verlopen.

Goed team wat de panelen kwam leggen, netjes en beleefd, en lekker doorgewerkt met z’n allen.

The person who installed was really professional and helpful so negatives to report.

Good experience with Atlas power. Delays with installation though but otherwise a decent experience.

• Would you recommend us? Yes

Prima geadviseerd door Ravano en goed werk afgeleverd. Alles werkt perfect.

Geweldig bedrijf top monteurs

De monteurs die bij ons de zonnepanelen hebben gelegd Zijn klantvriendelijk Goede kennis en inzicht Werken netjes Leveren Goede kwaliteit van werk Wij waren super goed tevreden Ik kan Atlaspower iedereen aanbevelen

Indien geen schade zou het prima zijn, zo wel wens ik u veel succes en sterkte.

Als de installatie goed verloopt zal het vast top zijn, indien er schade ontstaat ben je bij Atlas helaas bij de verkeerde partij. Communicatie is niet de sterkste kant en afspraken worden meermaals niet nagekomen. Een excuses vind ook niet plaats. Samenvattend: Midden mei 2022 offerte gekregen, vertraagde installatie eind September 2022. Laatste afhandeling betreft schade 1 mei 2023. Vertraagde plaatsing (2 maanden) Slechte communicatie Slechte schadeafhandeling. Meerder schades bij installatie: Kapot dakraam Hoofdzekering doorgebrand Lekkage Na een afspraak midden mei een offerte gekregen die we akkoord hebben gegeven, levering zou rond richting eind juli worden. Na akkoord offerte zou contact worden genomen om een datum te plannen, na een week zelf contact opgenomen aangezien er geen contact was opgenomen. Hierbij bericht gekregen door nog meer leveringsproblemen met omvormers het onbekend was wanneer ze het konden leveren (het lijkt me dat ze dit een week eerder ook al wisten?). Uiteindelijk gebeld, zou 19 september worden. Dit werd dan weer uitgesteld tot 26 september. 26. Panelen lagen er toen op, moesten nog worden aangesloten. Kabel zou binnendoor gaan zoals bij de offerte besproken, alleen met boren leek dit lastig te gaan en moest er toch nog geschouwd worden, prima. Ze zouden in ieder geval de meterkast nog voorbereiden. Met deze voorbereiding was de hoofschakelaar niet afgesloten door de monteur, kortsluiting (naast dat dit uiteraard gevaarlijk is..), hoofdzekering doorgebrand en moesten Stedin dit laten fixen. Na zelf telefonisch contact te zoeken, foto's gemaakt van de geplande kabelroute en de week daarna gepland dat deze werden aangesloten. Aansluiting is toen afgerond en panelen werkte. Na ontvangst factuur Stedin is deze direct door de monteur betaald. De monteur zou het dakraam regelen, dit is niet gebeurd. Deze is later ontslagen en in november wanneer wij zouden verwachten dat het raam geleverd zou worden, bleek nog niets gedaan. Pa

Zeker aan te bevelen

Prima partij, goede service en kennis van zaken.

alles ging naar wens. vriendelijk personeel en kundig

Vriendelijke monteurs goed uitgelegd

geweldig

Alleen op een paar beschadigingen na , {wat natuurlijk gecompenseerd gaat worden} Ben ik zeer tevreden !!!

Echt een aanrader, Atlas Power voor je zonnepanelen

Alles verliep prima. Vanaf de offerte tot en met het plaatsen. Snel contact waar nodig. Goede service. Goed personeel, netjes, beleefd en heel efficient. Voor de stenen die eruit moesten kon meteen een stratenmaker geregeld worden om ze weer netjes terug te plaatsen. Ik zeg: doen!

Fijne mensen die goed werk leveren

Fijn adviesgesprek waarnaar vrij vlot akkoord gegeven. Maand voor plaatsen gebeld voor een afspraak. Dag van te voren nog een herinnering en de dag zelf met 3u klaar. Vriedenlijke nette mensen.

Ondanks deze bloed hete weer hebben de heren uiters goede werk geleverd. Alle bedrading die binnen in huis zijn, zijn zeer netjes verwerkt. Ben zeer blij met het gehele afwerking.

Hele plezierige en goede installatie

Na een heel goed eerste intake gesprek besloten wij te kiezen voor AtlasPower. Daarna verliepen de contacten wat stroef door moeilijke bereikbaarheid en matige respons. De installatie echter was heel erg goed. Hele plezierige en vakkundige installateurs die uiterst netjes werkten. Niets dan lof.

Onze ervaring is dat het bedrijf uit zeer kundig, prettig en vriendelijk personeel bestaat die hun werk serieus nemen. Contacten en afspraken liepen volgens afspraak en alles werd goed geinstalleerd.

top gozers.

ze waren allemaal erg vriendelijk , hulp saam .

Na een informatie gesprek waar alle aspecten van zonnepanelen aan bod kwamen Heb ik hun advies opgevolgd en gedurende het proces tot plaatsing werd keurig op de hoogte gehouden hoe e.e.a. zou gaan lopen. Toen uiteindelijk de plaatsing zou gaan plaats vinden werd ik tijdig geïnformeerd over het feit dat plaatsing bij derde uitliep en ik de dag er op aan de beurt zou zijn. De dag van plaatsing kwam er een jongeman die uiterst vriendelijk en bekwaam bleek te zijn Wat mij betreft een prima afhandeling van de plaatsing en daarna van het verwerken van de administratieve handelingen

GEWELDIG

Atlas is een goed bedrijf,wij kunnen niet al het personeel beoordelen. Maar met degene waar wij mee te maken hebben gehad. Alle lof,goed en verantwoord werk geleverd, Liefde voor hun vak,goede uitleg, vriendelijk,en heel netjes in de omgang met ons als klant. Dit zijn kerels waar de maatschappij mee vooruit kan ga zo voort. Dus bij deze. Jongens nog maals bedankt.

Geen goed advies.

Afgelopen week weer door atlas power benaderd omdat ik een wat minder review had geschreven over de kwaliteit van de aangebrachte zonnepanelen. Ik vraag mij af of er meer klanten ervaring hebben met het uitvallen van één of meerdere panelen. Dat gebeurt bij ons meerdere malen per dag. Atlas power heeft dit nooit in een gesprek aangegeven dat het mogelijk is dat het gebeurt, ze leggen de fout bij het netwerk leverancier Liander. Nu vraag ik het bij meerdere bewoners hier in de buurt die geen van allen hun panelen hebben aangeschaft ij Atlas Power, en zij hebben nooit problemen. Het advies is om 3 fase aan te vragen bij Liander met 400 euro aan kosten. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het aan de stroom voorziening ligt. Nogmaal beste mensen kijk zelf eens in de app en controleer of het bij jullie ook gebeurt en schrijf een review.

Beste Hans, Wij hebben meerdere malen met elkaar gesproken, waarbij ik zo goed mogelijk heb geprobeerd uit te leggen wat de oorzaak van het probleem is. Jouw netspanning in huis is namelijk veel te hoog (252 volt), dit zorgt voor uitval van omvormers bij pieken, zodat jouw apparatuur in huis niet verder beschadigd wordt door een te hoge netspanning. Dit is heel vervelend uiteraard, maar er is maar één bedrijf die jou hiermee kan helpen, en dat is jouw netbeheerder Liander. Ook heb ik je opties gegeven om dit op te lossen, namelijk verzwaren naar 3 fase en/of de netbeheerder aansporen om de kabels te verzwaren in jouw wijk. Ik zou je graag willen helpen, maar je plaatst het probleem van deze oorzaak op de verkeerde plek. Het verlies dat jij zal hebben qua opbrengst is een paar procent per jaar, omdat het enkel uitvalt bij zeer zonnig weer, maar jouw apparatuur in huis kan hier ook schade aan ondervinden. Daarom raad ik je met spoed aan om wel verdere actie te ondernemen. Ik weet niet goed wat ik hierin nog verder voor je kan betekenen. Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden was met onze adviseur en de installateurs, en ik snap dat dit allemaal heel vervelend is, maar fijn om te horen dat je buiten dit probleem eigenlijk heel tevreden bent 😊 Groet, Nathan

Over Atlas Power

Atlas Power wil haar steentje bijdragen aan het verduurzamen van de wereld, we zetten onze schouders onder de wereld en dragen haar deels mee. Vanuit deze gedachten is Atlas Power ontstaan. Twee fanatieke ondernemers die gezamenlijk al meer dan 10 jaar ervaring hebben binnen de zonnepanelen sector zijn het bedrijf gestart met als visie om steeds te blijven innoveren. Dit doen we door nauw betrokken te zijn bij de klant en hen zo open en eerlijk mogelijk te informeren over onze producten. Met als missie te werken aan een duurzaam milieu leggen we sterk de focus op de kwaliteit van onze producten en service, en bieden deze aan voor een zo scherp mogelijke prijs. www.atlaspower.nl