Snel, goed en volgens afspraak

Van gesprek tot montage. Zeer tevreden. Prettige monteurs. Vakkundig. En binnen 3 uur lag de hele montage keurig op het dak.

Goede monteurs, oplossingsgericht

Alles volgens afspraken geregeld en geleverd, goede support

Goede en snelle service

Na vele offertes te hebben ontvangen hebben we voor Atlas Power gekozen omdat ze bij ons uit de regio komen en hoog aangeschreven staan qua service en de zonnepanelen tegen een goede prijs konden plaatsen. De levering an sich ging zeer soepel. Na een ochtend en middagje doorpakken hadden de twee vriendelijke installateurs alle panelen liggen en alle elektra aangesloten. Enig minpunt: op de dag dat de schouw plaatsvond - een aantal dagen voor de plaatsing - gaf de medewerker van Atlas Power aan dat er weliswaar een aanpassing aan de meterkast nodig was, maar dat de kosten daarvoor slechts €100 zouden bedragen. Een dag voor de plaatsing werd ik gebeld door Atlas met de mededeling dat er meer aanpassingen nodig waren en dat de kosten €800 zouden bedragen. Daar baalde ik natuurlijk wel van. Zeker aangezien ik heel snel moest laten weten of dat akkoord was. Ik heb toen geschakeld met onze eigen installateur en die gaf aan dat de aanpassing inderdaad wel nodig was en dat de geschatte kosten ook klopte. An sich dus geen groot probleem, maar ik vond het vervelend dat we in dat stadium werden verrast met deze extra kosten. Liever had ik het meteen bij de schouw gehoord.

overeengekomen afspraken en leveringen op topkwaliteit.

Mijn eerste ervaring met een vorig bedrijf staan in schril contrast met wat ik nu ervaren heb met Atlas. De afspraken over levering zijn op een bijzondere prettige wijze ingevuld en afgewerkt. Bekwame en zeer vriendelijke monteurs hebben alles geïnstalleerd en fouten van de vorige installateur hersteld.

correct

Vanaf eerste persoonlijke gesprek waarin we onze wensen kenbaar hebben gemaakt en door Atlas Power adviezen werden gegeven, hadden we een goede indruk en dat is tot en met de oplevering gebleven. Het werk werd correct uitgevoerd door de medewerkers. Een fijn team, zo te zien, en op elkaar ingespeeld.

Uitstekende service!

Nadat we, na het plaatsen van de panelen, een lekkage ontdekten is deze heel adequate door Atlas opgelost. Daarnaast nog kosteloos een paneel van de achterkant van onze woning naar de voorzijde verplaatst.

Prima service en snelle plaatsing

Prima service en snelle plaatsing

goed, waren nette monteurs

het waren allemaal nette monteurs, komen afspraken na, werken snel, alle vragen werden keurig beantwoord.....PRIMA

Zonnepanelen en Laadrobot werken prima.

Afstemming tussen de mensen op de werkplek en de planning kan beter. Er was onduidelijkheid bij de mensen wie wat zou doen. De laadpaal kon na installatie op vrijdag 19 januari nog niet gebruikt worden. Ook niet na langdurig overleg met het kantoor personeel. Op woensdag 24 jan. was dit snel geregeld. Vorige week een alert gemeld maar tot op heden geen reactie( behalve ontvangstmelding) gekregen. Werkzaamheden op het dak kostte onnodig te veel gebroken pannen.

Een bedrijf die we allemaal zoeken

Men heeft 3 week geleden ( begin jan 2024) bij mij de panelen geplaatst. Vanaf begin ( aug 2023) een serieus reactie op een info gesprek gehad, zij komen ook op locatie. Erg duidelijk de verschillen van de systemen aangegeven en geen verkooppraatje alleen. Offerte duidelijk, ook toen ik minder panelen wilde was eea geen probleem en offerte werd aangepast. Na besluit heeft men snel planning ec afgestemd en ook nagekomen. Eindelijk weer eens een bedrijf die doet wat ze zeggen. En naast beste prijs ook de goedkoopste uiteindelijk. Eigenlijk krijgen ze een tien !! De andere 6! bedrijven, vielen allemaal af door gebrek aan serieus gesprek, gebruik van oudere systemen of gewoon te duur

op alle fronten perfectie

Zowel offertegesprek, levering van alle benodigdheden werden volgen juist afspraak geleverd. Het plaatsen van de panelen verliep zeer vlot. Ik kan Atlas Power zonder schroom van harte aanbevelen. Vriendelijke en deskundige mensen.

Heel tevreden

Heel tevreden Aardige monteurs, gingen netjes te werk Panelen waren snel geïnstalleerd

Medewerkers waren prettig en meedenkend

Zoals boven beschreven, alleen jammer dat er niet was nagedacht over de isolatie van de kruipruimte. Pluspunt was de meedenkende en prettig in de omgang collega van jullie genaamd Thomas.

Aardig en snel

Goede service, aardige mensen en als de panelen er eenmaal zijn dan liggen ze snel op het dak.

Laadpaal: keurige begeleiding en monteurs. Slechte afhandeling van meldingen

Ik heb twee producten afgenomen bij Atlas Power. Zonnepanelen en een laadpaal. Deze review gaat over de laadpaal. De begeleiding (verkoper) was erg prettig. Hij was kundig, dacht mee, zocht uit en was niet opdringerig. De monteur(s) waren aardig, beleefd en redelijk netjes. De eerste monteur deed er erg lang over, maar ja het was ook vrijdag. Helaas heeft hij het niet afgemaakt. Daarna ging het gauw bergafwaarts: melding gemaakt dat het werk niet af was én geen accounts gelopen waren. Binnendienst nam onbeleefd mijn melding aan. Gaf geen prioriteit aan, 3 keer gebeld, technische dienst deed/doet er weken over, gaf geen terugkoppeling en nog steeds is het niet opgelost. Voor wat betreft laadpalen raad ik ze niet aan. Hopelijk gaat het beter met de zonnepanelen.

Beste Kees, Dankjewel voor je beoordeling. We zullen deze kwestie aanpakken om ervoor te zorgen dat je in de toekomst een betere service-ervaring hebt. Ons technisch team zal er alles aan doen om het laadpaal-probleem zo snel mogelijk op te lossen. We waarderen je positieve opmerkingen over onze verkoper en monteurs, en we zullen blijven werken aan het verbeteren van onze service om een algehele positieve ervaring te garanderen. Nogmaals bedankt voor jouw feedback. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Raoul

Goede communicatie en installatie

Prima communicatie over offerte, planning, en kundige en aardige installateurs. Allemaal eigen mensen dus geen vage onderaannemers. Heel erg tevreden!!

Goede ervaringen.

Afspraken worden nagekomen. Nette en correcte monteurs. Planning liep gesmeerd door optimale communicatie.

Goed en vakkundig.

Alles komt goed!

We zijn uiteindelijk zeer tevreden over de montage van onze zonnepanelen en het contact met Atlas. Helaas verliep niet alles volgens planning en waardoor onze panelen later geplaats werden dan verwacht. Gelukkig was het contact hierover met de planning van Atlas goed en werd er elke keer naar oplossingen gezocht. Ook het contact met onze adviseur Brain Pietsma verliep goed. We ontvingen uiteindelijk een compensatie en een mooie cadeaubon voor het ongemak. Dit hebben we zeer gewaardeerd. Dus alles komt goed en laat de zon nu maar gaan schijnen.

Goede ervaring , communicatie met bedrijf goed. Klantvriendelijk.

We zijn tevreden over het installeren van de panelen en vervanging van de groepenkast. De kabel voor de kookplaat is door een misverstand iets later aangebracht. Dit is ook prima in orde gekomen. Levering duurde wat langer dan verwacht.

Zeer tevreden over de installatie

Twee geleden heb ik 18 zonnepanelen laten installeren. Ik ben zeer tevreden over het team van 3 installateurs. Ze waren vriendelijk, werkten snel en hebben de boel netjes achtergelaten na duidelijke instructies te hebben gegeven.

Komen afspraken na, nette instalatie

Gekozen voor Atlas omdat ze lokaal zijn (regio) en omdat ze netjes de kosten details gaven ipv totaal prijs. Hierbij kon ik ook zien welke onderdelen er werden geinstalleerd en dat deze onderdelen ook elders beschikbaar zijn/waren, wel een fijn idee dat je niet afhankelijk bent van een partij indien nodig in toekomst bij reparatie/vervanging. Monteurs waren vriendelijk en hard werkend en lieten (in vergelijking met soms anderen) de boel relatief netjes achter, alles ging in goed overleg. Service desk ook bereikbaar en duidelijk. Je krijgt het gevoel dat je ook nadat er geleverd en betaald is nog steeds klant bent.

Perfecte service

Perfecte service, zowel het eerste gesprek thuis. Heel duidelijk uitgelegd waarom er voor welke panelen etc gekozen wordt. De installatie ook geweldig, ook hier duidelijke uitleg en snelle service! Top, bedankt Atlas!

Alles is vlot gegaan de heren die het hebben geplaatst zijn vakkundig en heel vriendelijk

Alle werkzaamheden uitgevoerd zoals besproken.

De voorlichting aan huis door Mike Denissen kwam eerlijk en betrouwbaar over. Het email verkeer tussendoor was prettig. Over de uitvoering van de werkzaamheden door Max,Jimmy en Victor zijn wij zeer tevreden. Allen van Atlas Power waarmee wij kontakt hebben gehad waren zeer netjes en vriendelijk.

Hoge Eng-Oost 24

3882TN Putten

085 0470468

Over Atlas Power

Atlas Power wil haar steentje bijdragen aan het verduurzamen van de wereld, we zetten onze schouders onder de wereld en dragen haar deels mee. Vanuit deze gedachten is Atlas Power ontstaan. Twee fanatieke ondernemers die gezamenlijk al meer dan 10 jaar ervaring hebben binnen de zonnepanelen sector zijn het bedrijf gestart met als visie om steeds te blijven innoveren. Dit doen we door nauw betrokken te zijn bij de klant en hen zo open en eerlijk mogelijk te informeren over onze producten. Met als missie te werken aan een duurzaam milieu leggen we sterk de focus op de kwaliteit van onze producten en service, en bieden deze aan voor een zo scherp mogelijke prijs. www.atlaspower.nl