Eindelijk persoonlijk leaseadvies op maat

Voor ons wagenpark wilden we nu eens echt goed geadviseerd worden in de mogelijkheden. Dat hebben we meer dan gevonden bij debesteleasedeal.nl. Complimenten hoeveel tijd er voor ons vrijgemaakt werd. Voor ons zijn jullie nu onze partij wanneer er auto's in ons wagenpark aan vervanging toe zijn. Tot de volgende!

Uitstekende ervaring!

Uitstekende ervaring gehad. Goede service en prettig contact met de medewerkers, wat heeft geleidt tot een mooie leasedeal op maat.

Helder en betrouwbaar

Ik heb ondertussen al meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Naar volle tevredenheid! Keer op keer de beste deal, zonder kleine lettertjes of verborgen kosten. Bedankt en tot de volgende alvast!

Uitstekend!

Alles volgens afspraak gegaan, kortom super geregeld!

Erg tevreden

Inderdaad de beste lease deal. Goede prijs en waar anderen de door mij gevraagde auto niet op korte termijn konden leveren (zeer lange levertijden door tekort aan onderdelen) lukte het hen wel er nog ergens een in voorraad te vinden. Heel prettig en vakkundig contact met Wim van Essen. Dank!

De beste leasedeal

Top advies, denk interactief mee met de klant. Denkt na over lease maar ook over gebruik en toepassing. Gewoon meerwaarde voor het aankoop proces!

Complimenten voor jullie service

Top service! Vrijdag contact opgenomen, donderdag 6 dagen later stond de auto voor de deur. Duidelijk en helder verhaal. Mijn complimenten!

Altijd goed!

De beste leasedeal.nl is voor mij Floris. Al jaren plezier van zijn service. Hij neemt altijd de tijd om de beste deal en uitvoering voor me te regelen. Ook nu weer, doordat ik meer kilometers ben gaan rijden kon ik zonder problemen overstappen van benzine naar diesel. En weer een topwagen! Dank. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden!

Persoonlijk, broodnuchter en integer

Het onderscheidend vermogen van debesteleasedeal.nl is dat ze persoonlijk, broodnuchter en integer zijn. Deze zachte componenten waren voor mij de doorslaggevende factor.

Komen altijd hun beloftes na!!

Vanochtend heb ik mijn tweede leaseauto ontvangen via debesteleasedeal.nl. Floris bracht hem samen met de leasemaatschappij langs. Volledig coronaproof, maar nog belangrijker; hij werd als een cadeautje gepresenteerd. En zo voelt het ook! De service van debesteleasedeal.nl is uitstekend. Ze hebben rekening gehouden met al mijn wensen en de beste leaseauto voor mij uitgezocht. Daarnaast zijn ze altijd bereikbaar voor vragen en leggen de mogelijkheden en het leasecontract helder uit. En nog gratis ook. Kortom; ik wil nooit meer een auto leasen zonder debesteleasedeal.nl! Bedankt Floris!

Snel en vakkundig

de beste lease deal heeft me voor de tweede eer weer geholpen met de aanschaf van een lease auto. Het voordeel is dat ze goed en vakkundig de markt kennen en dat ik me bezig kan houden met mijn core business.

perfect geholpen

Enige jaren geleden in contact gekomen met Erik Drent van debesteleasedeal.nl Destijds lukte het niet om tot een deal te komen. Onlangs weer contact gelegd met Erik en hij heeft aan de hand van mijn specificaties een geschikte auto uitgezocht, inruil van mijn voorgaande auto netjes afgestemd en geholpen met het onderbrengen van een financial lease constructie. Alle keurig in transparantie en openheid en ook niet onbelangrijk scherp op de prijs.

Debesteleasedeal.nl zorgt ervoor dat we ons wagenpark tegen de gunstigste voorwaarden kunnen leasen.

Erik Drent heeft ons geholpen met een onderzoek naar het voor ons bedrijf meest passende automerk. Vervolgens heeft hij na een grondige inventarisatie een vergelijk gemaakt tussen verschillende (lease)aanbieders. Uiteindelijk is er een aanbieding op maat uitgekomen waarmee we zo'n 20 auto's vervangen hebben tegen betere voorwaarden dan we voorheen hadden. Het heeft mij veel tijd bespaard en er is een heel goede deal gemaakt! Ik zal in het vervolg zeker weer een beroep op debesteleasedeal.nl doen.

objectief en deskundig advies gecombineerd met een uitstekende service

onafhankelijk en objectief advies? Zoek niet verder! Wim reageerde snel en deskundig met een goede vergelijking. Zelfs na de keuze voor een ander aanbod bleef wim mij bijstaan met adviezen. Wim bedankt voor de service en zal jullie iedereen aanbevelen.

Een echte aanrader.

debesteleasedeal is een bedrijf die jou compleet ontzorgt! Korte lijnen en veel kennis van zaken heeft en jou begrijpt wat je wensen zijn. Kortom, een bedrijf om een fijn zaken mee te doen.

super geregeld

zeer goed gecommuniceerd en gecoördineerd. het heeft ons duizenden Euro's gescheeld.

Goed en ongedwongen contact gehad met Erik. Zaken worden vlot en flexibel geregeld en je wordt op de hoogte gehouden van de status en ontwikkelingen.

Zeer goede ervaring

Ik werd prettig geholpen door deBesteleasedeal.nl Erik is een goede man die voor mij een vergelijk heeft gemaakt met verschillende lease maatschappijen en heeft niet alleen de goedkoopste maar ook de meest completere lease maatschappij voor mij gevonden. Alles waar ik om vroeg heeft hij perfect geregeld daarom geef ik hun een 10 en zou ze altijd aanraden.

Verrassend, snel en precies de auto die ik zocht.

Wim reageert supersnel en alert en luistert goed naar wat je wilt en komt dan met de perfecte auto die je zoekt. Echt helemaal geweldig en wij zijn super tevreden met onze Volvo XC60 die precies aan onze wensen voldoet. Ik raad iedereen aan om met debesteleasedeal.nl in zee te gaan. Een betere partij kun je zeker niet vinden!

Top service en denkt met mij mee!

Onverwachts hield mijn oude auto er mee op. Floris dacht met mij mee en binnen een korte tijd stond er een prachtig geleasde Mini voor de deur! De service van debesteleasedeal is super, laagdrempelig, je kunt ze overal voor bellen en krijgt de beste deal. Ze stoppen niet bij het afsluiten van het contract, maar gaan verder waar (naar mijn ervaring) anderen stoppen. Heren, dank jullie wel voor de goede service!

Goed geholpen met mijn nieuwe leaseauto

Duidelijke uitleg, kundig personeel.

Erik Drent is zeer vriendelijk, correct en makkelijk bereikbaar. Hij reageert zeer snel op e-mails. Hij heeft in korte tijd de juiste auto voor mij gevonden!

Goed bij de hand genomen met de keuze van de auto en het advies welk lease plan.

Goede en snelle service

Ik had op korte termijn een bus nodig, Floris heeft mij hierbij super goed geholpen. Goede en snelle service!

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Deskundig en snel en goed geholpen

Machlaan 5 9761TK Eelde

06 - 572 362 68

Over Debesteleasedeal.nl

Debesteleasedeal.nl levert een softwareoplossing waarmee bedrijven het aanvraag-, vergelijk- en bestelproces van hun wagenpark eenvoudig versnellen en automatiseren. Deze unieke oplossing bespaart de gebruiker gemiddeld 4 tot 8 uur per leaseauto. Hiermee tillen ze het gemak en de transparantie in de zakelijke autoleasemarkt naar een nieuw niveau. Aanvragen, vergelijken en leasen. Meer weten? Neem dan eens een bezoek op de website of bel: 085 - 023 09 50