Fijne partij, zijn zeer betrokken en reageren snel, niets is te veel.

Deskundig Betrokken Adviseur Snel En geduldig Aanrader als jezelf geen tijd en ruimte hebt om zelf het te regelen.

Fijne en snelle dienstverlening.

Ik ben goed geholpen en er werd op een goede manier meegedacht.

Snelle service en heldere communicatie

Er kon op basis van mijn omschrijvingen snel een passende auto worden gevonden.

Heeft mij enorm ontzorgt in het woud van lease

Snelle en duidelijke adviezen. Hebben mij enorm geholpen om de beste deal te krijgen. En heel fijn één aanspreekpunt.

Goede persoonlijke service

Ik ben zeer goed begeleid in het proces van het uitzoeken van een nieuwe leaseauto. Overzichtelijke methode en communicatie en begeleiding bij vragen is goed en snel. Een vast contactpersoon welke de vragen goed afgehandeld.

Zeer scherpe prijs en zeer goed geholpen.

Ik ben erg goed geholpen door Floris. Hij maakt het gehele proces begrijpelijk en zorgde tevens voor een zeer scherpe deal voor mijn nieuwe auto.

Geheel ontzorgd: top!

Debesteleasedeal.nl heeft mij geheel ontzorgd in het regelen van mijn lease auto waardoor ik kon focussen op datgene waar ik goed in ben. Top!

Prima!

Snel en vakkundig geholpen door Floris en Wouter!

Goed geregeld, meedenkend

Erg tevreden met Wouter als contactpersoon. Zo onderhield hij regelmatig contact en zocht hij mee voor de best mogelijke opties. Ook het stukje advies en oog voor detail was een zeer waardevolle toevoeging. Mede hierdoor geholpen aan een prachtige auto.

Goed en duidelijk geholpen.

Goed meegedacht met de wensen die ik had voor een auto. De communicatie verliep goed en ik werd snel geholpen zodra ik een vraag had.

Uitstekende service!

Uitstekende service, kan ik iedereen aanraden. Als zeer snel heb ik enkele lease aanbiedingen gekregen waar ik dan ook snel een passende keuze heb kunnen maken. Men is zeer flexibel bij debesteleasedeal. Nu nog wachten tot de auto geleverd wordt.

Uitstekend geholpen, erg prettige ervaring.

Erg fijn geholpen door Wouter. Aan de voorkant uitstekend meegedacht met het kiezen van een auto.

Service was goed

Hele fijne service

Ik ben bij het uitzoeken van mijn nieuwe leaseauto erg goed geholpen. Debesteleasedeal heeft het hele proces van uitzoeken uit handen genomen. Hierdoor hebben ze mij aan een erg goede deal kunnen helpen!

Nieuwe leasedeal was snel en goed geregeld!

Nieuwe leasedeal was snel en goed geregeld! De medewerkers van debesteleasedeal.nl staan klaar voor al je vragen en zijn prettig in de omgang.

Goed geluisterd en gewerkt!

Denkt goed mee en prima uitgezocht op basis van aangeleverde informatie en wensen.

Ze doen wat ze zeggen!

Heel blij met Erik Drent als contactpersoon. Hij is super benaderbaar, altijd bereikbaar en denkt mee om tot de beste oplossing te komen. Helemaal super!

Transparant en persoonlijk!

Fijn en transparant contact met aandacht voor de mens. Overzichtelijke offertes en vervolgens goed persoonlijk contact en iemand die echt met je meedenkt!

Snel en makkelijk

De communicatie is altijd snel en goed. De afspraken worden nagekomen en er word altijd meegedacht met de situatie.

Ik ben enorm goed en vlot geholpen door de medewerkers van debesteleasedeal.nl! Bedankt voor de bemiddeling!

uitstekend

goede hulp om een auto uit te zoeken en service.

Fantastische service en goede oplossingen voor onze autos

Perfect geregeld

In verband met de lange levertijden van sommige auto's waren we op zoek naar een jong gebruikte auto. Erik heeft de perfecte auto voor ons gevonden. We zijn zeer tevreden over het hele traject van het vergelijken van de offertes tot en met het sluiten van de beste deal.

Goed en duidelijk contact snelle levering

Goed service. Je wordt fantastisch en snel geholpen.

Meedenkend, vriendelijk en de beste deal!

Het contact met Erik verliep vanaf moment 1 super fijn. Er werd gevraagd naar mijn wensen en kreeg voldoende informatie toegestuurd om de keuze voor mijn leaseauto te maken. Door mijn enthousiaste (lees: ongeduld) wilde ik graag updates ontvangen rondom het proces van offertes en bestelling van mijn auto. Deze heb ik altijd gekregen. Door de beste lease deal heb ik daadwerkelijk de beste deal gekregen!

Over Debesteleasedeal.nl

Debesteleasedeal.nl levert een softwareoplossing waarmee bedrijven het aanvraag-, vergelijk- en bestelproces van hun wagenpark eenvoudig versnellen en automatiseren. Deze unieke oplossing bespaart de gebruiker gemiddeld 4 tot 8 uur per leaseauto. Hiermee tillen ze het gemak en de transparantie in de zakelijke autoleasemarkt naar een nieuw niveau. Aanvragen, vergelijken en leasen. Meer weten? Neem dan eens een bezoek op de website of bel: 085 - 023 09 50