Aluminium buitenzonwering is daadwerkelijk warmteverlagend

Vorige week onze gehele overkapping bedekt met de aluminium buitenzonwering en wij merken met de zonnige dagen echt dat de temperatuur een stuk koeler is. De lichtinval is ook prima

Top service!

Ik ben echt blij met de producten.

Zeer professioneel

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. Ik ben zeer deskundig te woord gestaan.

Ik ben zeer goed geholpen dus was erg tevreden!

Top bedrijf

Top service!

Voldoen aan de verwachting!

Voordelig en makkelijk

Zoals het in de titel staat, hartstikke blij met het product!

laat de zomer maar komen

niet verwacht dat ik in februari al zonwering nodig zou hebben voor mijn 2 lichtstraten maar de lichtinval is nog steeds prima, of de aluminium variant ook nog warmte tegen kan houden is nog een vraag voor mij. de behulpzame klantenservice en de snelle levering waardeer ik wel

De service is top en er wordt kwaliteit materiaal geleverd.

Uitstekend.

Voor mijn bedrijf heb ik de aluminium zonwering in de zomer van 2020 besteld en het bevalt mij en mijn collega's uitstekend. Wij hopen nog een lange tijd van de koelte te genieten.

Empfohlen

Ich habe die Aluminium Sonnenschutz für Standard Lichtkuppel bestellt und sie funktioniert überraschend gut. Es gibt tatsächlich eine Wärmeabnahme!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

De aluminium zonwering is prima spul.

Vorige week had ik 1 aluminium zonweringsdoek besteld voor mijn halfronde lichtstraat om te testen of het spul daadwerkelijk deugt. En ik heb gemerkt dat de lichtinval aangenamer wordt (minder fel licht). Het verschil betreft de warmte kan in de zomer pas ondervinden. De klittenband lijkt mij ook prima, ik ben benieuwd wat het doet bij een flinke windstoot. De rest van de bestelling volgt nog, bedankt.

Een dikke 10

Ik ben zeker tevreden met Daklicht Zonwering. Ik merkte dat het bedrijf veel waarde hecht aan de service(klant). Ze konden mij van duidelijk advies voorzien en waren makkelijk bereikbaar.

Een snelle levering!

Zonwering was in 2 dagen geleverd en het werkt naar behoren voor mijn koepeltjes! Verder waren de randen netjes gestikt. Ik ben erg tevreden!

Top product!!!!

Ik had in eerste instantie mijn twijfels over de werking maar na een warme dag afgelopen juli waren mijn twijfels verdwenen. De clipjes werken ook prima. Aanrader.

Eindelijk weer verkoelend ‘s zomers

Mijn lichtstraat op platdak is eindelijk geen lastpost meer ‘s zomers..

Mijn ervaring in één zin: Top!!

Afgelopen zomer aluminium buitenzonwering besteld voor onze dakkoepels en voor relatief weinig geld de hitte aanzienlijk verminderd

Poorterstraat 16 5663CH Geldrop

06 25 08 15 10