gisteren besteld en vandaag ontvangen

ik had gisteren een bestelling geplaatst bij de firma daklichtzonwering.nl en deze is sneller binnen dan ik had verwacht.ik heb het op mijn dakkoepel geplaatst en nu is het afwachten op de zonnige dagen maar mijn eerste indruk is goed hoor

Heel tevreden

Snelle levering, doek houdt groot deel van de warmte tegen en toch is het niet donker in huis. Montage verliep vlot.

werkt goed en zijn tevreden.

werkt goed en we zijn tevreden

Top product!

Wij hebben een lichtkoepel waar de hele dag zon op staat, waardoor het binnen ontzettend warm wordt. De aluminium buitenzonwering scheelt echt een slok op een borrel, het blijft binnen nu ongeveer 5 graden koeler. Het kostte wel wat kracht om de klemmetjes vast te zetten, maar eenmaal bevestigd zitten ze heel stevig. Zelfs tijdens de storm van vorige week is de zonwering perfect blijven zitten.

Snelle levering

Na bestelling een snelle levering. En hoewel geen track&trace via de mail, werd dit na een telefoontje alsnog zeer snel hersteld/geregeld. Komplimenten.

Super koepel afdekzeil!

Zeer uitstekend resultaat, voor een product gemaakt van recyclage. Tempert het direct zonlicht zeer functioneel maar laat toch nog voldoende klaarte door. Flinke temperatuur reductie. Mogelijke verbetering: de advertentie aanpassen/maken dat de koper duidelijker informatie krijgt om de gemeten koepelmaat (met buiging) tien cm langer te maken voor omslag aan de koepelrand en alzo makkelijker vast te leggen met klemmetjes.

Goede service, goed product.

Ik had een buitenzonwering besteld voor een lichtkoepel op de eerste verdieping van mijn huis. De levering duurde langer dan de beloofde 5 dagen, maar na 1 appje kreeg ik binnen 10 minuten een update over de bezorging. En daar hebben ze zich aan gehouden. De zonwering was gemakkelijk te installeren en het verschil in temperatuur op de verdieping is aanzienlijk, en toch is er nog voldoende licht. Weet natuurlijk nog niet hoe duurzaam de zonwering is, maar de eerste storm is al overleefd.

Produkt werkt goed, en snel geleverd.

Ik heb sinds een paar weken een aluminium buitenzonwering op mijn tamelijk grote dakkoepel gedaan, en het verschil in warmte op onze bovenverdieping is echt merkbaar. het is een hoop koeler, maar tegelijkertijd is er nog steeds een hoop licht. Mijn dochter, die daar slaapt, is erg blij met de verandering. Het enige probleem waren de plastic clipjes, die er erg moeilijk opgaan, en die ook erg scherpe randjes hebben, wat wel resulteerde in pijnlijke vingers, en wat sneetjes. Wat advies hoe je die het beste erop kunt krijgen zou wel fijn zijn.

De zonwering werkt fantastisch, de klantenservice is uitstekend!

Geweldige zonwering, lichtdoorlatend en toch effectief. Je voelt het verschil meteen. Mijn (soms ook stomme) vragen werden vriendelijk, prompt en helder beantwoord, zelfs op zondag, en dat is zeker niet vanzelfsprekend. Zowel het product als ook het bedrijf zijn meer dan 5 sterren waard.

Ik had deze resultaat niet verwacht

Maar het is geweldig!!!!!

Vlot en goede kwaliteit

Daklicht Zonwering heeft uiterste best gedaan om snel op maat te leveren. Helaas liet post.nl ons paar dagen langer wachten. Zonwering zat er binnen paar minuten op, clipjes zaten er snel op en zit goed vast. We merken meteen het verschil in warmte. Top!

Goede informatie voorzien

Goede info, goed product

Doet wat het moet doen

Een zonwering gekocht voor op de lichtkoepel. Uitleg om de lichtkoepel op te meten zou wat duidelijker kunnen, maar we kwamen er uit. Materiaal van het doek is prima. Echter de bijgleverde fixatieclips lijken nergens op. Heel klein en niet open te krijgen. Doek met stevige wasknijpers op de lichtkoepel bevestigd en zo tevreden met de zonwering

Goede informatie en snelle levering

Zeer eenvoudige en goede beschrijving bij het product. Zeer goede zonwering en toch goed licht doorlatend. Ze hebben extra klemmen bijgeleverd om het vast te zetten.

Super goede service. Klant tevredenheid hoog in het vaandel.

De Zon/koude wering voor de pyramide-koepel 180x180 is snel geleverd. Doordat de maatvoering niet goed uitgevoerd is, hadden we een probleem en dat heeft Pieter super goed opgelost. Ik heb zelf de wering op maat gemaakt. Pieter heeft geen kosten in rekening gebracht. De klant moet tevreden zijn is het motto van Daklicht. Wij hadden het doek tegen de kou besteld maar nu het 30° graden is ligt het doek ook op de koepel en het scheelt een paar graden. Dank voor de service en het niet berekenen van het doek.

Top bedrijf, kan ik iedereen aanbevelen!

Erg prettig en toegankelijk!

Had ik vroeger moeten vinden - super concept

we zijn blij met de zonwering vooral nu de zon flink schijnt

Het aanbrengen van de klemmetjes was voor mij als 80+ er erg moeilijk. Ik was niet sterk genoeg. Gelukkig hebben we een aardige buurman die het voor ons oploste.

Top Artikel mit sofortigem Effekt

Der Artikel ist schnell angekommen,ich hab ihn noch am selben Tag angebracht und sofort am nächsten Tag war zu merken das es wirklich angenehmer im Zimmer war.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer snelle levering, topkwaliteit en bij vragen of problemen heb je zeer snel antwoordt

Heel tevreden!

Bestelling door online instructie was makkelijk. Snel geleverd. Dachten dat de knijpertjes niet meegeleverd waren, maar na een telefoontje bleken ze gewoon (aan de andere kant) in de doos te zitten. En het helpt echt!

Geweldig.

De bestelling was snel binnen. Het bevestigen ging moeiteloos. Het scheelde echt in temperatuur. Nog een groot voordeel het is niet donker Blij dat we dit product hebben gekocht.

Wat een verschil!

De zonwering van Daklicht is echt fantastisch. Waar het vorig jaar zomer niet uit te houden was in mijn uitbouw, was het er dit jaar heerlijk vertoeven. En dat zonder reductie van het licht (eigenlijk alleen maar prettiger doordat het licht minder fel is). Het doek is super gemakkelijk aan te brengen. Ik zou dit product aan iedereen aanraden!

De warmte komt er nog door

Als zonwering is het matig. Ik moet er nog eene betere zonwering boven maken.

Subliem

Product was precies wat vermeld stond. ook is de werking precies zoals vermeld stond. Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. We zijn erg tevreden en het heeft ons de zomer goed doorgeholpen.